bobi

Wybór amorka do rowerka crossowego

Rekomendowane odpowiedzi

bobi

Witam

Chciałbym wymianić w moim Treku DS2 słabo pracujący (nawet po serwisie) i ciężki amor spreżynowy na nowy powietrzny.

Ważę 90kg rower w rozmiarze L(21''). Moje trasy to 40% asfalt, 60% drogi szutrowe i leśne ścieżki. Rocznie robię ok. 3500km. 

Nie znam się na amortyzatorach powietrznych ale znalazłem dwie poropozycje:

1. https://www.sbike.pl/czesci-mtb-trekkingowe-amortyzatory-przednie-amortyzatory-28-amortyzator-rock-shox-paragon-gold-rl-28-solo-air-65mm-1-18-qr-disc-o_l_358_10587.html

2. https://www.formicki-bike.pl/pl/Produkty/?id=116087/Amortyzator_RST_VOGUE_AIR_60mm_28,6x260x0_bialy,_Disc___V-Brake

Bardzo proszę o opinie i porady na ich temat. W szczególności zależy mi na opiniach dotyczących: lepszej możliwości regulacji, wytrzymałości konstrukcji i łatwości serwisu.

Edytowane przez bobi

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

SpiderMAN

Zdecydowanie nie brałbym RST w tym wypadku.
Rock Shox będzie lepszy.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
bobi

No właśnie Suntoura NCX biorę także pod uwagę. Jednak z tych trzech tylko RST ma na dole pokrętło tłumienia odbicia "Rebound". Czy to jest bardzo potrzebna regulacja? czy daje jakąś przewagę nad pozostałymi amorkami?

Bo wizualnie paragon podoba mi się najbardziej. Waga też jest ok (1827g)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
SpiderMAN
37 minut temu, bobi napisał:

No właśnie Suntoura NCX biorę także pod uwagę. Jednak z tych trzech tylko RST ma na dole pokrętło tłumienia odbicia "Rebound". Czy to jest bardzo potrzebna regulacja? czy daje jakąś przewagę nad pozostałymi amorkami?

Bo wizualnie paragon podoba mi się najbardziej. Waga też jest ok (1827g)

No tak, ale z amorkami RST bywa tak, że się szybko kończą...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
PrzeLuka