Skocz do zawartości

Sigma BC 23.16 vs Sigma ROX 6.0

Qba

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów pokusiłby się o porównanie tych dwóch maszyn liczących?

Jakieś większe różnice? wiem, że 23.16 podobno pokazuje watty ale jak to jest z dokładnością?

jakieś różne sposoby przekazu danych?

Może ktoś miał okazję testować?

pozdrawiam

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

Miałem podobną zagwozdke. Osobiście dopiero kupiłem 23.16 (459zł Allegro) i zamontowałem (dosłownie 30minut temu ;) ), jeszcze nie testowałem, ale moje wrażenia po małym tylko rozruchu są takie:

Jest czytelny i dośc spory, montaż niesamowicie łatwy, wręcz intuicyjny. Multum opcji sprawia ze mozesz sie zgubić ale w 3 minuty juz intuicyjnie sie poruszałem po menu wcześniej obejrzawszy film na yt z instrukcją warto go obejrzeć bo rozjaśnia wszystko tak naprawdę. Na początek w ustawieniach zmieniasz język na Polski. Nie mam doświadczenia z łączeniem z komputerem czy telefonem jeszcze ale wygląda obiecująco. Prawda, liczy moc ale raczej z algorytmu twojej masy, wagi roweru, kadencji, nachyleń itd.. Nie mniej ma dość sporo danych zeby w miarę wiarygodnie to przybliżyć. Nie trzymałem ROX 6.0 w ręku, ale wydaje mi sie ze 23.16 jest poprostu kontynuacją tego modelu pod inną nazwą. Poprawcie mnie jeżeli się mylę. Może rox 6.0 nie ma NFC i musi się łączyć przez stacje ? 

Po pierwszych wrażeniach osobiście polecam.

.

• 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie odnośnie Sigmy 23.16. Czy u Ciebie po próbie połączenia licznika z telefonem poprzez NFC licznik zawiesza się. U mnie pomimo kilkudziesięciu prób importu danych nie udało się tego dokonać, a licznik się zawiesił, nie reaguje na przyciski i sygnały z czujników. Mam Motorolę X Play. Czytałem, że ogólnie to łączności przez NFC szwankuje. 

Edytowane przez eldomello
Uzupełnienie myśli.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano