Kraken Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 (edytowane) Witam mam duży problem z hamulcem z tyłu - rower Kross level 3.0. Jestem amatorem w tych tematach, nagrałem filmik i dodałem na yt tego okropnego dźwięku ;f Rowerem przejechałem dopiero może 90-100km. 1.droga asfaltowa - mała górka 2.1.droga w terenie - mała górka Edytowane 15 Października 2018 przez Kraken
User56sz Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 (edytowane) Nie zatłuściłeś klocków? Przemyj tarcze odtłuszczaczem, klocki przetrzej na papierze ściernym. Edytowane 15 Października 2018 przez User56sz
Kraken Opublikowano 15 Października 2018 Autor Opublikowano 15 Października 2018 Nawet ich nie dotykałem. Byłem tylko 4-5 razy w trasie.
Gość Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 Tak czy siak idź z rowerem na przeglad zerowy jeśli jeszcze go nie zrobiłeś. Tarcza i klocki ewidentnie zasyfione.
trollu Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 jak mucha mu narobi na ramę to też przegląd? Odtłuszczacz do hamulców kupi się za dychę z hakiem w każdym sklepie motoryzacyjnym. Do tego ręcznik papierowy i można czuć się jak McGyver odtłuszczając tarcze. Przebieg 100km to nic dla hamulców, chyba że te 100km zrobiłeś jadąc w dół jakimś singlem. Odtłuść tarcze i daj czas klockom, żeby się ułożyły. W poprzednim rowerze M315 na żywicznych klockach wyły głównie w mokrych warunkach. Obecne Zee na metalicznych klockach - wyją chwilę zaraz po odtłuszczeniu tarczy. Ale na samym początku na nowych klockach wyły często. Zrobiły kilka tras, w tym takich, gdzie było ostro z górki żeby chwyciły temperaturę i jest cisza 1
Gość Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 Halo 100 km zrobił, wiec i tak musi zrobić zerowy. Co do reszty to dokładnie jak piszesz.