Olek12

Dartmoor nano opinie

Rekomendowane odpowiedzi

PrzeLuka

Pyt. nr 1 Do jakich klocków?

Pyt. nr 2 Jakie zastosowanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tol2di

Podłącze się pod temat bo jestem ciekaw opinii o tych tarcza. Właśnie chcę u siebie wymienić tarcze z przodu i rozważam zakup tych tarcz lub pływających ICESTOP w wersji BF z większym naciskiem na te drugie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przemcio

Mam szosie 140mm i złego słowa nie powiem. Waze 120kg i dęba stają :-) lekko głośne przy hamowaniu takie a’la szorujace agresywne.

W MTB mam 203mm magury o podobnej konstrukcji i hałasują :-( na zakrętach lub bujaniu roweru na boki :-( pomimo sztywnych osi wiec jak takie duże to wolałbym pływające np z XT i chyba kolejne takie założę o ile wcześniej cierpliwości nie stracę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Olek12
W dniu 10.10.2018 o 18:13, PrzeLuka napisał:

Pyt. nr 1 Do jakich klocków?

Pyt. nr 2 Jakie zastosowanie?

Klocki zmienie na organiczne narazie mam bodajze polmetaiki, zastosowanie do roweru typu dirt na, 160mm

W dniu 10.10.2018 o 20:14, Przemcio napisał:

Mam szosie 140mm i złego słowa nie powiem. Waze 120kg i dęba stają 🙂 lekko głośne przy hamowaniu takie a’la szorujace agresywne.

W MTB mam 203mm magury o podobnej konstrukcji i hałasują 😞 na zakrętach lub bujaniu roweru na boki 😞 pomimo sztywnych osi wiec jak takie duże to wolałbym pływające np z XT i chyba kolejne takie założę o ile wcześniej cierpliwości nie stracę.

A ten dzwiek caly czas wystepuje czy to kwestia klockow/ewentualnego dotarcia wstepnego tarczy? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kruk

Przede wszystkim do czego. Jeśli mają być to tarcze do ostrego Enduro czy też DH, odpuść, pokrzywisz je po 1 zjeździe, popatrz jak bardzo są one wycieniowane.

Jeśli XC to powinny wystarczyć choć uważam że na tarczach i heblach nie warto oszczędzać bo to Twoje bezpieczeństwo. 

 

Miałem kilka tarcz i dopiero tarcze Shimano SLX SM RT67 dały mi więcej sztywności. To jedne z pierwszych w technologi ICE wraz z pająkiem aluminiowym, kosztowały coś koło 90 złotych za sztukę. Waga w tarczach( moim zdaniem) jest kluczowa, w sensie czym mniej tym gorzej, tutaj nie ma co się patrzeć na wagę, ten element pracuje czasami dość ostro a taki listek z blaszki to co to daje?

 

Osobiście uważam abyś dołożył i kupił XT, aluminiowy pająk dający sztywność, a są przystosowane i do żywicznych jak i metali więc na luzie. Jak kiedyś rower zmienisz na jakiś lepszy czy coś, to bez problemu możesz takie tarcze przełożyć bez wstydu.

 

Oczywiście nie testowałem tych konkretnie tarcz, ale miałem okazje przehulać pół sezonu z podobną ażurową tarczą i widziałem falowanie takiej tarczy aż oczom nie chciałem wierzyć. Może to śmieszne jak do znudzenia Tuba gada " kup se Pan XT'ka" ale jest to racja, oczywiście XTR też zda egzamin :P.

 

Szukaj czegoś z większą ilością materiału jak i najlepiej coś z aluminiowym pająkiem, raz że sztywność jak pisałem dwa to alu, a jak wiadomo aluminium świetnie przewodzi ciepło. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się