Skocz do zawartości

Problem z łańcuchem.


Kraken

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie ostatnio zakupiłem nowy rower wszystko ładnie ustawione w serwisie ale po 1 jeździe w lesie mam cały łańcuch w piasku. Jestem amatorem w tych tematach czy wystarczy jak teraz go przetrę szmatką z benzyna ekstrakcyjna ? Bo smarowac chyba nowego nie muszę ? A moze tylko wodą zlać ? Proszę o rady . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Kraken napisał:

Witajcie ostatnio zakupiłem nowy rower wszystko ładnie ustawione w serwisie ale po 1 jeździe w lesie mam cały łańcuch w piasku. Jestem amatorem w tych tematach czy wystarczy jak teraz go przetrę szmatką z benzyna ekstrakcyjna ? Bo smarowac chyba nowego nie muszę ? A moze tylko wodą zlać ? Proszę o rady . Pozdrawiam

Ja łańcuch myje benzyna estrakcyjna lub naftą oświetleniową, następnie wycierasz do sucha i po kropelce olejku do łańcucha na rolkę, kilkanaście obrotów korbą i wycierasz wszystko do sucha. Tyle 🤗

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Kraken napisał:

Witajcie ostatnio zakupiłem nowy rower wszystko ładnie ustawione w serwisie ale po 1 jeździe w lesie mam cały łańcuch w piasku. Jestem amatorem w tych tematach czy wystarczy jak teraz go przetrę szmatką z benzyna ekstrakcyjna ? Bo smarowac chyba nowego nie muszę ? A moze tylko wodą zlać ? Proszę o rady . Pozdrawiam