Puncu Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Cześć wszystkim Zaczynam rozglądać się za dobrymi hamulcami tarczowymi mechanicznymi. Zależy mi na dobrej sile hamowania i bezawaryjności. Pierwsze co przychodzi mi do głowy to Avid BB5 i BB7. Czy to już jest Hi-End czy znacie coś lepszego? Co polecacie?
remigiusz Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Mi marzą się TRP,nie znam konkretnych oznaczeń ale klamka zwykła na linkę a hydrauliczny jest tylko zacisk, i żadnych przewodów z płynem. O cenę lepiej nie pytać,w pełni mechaniczne TRP cztery stówy za zacisk.
psu Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Mam BB7. Trochę czytałem o nich przed zakupem, same pozytywy, najlepsze mechaniki itp. Na pewno lepsze od BB5.
LukasFR22 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Ja polecam od siebie BB5 modulacja i moc bardzo. Jedyny dorbny minus to problemu z ustawieniem zacisku. Ale to przy poziomych hakach, bo przy pionowych pozycja się nie powinna zmieniać, i nie potrzeba teoretycznie ich przestawiać. Mam w dirtówce BB5 i jestem bardzo zadowolony bo bardzo mocno zatrzymują i do streetu się też nadają. Jedynie trzeba mieć dobrej jakości przewody i klamkę
psu Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Nie wiem jak stoją BB5 do BB7 cenowo, ale BB7 mają np. większą powierzchnię klocka i łatwiejszą regulację.
Spinner Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, remigiusz napisał: Mi marzą się TRP,nie znam konkretnych oznaczeń ale klamka zwykła na linkę a hydrauliczny jest tylko zacisk, i żadnych przewodów z płynem. O cenę lepiej nie pytać,w pełni mechaniczne TRP cztery stówy za zacisk. Mam takie w Genesisie, faktycznie zacne :-) Zwie się toto bodajże TRP HyRd.
ludojad Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 (edytowane) Ja jeżdżę i polecam BB5, a jak chcesz coś lżejszego to BB7. 2 godziny temu, remigiusz napisał: Mi marzą się TRP,nie znam konkretnych oznaczeń ale klamka zwykła na linkę a hydrauliczny jest tylko zacisk, i żadnych przewodów z płynem. O cenę lepiej nie pytać,w pełni mechaniczne TRP cztery stówy za zacisk. Miałem okazję popróbować tych trp na Specialized Crux. Rozwiązanie jest genialne i bardzo poprawia największą bolączkę mechaników czyli modulację Edytowane 26 Kwietnia 2017 przez ludojad
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się