WwS Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Witam Was Chciałbym przedstawić Wam mój rower. Jak w tytule jest to GO Sport City lux z 2008 roku. Jest to połączenie roweru miejskiego i trekkingowego. Rower posiadam od nowości i ma przejechane na chwilę obecną 1327 kilometrów. Rower był kupiony kiedy zaczynałem naukę w gimnazjum i robiłem bardzo małe roczne przebiegi rzędu 150 kilometrów. Nawet nie myślałem, że ów rower zostanie w moim posiadaniu tak długo. Potem przez kilka lat rower leżał w piwnicy i dopiero w zeszłym roku ponownie aktywowała się u mnie chęć do jazdy rowerem. Dobrze jeździ mi się nim na różne wypady za miasto, jest wygodny (komfort podniósł się zwłaszcza po założeniu nowej kierownicy), nie jest zbyt sztywny oraz opony które posiada to dobry kompromis między ulicą i lekkim terenem (chociaż tu właściciele MTB mogą się zaśmiać jednak w moim odczuciu i na trasach którymi jeżdżę jest ok). Zdjęcia były robione na dzikiej plaży Wisły za Warszawą, przy starych stajniach SGGW rzekomo objętych dozorem konserwatora zabytków oraz w Lesie Kabackim. Fabryczne wyposażenie roweru to: Rama firmy Go Sport (lub jak GO Sport nie produkuje ram to NO NAME) 21" Amortyzator przedni HUMPERC X-ACT T-2.0 Korba NO NAME Wolnobieg SHIMANO MF-TZ21 Przerzutka przednia SHIMANO Tourney Przerzutka tylna SHIMANO Tourney Klamko-manetki SHIMANO Hamulce przednie i tylne V-Break PROMAX Oświetlenie na dynamo tradycyjne, przednia lampa basta Horizon K177, tylna lampa Hugo Görner GmbH Bagażnik tylny NO NAME, ładowność do 30 kg. Piasty firmy Asses AE-241 Obręcze firmy Starr Opony firmy KENDA 26x1,75 od 40 PSI do 65 PSI Plastikowe błotniki Łańcuch KMC Doposażyłem go w: Komplet sakw firmy Profex na kierownicę, ramę, pod siodełko i potrójna na bagażnik (dwie po bokach i jedna na górę z możliwością odpięcia) Licznik SIGMA BC 906 Uchwyty na pompkę i bidon Przednie i tylne awaryjne oświetlenie na baterie Kierownicę wielopozycyjną ZOOM Pompkę BETO CMP-007 Bidon Profex 0,7l Lusterka Wymieniłem w nim: Łańcuch na SunRace przy przebiegu 1044 km. (nie polecam, wyciągnął się po około 260 km). Stary KMC się wyciągnął. Korbę na SHIMANO FC-M171 przy przebiegu 1050 km. W starej zniszczyło się mocowanie pedału i się wygięła podczas tak zwanego szlifu na zakręcie. Suoprt na NECO BSA przy przebiegu 1050 km. W starym Thunie tak mocno dokręciłem śrubę do mocowania korby, że ukręciłem łeb. Wolnobieg na taki sam i kulki w tylnym łożysku wraz z tylną ośką przy przebiegu 1304 km. Łożysko w wolnobiegu się wysypało, a koszt nowego był na tyle niski, że nie chciałem się już bawić w jego rozbieranie. Łańcuch na KROSS przy przebiegu 1304 km. (KMC ma przyjść za jakieś dwa tygodnie, a nie chciałem zostać bez sprawnego roweru). A dlaczego Silver Cloud? Interesuje się również motoryzacją, A Silver Cloud to jeden z modeli Rolls-Royce'a. Skojarzyło mi się z moim rowerem na początku Silver Arrow od Mercedesa jednakże bardziej pasowałoby to do jakieś kolarzówki Potem zacząłem się zastanawiać i do głowy przyszedł pomysł z Silver Cloud'em. Podobnie jak Rolls-Royce, rower ten daje ogromną frajdę z jazdy nim i jest bardzo wygodny oraz nawiązuje podobnym odcieniem lakieru. Jakbyście mieli jakieś pytania to walcie śmiało. Jak będę znał odpowiedź to z chęcią jej udzielę 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się