grucjan Opublikowano 1 Września 2018 Opublikowano 1 Września 2018 Witam Korzysta ktoś może z tego licznika, wpadł mi w oko. Polecacie? Da radę na strave przegrać? Od razu poprosiłby o doradzenie jakiegoś czujnika kadencji by był kompatybilny bo jestem totalnie zielony w temacie
Gość Opublikowano 1 Września 2018 Opublikowano 1 Września 2018 Zajrzyj tutaj -> Co prawda inny model, ale sądzę, że funkcje związane z trackerem gps są identyczne.
Papynsky Opublikowano 2 Września 2018 Opublikowano 2 Września 2018 Tak, da się zrzucić dane na strave. Czujnik kadencji najlepiej kupić oryginalny, będziesz miał pewność że będzie dobrze współpracował z licznikiem. 2
Medzamir Opublikowano 2 Września 2018 Opublikowano 2 Września 2018 Ma ANT+ więc wszystko co w tym nadaje zadziała, to nie BT gdzie 1% płata figle. W sieci kilka osób narzeka na czujniki magene, ale może dlatego, że tego najwięcej. Na Stravę nic nie musisz przesyłać bo serwis oferuje synchronizację. 1
DamianKle Opublikowano 6 Września 2018 Opublikowano 6 Września 2018 IGpsport IGS 60 zobacz, dane do Stravy są przesyłane gdy tylko pobiera się dane za pośrednictwem aplikacji, wtedy te same trafiają do aplikacji iGpsport i przy okazji do Stravy. Choć możliwości chińskiej aplikacji są większe w stosunku do Stravy w wersji podstawowej. Mam ich czujniki i póki co dobrze działają, tylko od nowości założyłem dobre baterie CR 2032, spokojnie rok albo i dłużej podziałają. Sam licznik na jednym naładowaniu działa około 18h 1
grucjan Opublikowano 18 Września 2018 Autor Opublikowano 18 Września 2018 (edytowane) Co prawda telefon nie chce sie zsynchornizować z licznikiem ale ręcznie wrzucam przez kabel do kompa i git Po za tym wszystko super działa, przesyłka przyszła w 15 dni, czujniki na przyszły sezon kupię Polecam! temat do zamknięcia chyba że ktoś ma jakiś problem lub pytania Edytowane 18 Września 2018 przez grucjan tak o dodaje