Skocz do zawartości

iGPSPORT iGS10 ?

grucjan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Korzysta ktoś może z tego licznika, wpadł mi w oko. Polecacie? Da radę na strave przegrać?

Od razu poprosiłby o doradzenie jakiegoś czujnika kadencji by był kompatybilny bo jestem totalnie zielony w temacie :D

Opublikowano

Zajrzyj tutaj ->

Co prawda inny model, ale sądzę, że funkcje związane z trackerem gps są identyczne.

Opublikowano

Tak, da się zrzucić dane na strave. 

Czujnik kadencji najlepiej kupić oryginalny, będziesz miał pewność że będzie dobrze współpracował z licznikiem.

• Lubię to! 2
Opublikowano

Ma ANT+ więc wszystko co w tym nadaje zadziała, to nie BT gdzie 1% płata figle. W sieci kilka osób narzeka na czujniki magene, ale może dlatego, że tego najwięcej. Na Stravę nic nie musisz przesyłać bo serwis oferuje synchronizację. 

• Lubię to! 1
Opublikowano

IGpsport IGS 60 zobacz, dane do Stravy są przesyłane gdy tylko pobiera się dane za pośrednictwem aplikacji, wtedy te same trafiają do aplikacji iGpsport i przy okazji do Stravy.

Choć możliwości chińskiej aplikacji są większe w stosunku do Stravy w wersji podstawowej.

Mam ich czujniki i póki co dobrze działają, tylko od nowości założyłem dobre baterie CR 2032, spokojnie rok albo i dłużej podziałają. Sam licznik na jednym naładowaniu działa około 18h

• Lubię to! 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Co prawda telefon nie chce sie zsynchornizować z licznikiem ale ręcznie wrzucam przez kabel do kompa i git

Po za tym wszystko super działa, przesyłka przyszła w 15 dni, czujniki na przyszły sezon kupię 

Polecam!

temat do zamknięcia chyba że ktoś ma jakiś problem lub pytania 

Edytowane przez grucjan
tak o dodaje
Opublikowano
24 minuty temu, grucjan napisał:

telefon nie chce sie zsynchornizować z licznikiem

Musisz podczas synchronizacji mieć włączone w telefonie lokalizację poprzez: GSM, GPS, INTERNET. 

• Lubię to! 1
Opublikowano
2 godziny temu, GBike napisał: