specialized34 Opublikowano 18 Lutego 2024 Opublikowano 18 Lutego 2024 Witam szanowne grono, mam pytanko na temat amortyzatora ROCK SHOX SID SLFS-SIDS-ULT-C1 . Jakiś czas temu oddawałem amorka na serwis gwarancyjny, z powodu uszkodzonego tłumika Race Day. Został wymieniony na nowy model Charger rd2, tłumik działa poprawnie blokada działa!. Problem jest z komora powietrzna??? pompuje do danego ciśnienia, pod swoją wagę jest to 100PSI a a na lewej goleni amortyzator pokazuje tylko 25% ugięcia widocznym na załączonym zdjęciu. Po spuszczeniu powietrza amortyzator gwałtownie chowa się do górnej korony, jak widać na załączonym zdjęciu. Dodam żeby było widać pełen zakres w procentach na goleniach, to trzeba w niego wpompować praktycznie max ciśnienie 195psi. Na spuszczonym powietrzu bardzo ciężko jest podnieć amortyzator do 10%, jutro mam zamiar zadzwonić na serwis i się czegoś dowiedzieć! Serwis 200h robiony był 3 miesiące temu, dodam ze przed wymiana było wszystko ok. Co słodzicie czy mogli cos namieszać na serwisie???
vdcmike Opublikowano 18 Lutego 2024 Opublikowano 18 Lutego 2024 Pompujesz żeby się caly wysunął. Podnosisz rower za kierownicę żeby kolo nie dotykało do podłoża i baaardzo powoli spuszczasz powietrze. W pozycji max wysuniętej komory powoetrzne pozytywna i negatywna są połączone. Chodzi o to żeby spuszczając powietrze z komory pozytwnej wyrównywało się ciśnienie w tej negatywnej która ciągnie golenie do środka.
akir19 Opublikowano 20 Lutego 2024 Opublikowano 20 Lutego 2024 Spuścić powietrze ppo uginaj i rozciagnij do góry. Kolejno napompuj z 20psi pouginataj i znów próbuj go wyciągnąć za koronę do góry.i tak aż do ciśnienia które chcesz uzyskać Wysłane z mojego RMX2202 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się