Kamil000 Opublikowano 18 Maja 2021 Opublikowano 18 Maja 2021 Witam, przymierzam się do zakupu szosy, jestem zainteresowany tym rowerem https://m.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-btwin-ultra-afgf-500-CID767-IDJ3eVJ.html . Nie wiem czy jest to dobry sprzęt oraz czy opłaca się go kupić. Licze na odpowiedź. Pozdrawiam cieplutko.
kuchar222 Opublikowano 18 Maja 2021 Opublikowano 18 Maja 2021 Nie Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Kamil000 Opublikowano 18 Maja 2021 Autor Opublikowano 18 Maja 2021 Kuchar222 tylko dlatego że to b'twin czy jest coś jeszcze?
Cris92 Opublikowano 18 Maja 2021 Opublikowano 18 Maja 2021 Dlatego, że ten rower jest na Sorze, a za niewiele więcej można kupić używki nawet i na 105. Nawet RC520 widziałem w tej cenie. Także nie, nie warto. Nawet RC500 znalazłem już 500zł taniej. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Kamil000 Opublikowano 18 Maja 2021 Autor Opublikowano 18 Maja 2021 Wydaje mi się że do rekreacyjnych, dłuższych tras sora jest wystarczająca ale nwm zaznacze że to będzie moja pierwsza szosa.
Bury Opublikowano 18 Maja 2021 Opublikowano 18 Maja 2021 Kamil nie daj się, Ultra to świetny rower szosowy, Triban to parodia roweru. 1
Cris92 Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 Wydaje mi się że do rekreacyjnych, dłuższych tras sora jest wystarczająca ale nwm zaznacze że to będzie moja pierwsza szosa.W takim razie kupuj.Według mnie za te pieniądze, czy niewiele większe można mieć Gianta na 105, ale jak widać po chociażby poście tuż nade mną, co ja się tam znam... Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Bury Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 Ultra ma fajną geometrię, jest dłuższa i niska z przodu, można na tym rowerze uzyskać fajną sylwetkę co daje 90 % przyjemności z jazdy rowerem szosowym, 10 to sam rower. Jest usportowiona. Ultra jest lżejsza od Tribana w ramie 1450g i kołami, lżejszy balans roweru z przodu centralnie i tyłu zmienia zupełnie charakterystykę, nie męczy przy podjazdach, bez problemu pokonujesz długie dystanse, czy jazda pod silny wiatr. Przed Tribanem sam Dec kiedyś ostrzegał że jest to rower na dystans 30 do 60 km, Ultre reklamują jak rower na długie dystanse i górskie odcinki, a Decathlon nie ma zwyczaju z kogoś robić głupka. Czyż nie piękną sylwetkę ma ta pani na tym rowerze?
kuchar222 Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 Nie chodzi, że to decathlon tylko cena jest za wysoka jak na ten osprzęt. Sora jest ok ale za 500 zł mniej. Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka 2
Cris92 Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 Nie chodzi, że to decathlon tylko cena jest za wysoka jak na ten osprzęt. Sora jest ok ale za 500 zł mniej. Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu TapatalkaChociaż jeden głos rozsądku. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka 1
Bury Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 Używany komuter z Sorą kosztuje 1500 zł, używany sportowy na Sorze 3000 zł. Nowy komuter na Sorze kosztuje od 3 tyś, nowa sportowa szosa na Sorze 5000 zł. Ile macie przejechane tysięcy kilometrów na rowerach z wysoką główką kierownicy a ile z niską?
Cris92 Opublikowano 20 Maja 2021 Opublikowano 20 Maja 2021 Używany komuter z Sorą kosztuje 1500 zł, używany sportowy na Sorze 3000 zł. Nowy komuter na Sorze kosztuje od 3 tyś, nowa sportowa szosa na Sorze 5000 zł. Ile macie przejechane tysięcy kilometrów na rowerach z wysoką główką kierownicy a ile z niską?Sportowa szosa i sora... Aha, okej... No fakt. 5000zł za "sportową" szosę na Sora, to normalnie deal życia.Bier Pan nie zastanawiaj się. Wychodzi, że nic lepszego za te pieniądze nie kupisz... Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Kamil000 Opublikowano 20 Maja 2021 Autor Opublikowano 20 Maja 2021 (edytowane) Znalazłem takiego https://m.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-szosa-shimano-105-5800-btwin-ultra-700-af-CID767-IDJKKAK.html Wygląa ok tylko obawiam się zużycia ponieważ ma sporo przejechane. Edytowane 20 Maja 2021 przez Kamil000
Cris92 Opublikowano 20 Maja 2021 Opublikowano 20 Maja 2021 Według mnie to znacznie lepsza opcja, chociaż pytanie jak z zużyciem napędu. Po 12k km pytanie, czy łańcuch i kaseta nie będą do zmiany. Jest napisane, że kaseta zmieniona, tylko pytanie kiedy? Na początku, czy niedawno. Chociaż akurat kaseta nie jest wcale powiedziane, jeśli w porę był zmieniony łańcuch. Natomiast według mnie jest to dużo lepsza opcja niż rower na Sorze w tej cenie. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka 1
Kamil000 Opublikowano 20 Maja 2021 Autor Opublikowano 20 Maja 2021 Korba jest z grudnia 2020 a kaseta ma 3 lata, łańcuch wymieniany co ok pół roku.
kafarek96 Opublikowano 20 Maja 2021 Opublikowano 20 Maja 2021 2 godziny temu, Cris92 napisał: Według mnie to znacznie lepsza opcja, chociaż pytanie jak z zużyciem napędu. Po 12k km pytanie, czy łańcuch i kaseta nie będą do zmiany. Jest napisane, że kaseta zmieniona, tylko pytanie kiedy? Na początku, czy niedawno. Chociaż akurat kaseta nie jest wcale powiedziane, jeśli w porę był zmieniony łańcuch. Natomiast według mnie jest to dużo lepsza opcja niż rower na Sorze w tej cenie. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka 12k to dużo? Przez 5 lat? A po drugie przecież ten napęd to jest jeden z tańszych i fajniejszych napędów w eksploatacji. I do tego wymieniona korba za przeproszeniem z "gównolitu" na fajną grupową same zalety. Cenę cyknąć o 3/4 stówki w dół i brać 1
Cris92 Opublikowano 21 Maja 2021 Opublikowano 21 Maja 2021 12k to dużo? Przez 5 lat? A po drugie przecież ten napęd to jest jeden z tańszych i fajniejszych napędów w eksploatacji. I do tego wymieniona korba za przeproszeniem z "gównolitu" na fajną grupową same zalety. Cenę cyknąć o 3/4 stówki w dół i brać 12k jeśli nie ruszany był łańcuch przez te 12k, nie ważne, czy w rok, czy 10 lat to może się okazać za dużo. Jeśli jest tak jak kolega wyżej pisze z łańcuchem to tylko brać, a może i się potargować co nieco. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka 1
Fimala Opublikowano 21 Maja 2021 Opublikowano 21 Maja 2021 Ale wiecie że Ultra 700 czy tam 920 to zupełnie inny rower niż ten Ultra AFGF? Geometria tych rowerów jest zupełnie inna. Jedyne co mają wspólnego to napis Ultra na ramie. 1
tadzikpl Opublikowano 21 Maja 2021 Opublikowano 21 Maja 2021 OIDP to AFGF to 3 generacja. Tu jest pierwszs z hamulcami tylnymi przy suporcie.
Kamil000 Opublikowano 21 Maja 2021 Autor Opublikowano 21 Maja 2021 (edytowane) . Edytowane 22 Maja 2021 przez Kamil000
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się