Skocz do zawartości

Czy ten rower jest wart uwagi?


Kamil000

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przymierzam się do zakupu szosy, jestem zainteresowany tym rowerem https://m.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-btwin-ultra-afgf-500-CID767-IDJ3eVJ.html . Nie wiem czy jest to dobry sprzęt oraz czy opłaca się go kupić. Licze na odpowiedź. 

Pozdrawiam cieplutko.

Opublikowano

Nie

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Kuchar222 tylko dlatego że to b'twin czy jest coś jeszcze?

Opublikowano

Dlatego, że ten rower jest na Sorze, a za niewiele więcej można kupić używki nawet i na 105. Nawet RC520 widziałem w tej cenie. Także nie, nie warto. Nawet RC500 znalazłem już 500zł taniej.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wydaje mi się że do rekreacyjnych, dłuższych tras sora jest wystarczająca ale nwm zaznacze że to będzie moja pierwsza szosa.

Opublikowano

Kamil nie daj się, Ultra to świetny rower szosowy, Triban to parodia roweru.

  • Lubię to! 1
Opublikowano
Wydaje mi się że do rekreacyjnych, dłuższych tras sora jest wystarczająca ale nwm zaznacze że to będzie moja pierwsza szosa.
W takim razie kupuj.

Według mnie za te pieniądze, czy niewiele większe można mieć Gianta na 105, ale jak widać po chociażby poście tuż nade mną, co ja się tam znam...

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ultra ma fajną geometrię, jest dłuższa i niska z przodu, można na tym rowerze uzyskać fajną sylwetkę co daje 90 % przyjemności z jazdy rowerem szosowym, 10 to sam rower. Jest usportowiona.

Ultra jest lżejsza od Tribana w ramie 1450g i kołami, lżejszy balans roweru z przodu centralnie i tyłu zmienia zupełnie charakterystykę, nie męczy przy podjazdach, bez problemu pokonujesz długie dystanse, czy jazda pod silny wiatr.

Przed Tribanem sam Dec kiedyś ostrzegał że jest to rower na dystans 30 do 60 km, Ultre reklamują jak rower na długie dystanse i górskie odcinki, a Decathlon nie ma zwyczaju z kogoś robić głupka.

 

 Czyż nie piękną sylwetkę ma ta pani na tym rowerze?

 

rethh.jpg
Opublikowano

Nie chodzi, że to decathlon tylko cena jest za wysoka jak na ten osprzęt. Sora jest ok ale za 500 zł mniej.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to! 2
Opublikowano
Nie chodzi, że to decathlon tylko cena jest za wysoka jak na ten osprzęt. Sora jest ok ale za 500 zł mniej.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka


Chociaż jeden głos rozsądku.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to! 1
Opublikowano

Używany komuter z Sorą kosztuje 1500 zł,  używany sportowy na Sorze 3000 zł. Nowy komuter na Sorze kosztuje od 3 tyś, nowa sportowa szosa na Sorze 5000 zł.

Ile macie przejechane tysięcy kilometrów na rowerach z wysoką główką kierownicy a ile z niską?

Opublikowano



Używany komuter z Sorą kosztuje 1500 zł,  używany sportowy na Sorze 3000 zł. Nowy komuter na Sorze kosztuje od 3 tyś, nowa sportowa szosa na Sorze 5000 zł.
Ile macie przejechane tysięcy kilometrów na rowerach z wysoką główką kierownicy a ile z niską?


Sportowa szosa i sora... Aha, okej...
No fakt. 5000zł za "sportową" szosę na Sora, to normalnie deal życia.
Bier Pan nie zastanawiaj się. Wychodzi, że nic lepszego za te pieniądze nie kupisz...

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Według mnie to znacznie lepsza opcja, chociaż pytanie jak z zużyciem napędu. Po 12k km pytanie, czy łańcuch i kaseta nie będą do zmiany. Jest napisane, że kaseta zmieniona, tylko pytanie kiedy? Na początku, czy niedawno. Chociaż akurat kaseta nie jest wcale powiedziane, jeśli w porę był zmieniony łańcuch. Natomiast według mnie jest to dużo lepsza opcja niż rower na Sorze w tej cenie.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to! 1
Opublikowano

Korba jest z grudnia 2020 a kaseta ma 3 lata, łańcuch wymieniany co ok pół roku.

Opublikowano
2 godziny temu, Cris92 napisał:

Według mnie to znacznie lepsza opcja, chociaż pytanie jak z zużyciem napędu. Po 12k km pytanie, czy łańcuch i kaseta nie będą do zmiany. Jest napisane, że kaseta zmieniona, tylko pytanie kiedy? Na początku, czy niedawno. Chociaż akurat kaseta nie jest wcale powiedziane, jeśli w porę był zmieniony łańcuch. Natomiast według mnie jest to dużo lepsza opcja niż rower na Sorze w tej cenie.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
 

12k to dużo? Przez 5 lat? A po drugie przecież ten napęd to jest jeden z tańszych i fajniejszych napędów w eksploatacji. I do tego wymieniona korba za przeproszeniem z "gównolitu" na fajną grupową same zalety. Cenę cyknąć o 3/4 stówki w dół i brać :) 

  • Lubię to! 1
Opublikowano
12k to dużo? Przez 5 lat? A po drugie przecież ten napęd to jest jeden z tańszych i fajniejszych napędów w eksploatacji. I do tego wymieniona korba za przeproszeniem z "gównolitu" na fajną grupową same zalety. Cenę cyknąć o 3/4 stówki w dół i brać  
12k jeśli nie ruszany był łańcuch przez te 12k, nie ważne, czy w rok, czy 10 lat to może się okazać za dużo. Jeśli jest tak jak kolega wyżej pisze z łańcuchem to tylko brać, a może i się potargować co nieco.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Pomógł 1
Opublikowano

Ale wiecie że Ultra 700 czy tam 920 to zupełnie inny rower niż ten Ultra AFGF? Geometria tych rowerów jest zupełnie inna. Jedyne co mają wspólnego to napis Ultra na ramie.

  • Lubię to! 1
Opublikowano

OIDP to AFGF to 3 generacja. Tu jest pierwszs z hamulcami tylnymi przy suporcie.

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez Kamil000

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...