Skocz do zawartości

Stravit.app - własne rywalizacje i raporty w Stravie

wojtek123

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. 

Chciałbym podzielić się z wami aplikacją, nad którą pracuję od pewnego czasu. Ale zanim, na szybko kilka słów o mnie(coby nikt nie zarzucił że jestem jakimś anonimem :)).

Niektórzy mogą kojarzyć mnie z youtubowego kanału Zielony Drań, szczególnie z filmu łódź hel rowerem w jeden dzień, mój profil na stravie klik. Oprócz fascynacji ultra kolarstwem i szeroko pojętą turystyką rowerową, zawodowo jestem programistą, dlatego też wraz z zamknięciem Endomondo, w mojej głowie urodził się pomysł na napisanie aplikacji. 

Na początek, jak działa aplikacja. Jest to system zintegrowany ze Strava, co oznacza, że nie potrzebujemy żadnych dodatkowych aplikacji do rejestrowania aktywności. Po zarejestrowaniu się w Stravitcie(również przez Strave!) wszystkie aktywności wrzucone na Stravę, ta dodatkowo przesyła do Stravita. :) Nie podajemy żadnych haseł do swojego konta, ani innych dostępów. Wszystko działa w "ekosystemie" Stravy, i w każdej chwili zarówno w Stravie jak i samym Stravitcie możemy zabrać dostęp to naszych treningów. Aplikacja jest w pełni darmowa.

Głównym założeniem było stworzenie systemu rywalizacji znanego z Endomondo, wielu moich znajomych pytało mnie jaka aplikacja obecnie oferuje taką funkcjonalność, niczego sensownego nie udało mi się znaleźć. System rywalizacji działa dokładnie tak jak działało to na Endomondo, z tym że posiada kilka udoskonaleń. 

• Rywalizacje w oparciu o dystans
  • Rywalizacje w oparciu o przewyższenia
  • Możliwość określenia zakresu czasu, wygrywa ten kto zajmie pierwsze miejsce
  • Dodatkowa możliwość zdefiniowania celu, wygrywa ten kto dany cel osiągnie(np. ileś metrów przewyższeń, lub dystans) lub wszyscy którzy dany cel w zadanym czasie osiągną 
  • Rywalizacje mogą być zarówno publiczne (każdy użytownik może dołączyć), jak i prywatne (może dołączyć tylko ten, kto otrzyma od autora link).