MaxMad Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Witam, Mam taki problem, a mianowicie mam napęd 3x8 i założyłem nową korbę Deore M6000 , docelowo dojdzie przerzutka na przód M610,(stara manetka Acera ??) Z tyłu na kasecie 8 rz*(Acera 11-34). miałem Shimano Deore RD-M591 SGS 9rz i elegancko wyregulowałem i działało, ale podkusiło mnie i założyłem na tył SHIMANO DEORE RD-M610 10s Shadow i nie umiem jej wyregulować bo nie ona nie ma śruby baryłkowej, albo mi łapie pół górnej kasety albo pół dolnej. Pytanie do Was moi drodzy, czy to wina linki która się klinuje w pancerzu a ja jestem amator i samej regulacji czy to nie ma prawa działać ???? HELP Bo jak nie będzie się dało tego zestroić jak wyżej to dalej plan jest taki: aby docelowo wrzucić jeszcze kasetę 10rz. z łańcuchem HG-X i manetką 10rz. też M610 - ale to na wiosnę dopiero. Mam takiego smoka Giant Talon 4 27.5 z 2015 - pytanie czy na obecną piastę wejdzie kaseta 10rz. ? Deore M771 - to muszę sprawdzić organoleptycznie.
Accent_Szaj Opublikowano 27 Stycznia 2021 Opublikowano 27 Stycznia 2021 Nie wyregulujesz takiego zestawu. Przerzutki od 10 są DynaSys i mają inny ciąg linki
MaxMad Opublikowano 27 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2021 Czyli do tej przerzutki musi być koniecznie manetka też "DynaSys" - np M610 z "DynaSys", ale na kasecie 8rz. też to nie zadziała i konieczna będzie dalsza wymiana kasety na 10rz i co z tym idzie koniecznie i łańcucha. W starym systemie Acera Alivio, manetka puszcza 1mm a przerzutka przesuwa się o 2mm, czyli jest to 1:2 a jak to jest w DynaSys ?
Accent_Szaj Opublikowano 27 Stycznia 2021 Opublikowano 27 Stycznia 2021 1 godzinę temu, MaxMad napisał: koniecznie manetka też "DynaSys" - np M610 z "DynaSys", Tak 1 godzinę temu, MaxMad napisał: ale na kasecie 8rz. też to nie zadziała Może się udać skręcić te 2 biegi śrubką L
Accent_Szaj Opublikowano 27 Stycznia 2021 Opublikowano 27 Stycznia 2021 Ps.Tu masz temat o tym problemie