Skocz do zawartości

Licznik, budżet 300 złotych. GPS czy klasyczny?

Szimiszosa

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Jest to mój pierwszy post na tym forum. Po zakończeniu życia przez mocno wysłużony już licznik Sigma 700 zacząłem szukać nowego.

Jak w temacie mam do dyspozycji około 300 złotych. Jestem bardziej amatorskim kolarzem,  jeżdżę nim na uczelnię, dłuższe oraz krótsze, dłuższe wycieczki weekendowe, raz na jakiś czas wpada dłuższa wyprawa. W liczniku zależy mi głównie na prędkości, dystansie, możliwości połączenia z czujnikiem kadencji. 

Poczytałem dużo na temat liczników no i pytanie jest następujące. Ogólnie bardzo lubię opcję, którą jest zapis moich treningów statystyk, tras jakie pokonałem. Do tej pory uzupełniającym sprzętem do tego był mi band 4, czy urządzenie z GPSem da mi coś więcej, odczuję różnicę takiego rozwiązania?

Od tego jest uzależnione to co kupię, jeśli różnica będzie nikła to pewnie byłaby to Sigma 16.16 jeśli nie to jaki sprzęt wybrać? Zastanawia m się nad Garmin edge 25, który jest w miarę tani bo kosztuje ok 300 złotych. Czy byłby w moim przypadku lepszy? 

Czy może dopłata do sprzętu typu Sigma Rox 11 lub Garmin 130 ma sens dla takiego amatora jak ja?

Opublikowano

Jak wypada ten Bryton 15 vs Sigma 16.16 plus mi band 4? Jak jest z tym czynnikiem kadencji w obu licznikach?

Głównie mi chodzi o to czy są jakieś wyrzeczenia jakościowe,  związane z dokładnością w związku z tym, że za podobną cenę mamy już bardziej zaawansowany licznik niż ta Sigma.

Opublikowano

Mam Garmina Edge 25 i jestem bardzo zadowolony z możliwości tego malucha.

Jest zapis trasy, kadencja, HR (plus strefy tętna), speed (to oczywiste ). Z czujnikami mam to, co mi niedzielnemu ścigaczowi potrzebne.

No i po śladzie też potrafi poprowadzić.

Wyrwałem za 250 plus czujniki i nie żałuję.

• Pomógł 1
Opublikowano

A Garmin edge 25 a Bryton rider 15. Co będzie lepsze?

Bo na papierze nie widzę jakichś ogromnych różnic.

• 2 tygodnie później...
Opublikowano