n00waczek Opublikowano 18 Maja 2020 Opublikowano 18 Maja 2020 (edytowane) Cześć, poszukuje pomiaru mocy do roweru mtb, a chodzi dokładnie o napęd Sram SX. Znalazłem coś takiego https://www.centrumrowerowe.pl/pomiar-mocy-ronde-spider-sram-mtb-3-bolt-104-bcd-pd22207/?v_Id=140739&gclid=CjwKCAjw5Ij2BRBdEiwA0Frc9a3DmdR87Lt49zaFR-MnOjqIFpalcvFenuG3VSLiN1KW855PR7iamRoC6aYQAvD_BwE Nie znam się kapletnie kompletnie jaki rodzaj wybrać pomiaru mocy więc chciałbym żebyście podzielili się jakie wy stosujecie w mierniki rowerze mtb. Edytowane 19 Maja 2020 przez SpiderMAN ortografia, interpunkcja
Gość Opublikowano 19 Maja 2020 Opublikowano 19 Maja 2020 Nie wiem jaki sens ma pomiar mocy w rowerze z najtańszym Eaglem... Ten miernik jest droższy od całej grupy jaką posiadasz, moim zdaniem zamiast inwestować w miernik mocy, lepiej zainwestuj te 1500zł w lepsze i lżejsze komponenty do roweru.
n00waczek Opublikowano 19 Maja 2020 Autor Opublikowano 19 Maja 2020 5 godzin temu, SpiderMAN napisał: Nie wiem jaki sens ma pomiar mocy w rowerze z najtańszym Eaglem... Ten miernik jest droższy od całej grupy jaką posiadasz, moim zdaniem zamiast inwestować w miernik mocy, lepiej zainwestuj te 1500zł w lepsze i lżejsze komponenty do roweru. Nie wiem jaki ma sens pisanie czegos co nie jest związane z tematem.
Gość Opublikowano 19 Maja 2020 Opublikowano 19 Maja 2020 Jeśli chodzi o mtb, to pozostaje pomiar w korbie (pająk lub ramię) albo w piaście.
Gość Opublikowano 20 Maja 2020 Opublikowano 20 Maja 2020 16 godzin temu, n00waczek napisał: Nie wiem jaki ma sens pisanie czegos co nie jest związane z tematem. Wyjaśnij tę kwestię, a nie odpowiadaj pytaniem na pytanie.