Danielrd Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Witam wszystkich , mam problem z doborem przeżutki tylniej , posiadam rower Stevens glide sx z konwersja Bafanga bbshd przy suporcie mam blat 42 zęby a z tyłu jest kaseta 10 rzędowa 11-42 wiem tylko ze musi być przeżutka z długim wózkiem w tej chwili jest SLX RD-M670 SGS 10rz a ta żle pracuje . Nie chciał bym kupić na pałę przeżutki i potem odsyłać nie znam się na tym wiec prosił bym o jakaś rade z góry Dziekuje za pomoc .
Gość Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Np. RD-M6000 GS Wystarczy czytać specyfikacje przerzutek. W szczególności info nt. obsługiwanego zakresu kasety.
Danielrd Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2020 To była przezutka która posiadałem dobrze sprawdziłem zakres obsługiwanego zakresu kasety wiem ze się nie nadaje , lecz problem lezy ze przy obliczeniu pojemności kasety przy tak duzym blacie z przodu i przy max 42 z tyłu pojemność kasety jaka potrzebuje wychodzi mi z kosmosu .
Gość Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Jesli masz naped 1 x ... to dla przerzutki nie ma znaczenia jaki masz z przodu blat. Poslugujac sie wzorem na pojemność napędu... (42t-11t=31t)+(42t-42t=0t)=31t
Danielrd Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Wiec jeśli potrzebuje 31 pojemność kasety nie musze kupować przeżutki z długim wózkiem wystarczy mi krótki - SS jest do 35 dobrze rozumie ?