szymar Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 cześć. Na te obecne nieciekawe czasy kupiłem sobie trenażer (używany elite novo force 8). Kręcę sobie na balkonie i myślę, że to był dobry zakup. Tak mnie jednak naszła myśl, że może bym sobie zamontował do roweru czujnik kadencji (przyda się też później do jazdy na dworze). Mógłby być też czujnikiem prędkości od razu to może bym mógł sie podłączyć pod jakąś platformę treningową. Mam zegarek polar vantage m, więc było by tez super jakby te czujniki mogły parować się z zegarkiem. Możecie mi coś podpowiedzieć? Co potrzebuję żeby to wszystko ze sobą grało. technicznie jestem zielony i niby coś czytam ale nic z tego nie wynoszę i dalej nie wiem czego szukać. pozdrawiam!
Medzamir Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Jak polar to raczej BT bo nie wiem czy ten zegarek obsługuje ANT+. Z tego powodu jak będziesz szukać odrzucaj coś co działa tylko w tym drugim protokole. Serwis jaki mogę Ci polecić to Rouvy - jest całkiem fajny (Zwift jakoś mnie nie przekonuje ale musiałbym spróbować dłużej niż 10 min) a nowa apka jak na złość działa tylko po BT. Czujnik - Meilan c3. Mam i sobie chwalę. 1
szymar Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2020 11 godzin temu, Medzamir napisał: Jak polar to raczej BT bo nie wiem czy ten zegarek obsługuje ANT+. Z tego powodu jak będziesz szukać odrzucaj coś co działa tylko w tym drugim protokole. Serwis jaki mogę Ci polecić to Rouvy - jest całkiem fajny (Zwift jakoś mnie nie przekonuje ale musiałbym spróbować dłużej niż 10 min) a nowa apka jak na złość działa tylko po BT. Czujnik - Meilan c3. Mam i sobie chwalę. Dzięki. sprawdzę ten czujnik, o którym piszesz.
Marcin Kwita Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Czujniki z Decathlonu się łączą po BT. 1
Medzamir Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Tak, tylko zbyt wiele negatywnych opini mają. Zresztą większość geomagnetycznych jest 2w1.