Pa7ryk Opublikowano 20 Grudnia 2019 Opublikowano 20 Grudnia 2019 Witam. Czy można odkręcić (jeśli tak to czym?) tak zwaną jak by nakładkę/Uszczelkę (Nie wiem jak jest to fachowo, znajduje się ona po środku i ma takie 2 dziurki).Bez zdejmowania wolnobiegu z koła ponieważ nie posiadam specjalnych kluczy.A dlaczego chce to zrobić?Ponieważ słychać "trzeszczący dźwięk,oraz METALICZNE trzaski podczas ruchami korbą". z góry dziękuje. Proszę o wyrozumiałość, iż jestem zielony w tych tematach, a do serwisu nie chce oddawać chce sam coś osiągnąć.
Gość Opublikowano 20 Grudnia 2019 Opublikowano 20 Grudnia 2019 Odkręcajac tą nakrętke rozpołowisz wolnobieg na dwie cześci i posypią się kulki. Nie zalecam chyba, że wymieniasz wolnobieg.
bombka Opublikowano 20 Grudnia 2019 Opublikowano 20 Grudnia 2019 Jeśli rozbierzesz to bez ściągnięcia całego wolnobiegu, to raczej będzie ci to ciężko złożyć, tam są kulki i będzie je ciężko poukładać na miejscu. Ja to kiedyś rozkręcałem małym punktakiem albo śrubokrętem krzyżakowym, oraz młotkiem. Jesteś pewny że hałas pochodzi z wolnobiegu ? 1 minutę temu, PrzeLuka napisał: Odkręcajac tą nakrętke rozpołowisz wolnobieg na dwie cześci i posypią się kulki. Nie zalecam chyba, że wymieniasz wolnobieg. Operacja nie jest skomplikowana, ale warunek to zdjęcie wolnobiegu i robienie tego na stole. 1