naszlakach.pl Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Chciałbym zamontować na moim rowerze typu gravel bagażnik, tak żeby doczepiać sakwy. Jednak na sakwiarskie wyprawy wybieram się tylko kilka razy w roku, a na co dzień rower wykorzystuję do treningów. Zastanawiam się, czy nie zainwestować w bagażnik doczepiany do sztycy, tak żeby montować go tylko na wyjazdy z sakwami, a przez pozostałą część roku jeździć bez bagażnika. Co sądzicie o tym pomyśle macie doświadczenie z tego typu bagażnikami, możecie polecić to rozwiązanie.
revolta1 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Ja tak probowalem jezdzic . po plaskim i twardym z lekkim obciazeniem jest ok . ale jak jest ciezej i wertepy potrafil sie przekrecic na sztycy w lewo lub w prawo
naszlakach.pl Opublikowano 23 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2019 Dlatego też zastanawiam się nad bagażnikiem, który ma tez mocowania do trójkąta, o jak ten:
revolta1 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Dlatego kupilem normalny bagaznik to sa tylko 4 śrubki zeby go zdjac lub zalozyc . ale nic sie nie przenieszcza mozna zalozyc normalne sakwy wiekszy ciezar . Tez jezdze okazjonalnie z sakwami. dlatego go zakladam i zdejmuje Takie sa moje odczucia wole normalny bagaznik . jak masz mozliwosc zalozenia zwyklego bagaznika to ta opcja jest lepsza Masz mocowanie w ramie do normalnego bagaznika ?
revolta1 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 No to po co kombinowac kupic sprawdzony bagaznik mocny i tyle Ja uzywam crosso i w sumie nie ma co narzekać. spelnia swoja role
Franz Mauer Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 (edytowane) Jeśli nie masz z tyłu sztywnej osi to dużo bezpieczniejszym i trwalszym rozwiązaniem jest kupowanie bagażnika z montażem na obejmę podsiodłową oraz do osi tylnego koła. Demontaż równie szybki, ale za to zestaw dużo trwalszy i mniej narażony na przeciążenia. Walory: - nie uszkodzisz ramy - nie urwiesz śrubek - może więcej dźwignąć - dużo większ astabilność Rozwiązanie testowane w Himalajach Edytowane 23 Stycznia 2019 przez Franz Mauer
Puncu Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 @Franz Mauer a pasuje pod hamulce tarczowe? Mocowanie IS na zewnątrz trójkąta.
Franz Mauer Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Pod hamulce tarczowe pasuje. Sam używałem, ale na PM. Nie sądzę, aby były problemy z montażem pod IS. Zauważ, że powyższy mocowanie do osi ma na "wąsach" odchylonych do tyłi poza obrys ramy, więc na pewno przeszkadzac nie będzie. Są jeszcze rozwiazania z wąsami mniej wychylonymi do tyłu (patrz pierwsze zdjęcie poniżej), ale jak widać z drugiego zdjęcia poniżej rozstaw tych wąsów jest dość szeroki. Jeśli wystarczy długości szpili mocującej jeszcze zwiększyć ilość podkładek. 1
Puncu Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Ok, to może zadziałać. Ja mam zacisk właśnie z tyłu ramy i część bagażników nie pasuje. Dzięki 1
elmapeto Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Nie polecam bagażnika montowanego do sztycy. Często się okręca. Musiałem pod zacisk użyć taśmy dwustronnej,żeby tego uniknąć. Do tego ich wytrzymałość nie jest za duża ,więc pod sakwy w ogóle bym nie próbował. Moim zdaniem pod sakwy tylko bagażnik ze standardowym mocowaniem w kilku punktach.
CF_X Opublikowano 28 Marca 2020 Opublikowano 28 Marca 2020 A patrzyłeś Kross Urbanrack? Lekki i prosty. Idealny do gravela - test urbanrack
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się