patryk94 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Siema wszystkim. Zastanawiam sie nad kupnem smartbanda i chcialem sie was dopytac czy jest sens go kupowac czy lepiej troche dolozyc kupic co lepszego. Dodam ze jestem poczatkujacym amatorem. Posiadaja krokomierz, pulsometr, powiadomienia z telu dla mnie przydatne, chcialbym go uzywac glownieprzy rowerze zamiast telefonu. Na oku mam honor band 4 albo troche drozszy ale z gpsem honor band 3 pro. Co myslicie na tego typu urzadzeniu, mi sie wydaje ze jest spoko ze wzgledu na swoje wymiary ale chcialbym zobaczyc opinie kogos obeznanego w tym temacie.
Gość Opublikowano 16 Stycznia 2019 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Zamówiłem coś takiego na Alliexpress ale bardziej jako gadżet. Może uda mi się tym monitorować puls spoczynkowy. Na rower zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest odpowiedni komputerek rowerowy.