Skocz do zawartości

5. Szosa / rower szosowy w cenie około 5000 - 7499 zł.


Canyon19
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez SzajBajk,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak tylko zauważ że te Cuby lecą po 2400 z wysyłką pobraniową. Wiadomo grupa stara, 3 przerzutki z przodu to nie te czasy nie mniej jednak za te pieniądze trudno kupić coś lepszego. Kumpel jest początkujący a dla kogoś takiego rower o masie 8,5 z której można zejść na kołach plus ultegra pełna to jest świat zabawy. A serio napęd jest tak na 80 procent stanu no i te opony wisienka na torcie nowe conti GP 4000 s2 nawet jak nie są z tego roku produkcji to jest mocno dobrze. 

Tak, ja będę celował w giant albo speca lub treka a takie oferty jak ta powyżej o której pisałem dają nadzieję że skoro za 2400 da się nieźle skoczyć to za 7000 można polatać. 

Są np. fajne KTM revelator na allegro za ok 7 tys nowe na ultegrze waga 7,7 i już jest światełko w tunelu. 

Opublikowano

Pewnie że jest szansa na kupno perełki za te pieniądze ale trzeba mieć trochę szczęścia i nie napalać się na każdą super okazję ;)

Opublikowano

witam wyczailem rower ktory bardzo mi sie podoba. szukalem roweru na dluzszy czas zalezalo mi na karbonowej ramie no i nie ukrtwam chcialem ten lepszy osprzet ale z tego co czytam to ta tiagra naprawde daje rade i nie wiem cyz odczuje az tak roznice miedzy 105... 

Focus Cayo Disc Tiagra 20G Carbon-Black 2017 

Jest caly czarny (co podoba mi sie) na osprzecie tiagry - rama karbon - znalazlem za 5 700 zł 

Co myslicie o tej cenie o tym rowerze ? 

Nie koniecznie chcialbym te tarczowe hamulce ale jak juz sa to trudno... 

 

Powiem szczerze ze podobaja mi sie te FOCUSY i nie ukrywam wazna a nawet mozna powiedziec najwazniejsza rzecza dla mnie jest to zeby rower mi sie podobal wizualnie ... np Tribany strasznie mi sie nie podobaja tak samo jakos Meridy ... 

 

Prosze o odpowiedz i pozdrawiam ! 

Opublikowano (edytowane)

W jednym rowerze mam mam tiagrę 4700 w drugim 105 5800. Różnuca to przedewszystkim jedno przełożenie mniej i trochę gramów więcej. Dla kogoś kto nie ma zamiaru się ścigać nieistotne. Jeżeli rower Ci się podoba to go bierz. To Ty będziesz na nim jeździł. Raczej nikt nie chciałby jeździć na rowerze który mu się podoba tylko dlstego, że " wygrał głosowanie" na forum...

Na dłuższą metę będzie dobry gdy nie będzie stał w garażu tylko na trasach zużywał opony i ryski łapał...

 

Edytowane przez Nemrod
  • Lubię to! 1
Opublikowano

dzieki za odpowiedz .. tak tez mysle ze nie odczuje az tak roznicy miedzy tiagra a 105.. ewentualnie z czasem wymienie opony obrecze na cos lepszego i tyle... Dzieki raz jeszcze za odpowiedz 

Opublikowano

Sam ostatnio stałem przed takim wyborem i zdecydowałem się na takiego samego Foscusa. Nie wiem jak u Ciebie, ale dla mnie to był pierwszy kontakt z rowerem szosowym i jestem bardzo zadowolony.

Jeżeli nie zależy Ci na tarczówkach to na pewno w tej cenie znajdziesz inny rower na lepszej grupie. Nie wiem jakie masz doświadczenia z szosą, ale jeżeli nie jeździłeś wcześniej, to ta tiagra powinna być wystarczająca - przynajmniej w moim przypadku jest. Z czasem można się pokusić o upgrade podzespołów.

Jak masz pytania odnośnie tego konkretnego roweru to pytaj  :)

  • Lubię to! 1
Opublikowano

rewelacja ze ktos sie odezwal kto ma ten Rower :) z gory juz dzieki ... 

 

Nie zalezy mi na tarczowkach ale ciezko mi znalezc cos co bedzie mi sie az tak podobalo... Glownie chodzi mi o to ze ten rower jest calutki czarny bardoz mi sie to podoba 

No wlasnie moja pierwsza szosa takze mysle (duzo czytalem rowniez) ze da rade tiagra... pierwsza rzecza po czasie to bedzie zmiana obreczy opon... 

Pytan mam wiele ;)

Ale glownie to:

 

Skad kupiles ten rowerek nom i ile dales jesli mozna wiedziec ? (nie wiem czy moja cena jest dobra , stad te pytanie) 

Ile masz wzrostu i jaka rame brales ? (wiem ze cos tam chodzi o dlugosc nogi ale jeszcze tego nie mierzylem , jednazke dzisaj to zrobie tylko musze doczytac dokladnie jak to mierzyc, jesli wiesz to prosze o rade od razu..) 

Czy Twoj rower jest rowniez caly czarny ? (czy ewentualnie moglbys podeslac foto jak wyglada na zywo) 

Jak sprawuja sie te tarczowki ? (ostro hamuja czy raczej trzeba mocno naciskac...ewentualnie cos serwisowalaes juz w nich) 

Czy pozycja na tym rowerze jest bardziej sportowa czy komfortowa ? (chodzi mi o to, czy jak walniesz dzuo km albo np odwrotnie czy jak jedziesz wiecej niz 2 godziny to odczuwasz jakis bol) ? ; bo ewentualnie zastanwaiam sie jeszcze nad IZALCO (ktory jest ponoc bardziej sportowy) 

Czy ten rower jest lekki ? (moze wazyles ile kg) 

 

Sory z gory ze duzo pytan ale jest to rower na ktory sie ostro napalilem ;) a przegladam juz te rowery od dobrych paru tygodni... 

 

Opublikowano

W zakresie hamulców powiem ci tak - w szosówce rzeczywiście lepiej wyglądają obręczowe (moim zdaniem) niż tarczowe. Jednak w zakresie hamowania - ja mam u siebie w szosie obręczowe Tiagra, czyli jak by nie było grupowe hamulce. I kiedy porównuję ich skuteczność hamowania z hydraulikami (tarczowe), które mam w MTB, no to słabo wypadają te obręczowe.

  • Lubię to! 1
Opublikowano

U mnie również czynnik wyglądu zdecydował o zakupie :)

Kupiłem go za 6 tys - mieli akurat rozmiar którzy szukałem (57) i wystawiali pełną fv (nie wiem czy mogę tu podać nazwę sklepu - w każdym razie chyba wszędzie teraz jest w tej cenie).

Mam 185cm, przekrok 83 ,rozmiar wziąłem 57 - generalnie brałem pod uwagę zakres między 56 a 58. Wydaje mi się, że 57 jest idealny dla mnie.

Póki co mam tylko jedno zdjęcie:

P5daYCl.jpg

Jeżeli chodzi o hamulce, to wydaje mi się, że bardzo dobrze hamują - mam 110kg dlatego zdecydowałem się na tarczówki. Pozycja jak dla mnie jest ok, niby bardziej wyścigowa geometria, ale po pierwszych 50km nic mnie już nie boli (bolały łokcie i kciuki) - wiadomo trzeba się do niej przyzwyczaić i podziałać trochę z ustawieniami. Co do wagi, to nie ważyłem, ale pewnie ponad te 9,2kg ma - w tej chwili waga roweru nie jest dla mnie istotna - myślę, że z czasem będę działać w kierunku jej obniżenia (jak już swoją obniżę ;).

A dlaczego chcesz zmieniać obręcze - masz w planach coś lżejszego?

 

 

 

  • Lubię to! 1
Opublikowano

no wlasnie jedyne co mnie wkurza w tym rowerze to hamulce .. wolalbym zwykle , ale mam nadzieje ze beda praktyczne w zwyklym amatorskim uzytkowaniu. Teren mam pagorkowaty i plaski zalezy jaka trase wybiore ;) ale mysle brac go tez w gory a mam dosc blisko... w sumie to mam nadzieje ze to nie bedzie sie grzac nie wiadomo jak i ze nie bedzie uciazliwe w serwisowaniu...

 

Ten Canyon spoko rzywiscie osprzet GIT i kola te Mavic dali ponoc dobre..  zawsze to osprzet wyzej .. ale nie podoba mi sie wygldowo , a chodzi mi o to zeby cieszylo moje oko ;) gdyby byl czarny taki to bralbym pod uwage... 

 

Opublikowano

Ja tam akurat nie narzekam na tarczówki - czuje się po prostu bezpieczniej :)

Opublikowano (edytowane)

--Nie no ten rower jest piekny .. wymiata ;) dzieki za foto... podoba mi sie ta prostota ze tak to ujme ;)

--Czyli cene tez znalazlem ok bo za 5 700 

--Teraz kwestia pomierzenia sie ;) i cos trzeba wybrac... 

--To wychodzi na to ze hamulce naprawde daja rade... 

--Myslalem ze jest troszke lzejszy ale to pewnie kwestia osprzetu teraz... 

--Tak bede mial w planach cos lzejszego jesli chodzi o kola ale to napewno po tym sezonie ... bo to tez nie mala gotowka wyjdzie.. podobaja mi sie te z wiekszym ze tak powiem rantem , wtedy tez to zyskuje na wygladzie.. ale takie pozadne obrecze to nie mala gotowka .. takze to na spokojnie ... Ale tam bede szukac zmniejszenia WAGI roweru... 

 

 

 

 

 

ewentualnie to ale to juz... musiałbym dozbierac co najmniej ponad miesiąc i nie wiem czy tyle kasy warto pchac :/ bo jest za 8 tys  

Focus Izalco Race Ultegra 2018

 

Edytowane przez Pajel
Opublikowano

@Pajel przecież canyon jest czarny ;)

Zaraz pod napisem "akcesoria" masz ikony zmiany kolorów ;) 

  • Lubię to! 1
Opublikowano

sory nie zauwazylem.. wlasnie sobie ogladam ;) Ladny w sumie , poszuakm jeszcze jakis zdjec "na zywo" 

ps widze ze on to dopiero jest Lekki ... 

Opublikowano
2 minuty temu, Pajel napisał:

sory nie zauwazylem.. wlasnie sobie ogladam ;) Ladny w sumie , poszuakm jeszcze jakis zdjec "na zywo" 

ps widze ze on to dopiero jest Lekki ... 

Dobre komponenty, niezłe koła, pełna grupa, dlatego udało urwać się trochę z wagi ;) 

  • Lubię to! 1
Opublikowano

ja powiem inaczej Znowu mam dylemat :/ ale obiecalem sobie ze do konca tygodnia cos zamawiam zeby na nowy tydzien wystartowac (szkoda pogody) No ale nie jest to zakup butow z drugiej strony dlatego wole miec dylemat niz pozniej żałować czegos... 

Bo rzwczywiscie to co mowisz wyglada to niezle ..osprzet...waga... Szukam jakis fot na zywo , kogos kto ma taki rower... W tej cenie ciezko znalezc cos rownie dobrego (tribany mnie wogole nie interesuja) 

Opublikowano

Jeśli chcesz coś od ręki to pytaj canyon polska o dostępność, bo różnie może z tym być ;) 

Opublikowano

nie wiem ktory lepszy hmm ? ale obnizka niezla ;)

ale widze ze ten z obnizki ma rame alu... i jest troche ciezszy.. i chyba kola gorsze 

Opublikowano

Przy Canyonie zawsze uwzględnij jeszcze wysyłkę + karton.

  • Lubię to! 1
Opublikowano

Oraz pamiętaj że jak rozmiar Ci nie przypasuje albo coś to masz 30 dni zwrotu 

  • Lubię to! 1
Opublikowano

no to super jesli chodzi o ten romair bo mam 178 cm przekrok jesli dobrze mierzylem to 77 - 79 cm tak mi sie wydaje.. a jezdzilem TRIBANEM 540 po decathlonie rozmiar M i wydaawal mi sie maly, nawet sprzedawca mowil ze jakis maly on do mnie... takze nie wiem oby nie bylo jaj ;)

 

A co lepszy ten ENDURACE AL DISC 7.0 czy lepiej ten karbon ENDURACE CF 7.0 ???????? 

ogolnie bardziej podoba mi sie ten ALU ale tamten ma karbon i jest duzo lzejszy z tego co widze.. i wydaje m sie ze jak bym chcial sprzedac za jakis tam dlug dlugi czas to lepiej pojdzie karbon ... 

ps fajnie jak rower jest czarny i ma czarne obrecze... tak jak ten alu bo z kolei ten karbon tak nie ma... Ciekawe czy da sie to pomalowac ;) u lakiernika... 

Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, Pajel napisał:

no to super jesli chodzi o ten romair bo mam 178 cm przekrok jesli dobrze mierzylem to 77 - 79 cm tak mi sie wydaje.. a jezdzilem TRIBANEM 540 po decathlonie rozmiar M i wydaawal mi sie maly, nawet sprzedawca mowil ze jakis maly on do mnie... takze nie wiem oby nie bylo jaj ;)

 

A co lepszy ten ENDURACE AL DISC 7.0 czy lepiej ten karbon ENDURACE CF 7.0 ???????? 

ogolnie bardziej podoba mi sie ten ALU ale tamten ma karbon i jest duzo lzejszy z tego co widze.. i wydaje m sie ze jak bym chcial sprzedac za jakis tam dlug dlugi czas to lepiej pojdzie karbon ... 

ps fajnie jak rower jest czarny i ma czarne obrecze... tak jak ten alu bo z kolei ten karbon tak nie ma... Ciekawe czy da sie to pomalowac ;) u lakiernika... 

Nie da się;) obręcze są czarne bo masz tarcze w AL, w carbonie masz hamulce obręczowe. 

Nawet jeśli są takie obręcze alu (klik) to i tak prędzej czy później to się wytrze 

Jeśli chciałbyś ładną czarną obręcz to trzeba zainwestować w koła carbonowe ;) ale to kolejne wydatki. 

Pisałeś że nie potrzebujesz tarcz, a tu w wersji aluminiowej to one jako nowość robią cenę ;) 

Ja bym wybrał model CF

Edytowane przez Stryjek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...