andrzej9000 Opublikowano 14 Marca 2019 Opublikowano 14 Marca 2019 (edytowane) czesc nawiazujac do dyskusji alu vs karbon mam ciezki orzech do zgryzienia https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-szosowe/rowery-szosowe-wyczynowe/émonda/émonda-alr/émonda-alr-5/p/24164/ https://www.canyon.com/en-pl/road/endurace/2019/endurace-cf-7-0.html zawsze chcialem miec canyona, ale jako ze to bedzie moja pierwsza szosa (do tej pory mtb), to boje sie tego kupowania zdalnie - nie dosc ze trzeba czekac na dostawe, to jeszcze ewentualna wymiana rozmiaru swoje doda i bede mial mniej sezonu na cieszenie sie rowerem. treka moglbym gdzies w warszawie przymierzyc, dobrac najlepszy rozmiar i jeszcze pewnie wynegocjowac z 10% rabatu - nie mowiac o tym ze ta rama jest piekna, szczegolnie jak na alu. problem jest tylko taki, ze asfalty po mojej stronie wisly sa delikatnie mowiac 50/50 - niektore ladne, ale niektore wolaja o pomste do nieba. czy te wertepy/laty na drogach naprawde tak mocno czuc na alu? druga rzecz to perspektywa jezdzenia z rowerem pociagiem - czy to w polskie gory czy gdzies po okolicy - oraz przewozenie go w samochodzie. dobrze mysle ze bezpieczniej jest miec wtedy drosze alu niz tanszy karbon? serce mowi canyon, rozum mowi trek. co sadzicie? bede wdzieczny za sugestie - jestem otwarty tez na inne propozycje modeli dodam ze tarczowek nie chce, a grupa to tylko nowe 105. nie chce starszych modeli i nie potrzebuje wyzszych grup Edytowane 14 Marca 2019 przez andrzej9000
macior Opublikowano 14 Marca 2019 Opublikowano 14 Marca 2019 Fajny look wisi na szybkichrowerach po przecenie w podobnych cenach https://szybkierowery.pl/produkt/look-675-light-105-m/ na 170-180 1
SzpiceR Opublikowano 14 Marca 2019 Opublikowano 14 Marca 2019 9 godzin temu, andrzej9000 napisał: to boje sie tego kupowania zdalnie - nie dosc ze trzeba czekac na dostawe, to jeszcze ewentualna wymiana rozmiaru swoje doda i bede mial mniej sezonu na cieszenie sie rowerem. Tylko jaką przewagę da Ci kupno stacjonarnie, kiedy to Twoja pierwsza szosa i w sumie nie wiesz "jak ma być, żeby było dobrze". Sprzedawca powie Ci, że akurat to co ma na stanie jest odpowiednie i skończysz z za małym/za dużym sprzętem - a takie historie się na forumku zdarzają. Secundo - sprzedaż zdalna więc brak marży pośrednika/kosztów utrzymania salonu to lepsza cena dla klienta. 9 godzin temu, andrzej9000 napisał: treka moglbym gdzies w warszawie przymierzyc, dobrac najlepszy rozmiar i jeszcze pewnie wynegocjowac z 10% rabatu Z tym rabatem bym się aż tak nie rozpędzał, mamy początek sezonu. Nie spodziewałbym się też kilku rozmiarów alr5 na stoku w sklepie, tak samo będzie ściąganie z magazynów/czekanie itd. 9 godzin temu, andrzej9000 napisał: problem jest tylko taki, ze asfalty po mojej stronie wisly sa delikatnie mowiac 50/50 - niektore ladne, ale niektore wolaja o pomste do nieba. czy te wertepy/laty na drogach naprawde tak mocno czuc na alu? Wszystko ma swoje wady i zalety. Karbon lepiej pochłania drgania ale to samo osiągniesz montując opony 28c zamiast 25c do alu, wkładając siodełko z większą ilością gąbki 9 godzin temu, andrzej9000 napisał: dobrze mysle ze bezpieczniej jest miec wtedy drosze alu niz tanszy karbon? Karbon jest mało odporny na uderzenia punktowe i w tym wypadku alu zawsze będzie bezpieczniejsze. Może zdarzyć się, że po upadku np. na kamień rama nie pęknie od razu a po kilku jazdach. Jeśli bierzesz pod uwagę przewożenie roweru w komunikacji publicznej to chyba kolejny punkt dla alu 9 godzin temu, andrzej9000 napisał: serce mowi canyon, rozum mowi trek. co sadzicie? Dziwnie Ci ten rozum podpowiada bo trek jest najbardziej overpriced marką z tych bardziej popularnych. Po sezonie ta emonda będzie kosztować spokojnie tysiaka mniej - widać, w jaki sposób jest wyceniona, przecież sprzedawca nie dokłada do interesu w żadnym przypadku. A widziałeś kiedyś promocje na canyon'a? IMO, skoro to Twoja pierwsza szosa to nie pchaj się ani w karbon ani w przesadnie drogie sprzęty. Kup jakieś fajne alu na tym 105, pojeździj sezon czy dwa a wtedy będziesz już wiedział czego potrzebujesz i wybierzesz sam kolejny rower. https://www.canyon.com/pl-pl/road/endurace/2019/endurace-al-7-0.html https://www.rosebikes.pl/rose-pro-sl-105-2672333 https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-ultra-105-af-id_8529249.html 1
macko1 Opublikowano 14 Marca 2019 Opublikowano 14 Marca 2019 Dodatkowo u Canyona i chyba Rose możesz zwrócić rower w ciągu miesiąca na ich koszt to da Ci więcej niż przejechanie się wokół sklepu. 1
MartinHutnik Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 czesc nawiazujac do dyskusji alu vs karbon mam ciezki orzech do zgryzieniahttps://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-szosowe/rowery-szosowe-wyczynowe/émonda/émonda-alr/émonda-alr-5/p/24164/https://www.canyon.com/en-pl/road/endurace/2019/endurace-cf-7-0.html zawsze chcialem miec canyona, ale jako ze to bedzie moja pierwsza szosa (do tej pory mtb), to boje sie tego kupowania zdalnie - nie dosc ze trzeba czekac na dostawe, to jeszcze ewentualna wymiana rozmiaru swoje doda i bede mial mniej sezonu na cieszenie sie rowerem. treka moglbym gdzies w warszawie przymierzyc, dobrac najlepszy rozmiar i jeszcze pewnie wynegocjowac z 10% rabatu - nie mowiac o tym ze ta rama jest piekna, szczegolnie jak na alu. serce mowi canyon, rozum mowi trek. co sadzicie? bede wdzieczny za sugestie - jestem otwarty tez na inne propozycje modeli dodam ze tarczowek nie chce, a grupa to tylko nowe 105. nie chce starszych modeli i nie potrzebuje wyzszych grup W sumie niedawno byłem w podobnej sytuacji. Kupowałem pierwsza szosę, myślałem o Canyonie ale chciałem zacząć w miarę szybko jeździć a także mieć możliwość przymiarki i „wczucia się” w rower dlatego zdecydowałem się na zakup w PL.Trzy tygodnie temu kupiłem tą Emondę. Jechałem specjalnie z Wrocławia do Krakowa bo chciałem kolor purple flip a tylko tam mieli rozmiar 56 :-DSkasowałem już maile więc nie sprawdzę, ale w związku z tym ze pisałem do wszystkich sklepów w PL wiem że są miejsca gdzie mają na stanie kilka rozmiarów w kolorze szarym więc spokojnie można się przymierzyć (wydaje mi się właśnie że w Wawie były 52,54,56,58). Rzeczywiście rama modelu 2019 jest piękna, wyglada prawie jak carbon ;-) Po 10 latach na MTB myślałem o szosie z tarczówkami ale hamulce direct mount w ALR5 hamują bardzo dobrze.Za rower zapłaciłem 5980 wiec 10% rabatu jest jak najbardziej realne. 1
andrzej9000 Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 14 godzin temu, macior napisał: Fajny look wisi na szybkichrowerach po przecenie w podobnych cenach https://szybkierowery.pl/produkt/look-675-light-105-m/ na 170-180 rzeczywiscie fajny ale za maly, mam 182 i dlugie nogi 14 godzin temu, SzpiceR napisał: Dziwnie Ci ten rozum podpowiada bo trek jest najbardziej overpriced marką z tych bardziej popularnych. Po sezonie ta emonda będzie kosztować spokojnie tysiaka mniej - widać, w jaki sposób jest wyceniona, przecież sprzedawca nie dokłada do interesu w żadnym przypadku. A widziałeś kiedyś promocje na canyon'a? Zabrzmie jak burak ale nie bez powodu w moim poscie nie padlo slowo 'cena'. Kwestie spadku wartosci i przelicznika cena/jakosc sa dla mnie nieistotne - mam na ten cel przeznaczone do +/- 7k i tyle, a ze rower ma byc ladny, miec 105 R7000, rim brakes i geometrie w strone endurance, to raczej na spokojnie sie w budzecie wyrobie. Troche wiec jednak wiem czego konkretnie chce, a watpliwosci mam jedynie co do materialu wykonania ramy Dzieki za pozostale sugestie - cenne wskazowki, szczegolnie o oponach 28c o ktorym to fakcie zupelnie zapomnialem. Musze dopytac czy do Treka takie wchodza bo na stronie sa sprzeczne informacje. 9 godzin temu, macko1 napisał: Dodatkowo u Canyona i chyba Rose możesz zwrócić rower w ciągu miesiąca na ich koszt to da Ci więcej niż przejechanie się wokół sklepu. to prawda, ale chyba sie z Canyona wyleczylem - https://www.trustpilot.com/review/www.canyon.com - ogrom negatywnych opinii o realizacji zamowien mnie przeraza. dam im szanse tylko jesli moj rozmiar bedzie dostepny 'z magazynu' 2 godziny temu, MartinHutnik napisał: W sumie niedawno byłem w podobnej sytuacji. Kupowałem pierwsza szosę, myślałem o Canyonie ale chciałem zacząć w miarę szybko jeździć a także mieć możliwość przymiarki i „wczucia się” w rower dlatego zdecydowałem się na zakup w PL.Trzy tygodnie temu kupiłem tą Emondę. Jechałem specjalnie z Wrocławia do Krakowa bo chciałem kolor purple flip a tylko tam mieli rozmiar 56 😄 Skasowałem już maile więc nie sprawdzę, ale w związku z tym ze pisałem do wszystkich sklepów w PL wiem że są miejsca gdzie mają na stanie kilka rozmiarów w kolorze szarym więc spokojnie można się przymierzyć (wydaje mi się właśnie że w Wawie były 52,54,56,58). Rzeczywiście rama modelu 2019 jest piękna, wyglada prawie jak carbon 😉 Po 10 latach na MTB myślałem o szosie z tarczówkami ale hamulce direct mount w ALR5 hamują bardzo dobrze. Za rower zapłaciłem 5980 wiec 10% rabatu jest jak najbardziej realne. dzieki za informacje, przydadza sie. dla mnie akurat 58 powinno byc OK. btw jak ci sie na nim 'siedzi' po zmianie z mtb? duzo przyzwyczajania sie czy raczej naturalne przejscie? w miedzyczasie wpadlem jeszcze na to - http://cech.bike/pl/rowery/618-rower-cinelli-veltrix-caliper-2019.html - ale nie wiem czy to juz nie zbyt duza ekstrawagancja
MartinHutnik Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 dzieki za informacje, przydadza sie. dla mnie akurat 58 powinno byc OK. btw jak ci sie na nim 'siedzi' po zmianie z mtb? duzo przyzwyczajania sie czy raczej naturalne przejscie? w miedzyczasie wpadlem jeszcze na to - http://cech.bike/pl/rowery/618-rower-cinelli-veltrix-caliper-2019.html - ale nie wiem czy to juz nie zbyt duza ekstrawagancja Bałem się tej przesiadki ale muszę powiedzieć że jest świetnie. Nie miałem problemu z bólem pleców, tyłka, jedynie przez pierwsze kilometry bolały mnie ręce ale to kwestia ułożenia na baranku i nauki. Nie wiem czy to zaleta geometrii H2 Treka czy jestem na tyle elastyczny ale trasy powyżej 50km robiłem bez problemu i z przyjemnością. Niestety jeździłem tylko w pierwszym tygodniu 3 razy, bo potem zachorowałem.W niedziele wracam do treningu. Zamierzam machnąć koło 80km zobaczymy jak będzie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1
Cris92 Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 @andrzej9000Zamówiłem właśnie Canyona i nie narzekam na wysyłki. Wręcz przeciwnie. Miałem mieć wysłany między 25, a 29 marca, a został wysłany dziś. Wysłane z mojego P10 przy użyciu Tapatalka
SzpiceR Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 11 godzin temu, andrzej9000 napisał: Zabrzmie jak burak ale nie bez powodu w moim poscie nie padlo slowo 'cena'. Kwestie spadku wartosci i przelicznika cena/jakosc sa dla mnie nieistotne - mam na ten cel przeznaczone do +/- 7k i tyle, a ze rower ma byc ladny Nie jestem jakimś polaczkiem żebym się obrażał. Brzydko to powiem, ale koło uja mi lata ile kto na co wydaje😜 Jasne, że ważne jest, żeby rower podobał się właścicielowi ale bardziej podoba mi się taki canyon czy rose, który oferuje to samo (bo wierzyć w jakieś marketingowe bzdety o użyciu kosmicznych technologii nie ma sensu wierzyć) za dobre 20% mniej. W treku płacisz za markę/reklamę/sponsoring zawodników i tego nie da się przeskoczyć, zresztą takie sytuacje są nie tylko na rynku rowerów.
Gość Opublikowano 16 Marca 2019 Opublikowano 16 Marca 2019 Canyon też tak znowu od reklamy, promocji, sponsoringu zawodników czy drużyn World Touru się nie odżegnuje, tak lubię patrzeć na malowanie tych rowerów pod zawodnikami Movistaru... Trek dzięki Armstrongowi zdetronizował włoskie marki w peletonie i zasiadł na ich wysokiej pozycji w branży. Więc odcina kupony od sukcesu. Każąc za to płacić.
MacPaul Opublikowano 16 Marca 2019 Opublikowano 16 Marca 2019 Dołożę trochę moich spostrzeżeń. Ja szukam ramy w rozmiarze ok 60 (59-61). I okazuje się, że znalezienie takiej do przymierzenia się w sklepie stacjonarnym to nie takie proste. (woj WLKP i KUJ POM). Ponadto cześć z nich twierdzi, że nawet nie wiadomo kiedy ani czy będzie taka wielkość w ogóle w najbliższych miesiącach ! W przypadku wysyłkowych (Rose, Canyon) nie ma problemu z taką wielkością. Kwestia wyboru ramy tez jakby się sama rozwiązuje. Nie wszyscy producenci z modelami na ten rok maja w ofercie rower w geometrii endurance (nie gravel) na osprzęcie 105 z hamulcami tarczowymi (105) na ramie AL. Tak więc raczej pozostaje carbon - czy jest on lepszy czy gorszy nie ma znaczenia w takim kontekście. Ogólnie - niby mamy spory wybór ale jak się bardziej skonkretyzuje swoje wymagania to się mocno zawęża.
PiotrBB Opublikowano 26 Marca 2019 Opublikowano 26 Marca 2019 Cały czas rozglądam się w poszukiwaniu solidnej szosy. W tym momencie waham się pomiędzy Canyonem Endurace Al disc 7.0 a propozycja krossa na rok vento 7.0 2019 https://www.kross.pl/pl/2019/road/vento-7-0. Czy ktoś miał styczność z kołami FSA Vison 35? Nie ukrywam że moim priorytetem oprócz dobrania rozmiaru jest kompletna grupa osprzętu 105 oraz trwałe systemowe koła na łożyskach maszynowych. Po jednej stronie jest rama alu szytwne osie i tarcze a po 2 karbon oraz możliwy rabat pewnie około 10% na początku sezonu. Czy moglibyście poradzić co wybrać?
drozda Opublikowano 26 Marca 2019 Opublikowano 26 Marca 2019 Mam Team30 - są ciężkie ale znośne choć anodyzacja powierzchni obręczy w miejscu tarcia klocków to naprawdę durny pomysł.
PiotrBB Opublikowano 26 Marca 2019 Opublikowano 26 Marca 2019 Jak sprawuje się właśnie ta anoda? Czy wpływa na skuteczność hamowania, z tym że po jakimś czasie zejdzie liczę się jak najbardziej. Szukając roweru dla siebie stawiam raczej na niezawodność i porosty serwis niż za wszelką cenę niską wagę. Szosa ma być odskocznią a "figury prosa" w sensie wagi nigdy nie zamierzam posiadać. Szukam roweru który da mi sporą dozę zabawy przez kilka sezonów oraz możliwość wystartowania w amatorskich lokalnych zawodach.
drozda Opublikowano 26 Marca 2019 Opublikowano 26 Marca 2019 Wyciera się i brzydko wygląda - po jakimś czasie lepiej to wypolerować pastą ścierną niż mieć brzydkie czarno srebrne plamy.
Pio_FCI Opublikowano 27 Marca 2019 Opublikowano 27 Marca 2019 Hej, stoję przed zakupem szosy nr III w życiu ale teraz chciałbym postawić pierwszy raz na ramę karbonową. Celuję w długie dystanse i docelowo w utramaratony, dlatego pod uwagę biorę tylko i wyłącznie modele endurance czyli z wyższą główką ramy. Komfort przede wszystkim ! Co polecacie w tych granicach kwotowych? Zakochałem się w tym modelu, Wilier GTR Team (https://wertykal.com/pl/p/Wilier-GTR-TEAM-Full-105-czarno-szary/5024) w cenie 7,5k z bikefittingiem. Waga trochę odstrasza (8,4kg) ale pewnie po cyklicznej wymianie sztycy, kół czy kierownicy spadnie poniżej 8kg. Czy ktoś z Was ujeżdża Wiliera w karbonie? Jak się zachowuje? To dobrej jakości karbon czy niejedne alu ich bije i niepotrzebnie wydam kasę? Rozmiar do dogrania, pewnie coś koło 58-59. Mam 186cm wzrostu i przekrok 90cm, waga 81kg.
MacPaul Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 W dniu 27.03.2019 o 18:09, Pio_FCI napisał: Hej, stoję przed zakupem szosy nr III w życiu ale teraz chciałbym postawić pierwszy raz na ramę karbonową. Celuję w długie dystanse i docelowo w utramaratony, dlatego pod uwagę biorę tylko i wyłącznie modele endurance czyli z wyższą główką ramy. Komfort przede wszystkim ! Co polecacie w tych granicach kwotowych? Zakochałem się w tym modelu, Wilier GTR Team (https://wertykal.com/pl/p/Wilier-GTR-TEAM-Full-105-czarno-szary/5024) w cenie 7,5k z bikefittingiem. Waga trochę odstrasza (8,4kg) ale pewnie po cyklicznej wymianie sztycy, kół czy kierownicy spadnie poniżej 8kg. Czy ktoś z Was ujeżdża Wiliera w karbonie? Jak się zachowuje? To dobrej jakości karbon czy niejedne alu ich bije i niepotrzebnie wydam kasę? Rozmiar do dogrania, pewnie coś koło 58-59. Mam 186cm wzrostu i przekrok 90cm, waga 81kg. ja zakupiłem carbonowy (canondale synapse disc 105 rozm 61) i powiem że po kilku jazdach nie widze większego komfortu (a może jest nawet gorzej) niż przy starym Ridley X-Ride rozm 60). W obecnym mam opony schwalbe G-One Speed 28 a w ridley schwalbe G Allround 30. Ja mam 190 cm i 105 kg więc może to jest powodem powyższego. W każdym razie nowy lepiej przyspiesza. Choć jego waga jest prawie taka sama jak tego Rudleya AL.
Kali Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Ja też mam186cm wzrostu. Szukam tego roweru https://www.scott.pl/produkt/820/5000/Rower-Addict-10-Disc/ W jednym sklepie dali się przejechać na rozmiarze 56 (bo taki mieli) i powiedzieli że jest idealnie. W drugim jeździłem na rozmiarze 58 i facet ze sklepu powiedział że to jest rozmiar dla mnie 🙂 I weź tu ich poproś o doradzenie.
SzpiceR Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Jeśli masz w miarę standardowy przekrok to jesteś na granicy tych rozmiarów. Zostaje kwestia indywidualnych preferencji/ograniczeń fizycznych itd. Ogólnie weź ten, na którym się lepiej czujesz. Ja np. przy takim samym wzroście mam rower z poziomą 56 (o agresywnej geometrii ale mniejsza z tym) a teraz już wiem, że przy kolejnym rowerze zastanowię się nad 54-55
Solo987 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 W sklepie stacjonarnym będą Ci chcieli wcisnąć to co mają na stanie
grucjan Opublikowano 24 Maja 2019 Opublikowano 24 Maja 2019 (edytowane) Witam w przyszłym roku planuje zakup nowej szosówki, tym razem już sprzęt bardziej "wyścigowy". Powoli robię rozeznanie co i jak żeby mój wybór padł na najlepszy rower. Jeżdżę głównie po płaskim. Po wstępnej analizie rynku mam upatrzone 3 modele, choć liczę się że w przyszłym sezonie będą nowe i wybór będzie większy. Tak przy okazji kiedy firmy wprowadzają nowe modele? Numer 1 https://www.rowerymerida.pl/produkt1728/reacto-400-rower-merida.html Zainteresowałem się tym modelem ze względu na aerodynamikę która wydaje mi się że jest ważniejsza przy dużych prędkościach i istotniejsza niż waga. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Co do 105 nie mam zarzutów przy tej cenie. Nie mam opinii o kołach. Jednak ta waga mimo że niby nie tak ważna to jednak gdy dorzucimy pedały licznik itp to wyjdzie nam już prawie 10 kg. Numer 2 https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-ultra-af-ultegra-id_8500478.html Obecnie jeżdżę na btwinie i jestem bardzo zadowolony. W tym przypadku super cena + Ultegra + koła Mavic Cosmic Elite i w miarę znośna waga roweru. Wszystko pięknie ale czy nie będę żałował że nie wziąłem karbonu? Numer 3 https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-ultra-105-cf-id_8500479.html lub https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-ultra-900cf-id_8390339.html 105 + Koła Mavic Aksium niby powinny być wystarczające ale wiadomo za tą cenę mogę mieć lepsze ale wiadomo coś kosztem czegoś mamy tutaj ramę z karbonu. No i generalnie nie zdarzyła mi się żadna kraksa czy coś ale jakoś boje się tego karbonu że pęknie po jednym przypadkowym kamyczku. I czy warto wybrać gorszę koła i osprzęt na rzecz wagi i karbonu? Mile widziane inne propozycje w tym segmencie cenowym lub sugestie z czego będę zadowolony najbardziej Pozdrawiam! Edytowane 24 Maja 2019 przez grucjan
Łukasz_P Opublikowano 24 Maja 2019 Opublikowano 24 Maja 2019 Podrzucę Ci linka, bo widocznie za słabo podwieszony był. Nie ma za co. 1
grucjan Opublikowano 24 Maja 2019 Opublikowano 24 Maja 2019 Dziękuje panie szeryfie to temat do zamknięcia. Da się samemu skasować ten temat?
grucjan Opublikowano 24 Maja 2019 Opublikowano 24 Maja 2019 Witam w przyszłym roku planuje zakup nowej szosówki, tym razem już sprzęt bardziej "wyścigowy". Powoli robię rozeznanie co i jak żeby mój wybór padł na najlepszy rower. Jeżdżę głównie po płaskim. Po wstępnej analizie rynku mam upatrzone 3 modele, choć liczę się że w przyszłym sezonie będą nowe i wybór będzie większy. Tak przy okazji kiedy firmy wprowadzają nowe modele? Numer 1 https://www.rowerymerida.pl/produkt1728/reacto-400-rower-merida.html Zainteresowałem się tym modelem ze względu na aerodynamikę która wydaje mi się że jest ważniejsza przy dużych prędkościach i istotniejsza niż waga. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Co do 105 nie mam zarzutów przy tej cenie. Nie mam opinii o kołach. Jednak ta waga mimo że niby nie tak ważna to jednak gdy dorzucimy pedały licznik itp to wyjdzie nam już prawie 10 kg. Numer 2 https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-ultra-af-ultegra-id_8500478.html Obecnie jeżdżę na btwinie i jestem bardzo zadowolony. W tym przypadku super cena + Ultegra + koła Mavic Cosmic Elite i w miarę znośna waga roweru. Wszystko pięknie ale czy nie będę żałował że nie wziąłem karbonu? Numer 3 https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-ultra-105-cf-id_8500479.html lub https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-ultra-900cf-id_8390339.html 105 + Koła Mavic Aksium niby powinny być wystarczające ale wiadomo za tą cenę mogę mieć lepsze ale wiadomo coś kosztem czegoś mamy tutaj ramę z karbonu. No i generalnie nie zdarzyła mi się żadna kraksa czy coś ale jakoś boje się tego karbonu że pęknie po jednym przypadkowym kamyczku. I czy warto wybrać gorszę koła i osprzęt na rzecz wagi i karbonu? Mile widziane inne propozycje w tym segmencie cenowym lub sugestie z czego będę zadowolony najbardziej Pozdrawiam!
SzpiceR Opublikowano 24 Maja 2019 Opublikowano 24 Maja 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, grucjan napisał: Witam w przyszłym roku planuje zakup nowej szosówki Więc zapytaj w przyszłym roku kiedy będą dostępne przyszłoroczne modele. Co do wyboru karbon vs. alu. Coś za coś, wszystko ma swoje plusy i minusy więc jeśli nie masz nieograniczonej ilości gotówki to zawsze musisz szukać kompromisu. Pomyśl co jest dla Ciebie najważniejsze przy zakupie i porównaj to do zalet i wad obydwu materiałów. Osobiście wziąłbym chyba alu na lepszym osprzęcie + wymienił koła. Ale generalnie z rozmyślaniami poczekaj do momentu kupna, będą nowe modele, wyprzedaże a i mogą pojawić się takie kwiatki jak np to https://allegro.pl/oferta/nowa-sensa-giulia-g2-carbon-105-r7000-2019-8104833219 Edytowane 24 Maja 2019 przez SzpiceR 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się