galu73 Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 Witam jak w temacie,jakie opinie państwo mają o tym sprzęcie wady /zalety.Jestem amatorem bez ciśnienia na wyniki od tak pokręcić zimą i posłuchać hałasu w słuchawkach https://www.rowertour.com/p/17186/elite-qubo-fluid-trenazer-hydrodynamiczny?gclid=Cj0KCQiAxNnfBRDwARIsAJlH29B1jAZKFvOF6I1q1e30Io7pc5zni-J74bBOBe9LK7yY4vUuZAdm1EsaAh4FEALw_wcB
orzech143 Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 Witam! Jestem posiadaczem tego trenażera i serdecznie polecam. Według mnie najlepszy w tym przedziale cenowym. Pozdrawiam 1
jkob Opublikowano 23 Listopada 2018 Opublikowano 23 Listopada 2018 Witam. W zeszłym roku posiadałem Elite Novo Force 8, uważany jako jeden z bardziej cichych, zwłaszcza jeśli chodzi o ten pułap cenowy. Faktycznie był cichy. Niestety zmarł. Teraz przesiadłem się na Elite Qubo Fluid i muszę powiedzieć, że jest zauważalnie cichszy, a dźwięk jest bardziej przyjemny dla ucha. Dużo łatwiejszy w montaży, a konstrukcja pozwala na wygodniejszy w przechowywaniu. Na plus brak manetki i ruchomych elementów przy kole zamachowym. Naprawdę polecam. 1
Niclaus Opublikowano 23 Listopada 2018 Opublikowano 23 Listopada 2018 3 godziny temu, jkob napisał: Witam. W zeszłym roku posiadałem Elite Novo Force 8, (...)Niestety zmarł. Przybliżysz temat? Co się stanęło temu trenażeru, że odszedł ? Składałeś reklamacje?
jkob Opublikowano 23 Listopada 2018 Opublikowano 23 Listopada 2018 (edytowane) Godzinę temu, Niclaus napisał: Co się stanęło temu trenażeru, że odszedł ? Składałeś reklamacje? Nic z tych rzeczy. Całą zimę sprawował się wspaniale. Wszystko było w porządku dopóki.... nie upuściłem go podczas transportu. Uszkodzona ośka i walnięte lekko koło zamachowe. Nie bardzo dało się to naprawić, a uszkodzenie było z mojej winy więc coż... mam dzisiaj Qubo Fluid. Edytowane 23 Listopada 2018 przez jkob poprawienie cytatu 1