Skocz do zawartości

Zegarek/opaska na rower Garmin Vivosmart HR+ PL GPS

kozasss

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie jest to mój pierwszy post na grupie.

Jestem początkującym kolarze w tym roku zacząłem coś jeździć

Mam pytanie odnośnie wymienionej przeze mnie bransoletki w tytule tematu

1) Czy ktoś posiada tenże model? Jak się sprawuje na rowerze?

2) Jak wygląda współpraca ze Stravą

3) Alternatywy do 500-600 poza Polarem a200 m400/430

Poszukuję czegoś co zmierzy mi puls, ma gps, współpracuję BEZPROBLEMOWO ze stravą/endomondo, wytrzyma 5-6 godzin pomiaru trenigu

Jeżdżenie ze smartphonem mi średnio pasuje, ze względu na drenowanie baterii

Opublikowano (edytowane)

Dlaczego nie chcesz Polara? W tym budżecie M430 nie ma konkurencji. Spełnia wszystkie Twoje wymagania. Bezproblemowa synchronizacja ze Strava, Endomondo, Training Peaks; bardzo dokładny pomiar pulsu również z nadgarstka; bez problemu zarejestruje Ci 5-6h treningu z największą dokładnością rejestracji GPS; bardzo fajna aplikacja. 

Edytowane przez Łukasz_P
Opublikowano (edytowane)

Tzn nie, że nie chce, ale może są jakieś inne alternatywny😀, o których nie czytałem, nie słyszałem

I też bardzo interesuje mnie ten Garmin

Edytowane przez kozasss
Opublikowano

Tak trochę z innej strony: Amazfit Bip

Co do vivosmart, na rowerze to raczej tylko do rejestracji, bo na tym ekranie musiałbyś mieć opaskę przed nosem żeby coś zobaczyć, a to raczej tylko chwilowo na jakiejś prostej, kiedy możesz oderwać rękę od kierownicy.

Będzie współpracować ze stravą bez problemu - garmin connect może się z nią automatycznie synchronizować.

Opublikowano

Amazfit BIP, tylko słyszałem, że są problemy ze strava, a kosztuje jednak 2 razy mniej. Ktoś ma? Wypowie się?

Opublikowano
W dniu 16.10.2018 o 15:41, kozasss napisał:

Amazfit BIP, tylko słyszałem, że są problemy ze strava, a kosztuje jednak 2 razy mniej. Ktoś ma? Wypowie się?

Miałem. Sprzedałem. Tak w skrócie:

plusy: