User56sz Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 (edytowane) Jestem nowy w temacie stąd moje pytanie. Zauważyłem że okładziny żywiczne B01S są w bardzo różnych cenach od 15 zł do 40 i więcej pod szyldem Shimano. Czy to są jakieś podróby czy to kwestia dystrybucji. Na co zwrócić uwagę przy zakupie budżetowych klocków do jazdy rekreacyjnej, żeby się nie rozczarować jakością. Edytowane 26 Września 2018 przez User56sz błąd
Marek Karnecki Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 Ja bym kupił u Szajbajk'a by choć tak go wspomóc, na patronite mnie aktualnie nie stać, więc choć tak mogę Szaja wspomóc - a na pewno też pomoże dobrać odpowiednie.https://sklep.szajbajk.pl pozdr ! 1
Heboket Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 Jak kolega wyżej Różnica w cechach wynika z materiału, z którego zostały wykonane klocki (żywiczne, metaliczne itp)
Gość Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 ja ze swojej strony polecam półmetaliczne. Jeszcze nie bardzo drogie a znacząco poprawiają jakość hamowania.
Heboket Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 W takim wypadku musimy pamiętać o odpowiednich tarczach
User56sz Opublikowano 26 Września 2018 Autor Opublikowano 26 Września 2018 Czy szukać jakiegoś konkretnego ( polecanego) wytwórcy okładzin? O tarczach przeczytałem.
Heboket Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 6 minut temu, User56sz napisał: Czy szukać jakiegoś konkretnego ( polecanego) wytwórcy okładzin? O tarczach przeczytałem. Zwykle shimano wystarczą 😊 Znajdziesz je w sklepie SzajBajka https://sklep.szajbajk.pl
Fenthin Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 3 godziny temu, Heboket napisał: W takim wypadku musimy pamiętać o odpowiednich tarczach Nie. Musimy mieć gdzieś nadmierną troskę Shimano o brak kompatybilności oraz niechęć klientów do wydania dodatkowych pieniędzy na "dedykowane" tarcze.