de Villars

Fuzja BMC i CCC

Rekomendowane odpowiedzi

GBike
1 godzinę temu, de Villars napisał:

No i się potwiedrziło. Wg procyclingstats będzie w 2019 r. jeździł w drużynie "CCC-something??" :D 

Myślę że to jeden z najlepszych zakupów. Kuba to dobry sprinter. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
de Villars

No i mamy trzeciego (a właściwie - czwartego) POlaka w CCC - jest nim Łukasz Wiśniowski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
GBike
54 minuty temu, de Villars napisał:

No i mamy trzeciego (a właściwie - czwartego) POlaka w CCC - jest nim Łukasz Wiśniowski.

Ooo to miła niespodzianka. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
de Villars

Kolejny Polak w składzie CCC Team na 2019 r. potwierdzony - jest nim Kamil Gradek. To już w sumie 4(5) naszych ;)

Aktualny skład: https://www.procyclingstats.com/team/ccc-team-2019

Edytowane przez de Villars

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
de Villars

14 grudnia mają być pokazane publicznie stroje nowej ekipy CCC. Podobno dość mocno nawiązujące do dotychczasowych, w tym kolorystyką (co w sumie nie dziwi). Mam nadzieję, że tego nie schrzanili ';)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tadzikpl

Te pomarańczowe żarówy były super i szkoda by było, by mieli się wyróżniać tylko super wynikami :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łabędź

https://rowery.org/2018/12/14/ccc-team-zaprezentowal-stroj-etxeondo-na-sezon-2019/ 

Jak dla mnie nowe stroje, nawiązujące do poprzednich, wyglądają super. Aż nie wiem, czy takiego na wiosnę nie kupię. :D 

A co sądzicie o tym? :

https://sportowefakty.wp.pl/kolarstwo/793783/michal-kwiatkowski-liderem-ccc-team-to-mozliwe-juz-za-kilkanascie-miesiecy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Antyszprycha
5 minut temu, Łabędź napisał:

https://rowery.org/2018/12/14/ccc-team-zaprezentowal-stroj-etxeondo-na-sezon-2019/ 

Jak dla mnie nowe stroje, nawiązujące do poprzednich, wyglądają super. Aż nie wiem, czy takiego na wiosnę nie kupię. :D 

A co sądzicie o tym? :

https://sportowefakty.wp.pl/kolarstwo/793783/michal-kwiatkowski-liderem-ccc-team-to-mozliwe-juz-za-kilkanascie-miesiecy

to samo przeszło mi przez myśl :) a gdzie można je kupic wiesz ?? 

Ps. Ja będę musiał je kupić, Ty znajdziesz je przy paczkomacie :) 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
de Villars

Ogólnie mogą być, aczkolwiek coś mi się zdaje, że ten pomarańcz stracił na intensywności, a to nie dobrze. Niezbyt podobają mi się też białe napisy, wolałbym po staremu - czarne. No i  brakuje mi jakichś pomarańczowych akcentów na rowerach (chyba tylko bidony miały ten kolor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łabędź
2 minuty temu, Antyszprycha napisał:

a gdzie można je kupic wiesz ??

Na stronie producenta, tej baskijskiej firmy produkującej odzież, jeszcze nic nie widać z ciuchów CCC. Pewnie z czasem, jak ruszy sezon, będzie można kupić tu: https://cccsport.eu/sklep/

3 minuty temu, de Villars napisał:

białe napisy, wolałbym po staremu - czarne

to fakt, też wolałbym jednak czarne. Ale podoba mi się, że ten pomarańcz przechodzi w czerń, "schodząc" na spodenki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
de Villars

A mnie nie bardzo, to kopiowanie wzorów Astany czy Movistaru. Mogli zrobić coś co bardziej nawiązywało by do dotychczasowych strojów CCC, a nie innych teamów.

Rowery natomiast będą wyglądać tak: https://naszosie.pl/2018/12/13/rower-ccc-team-na-2019-giant-tcr-advanced-sl/

Niby ładne, ale jakieś takie smutne, całe czarne :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Antyszprycha
2 godziny temu, de Villars napisał:

A mnie nie bardzo, to kopiowanie wzorów Astany czy Movistaru. Mogli zrobić coś co bardziej nawiązywało by do dotychczasowych strojów CCC, a nie innych teamów.

Rowery natomiast będą wyglądać tak: https://naszosie.pl/2018/12/13/rower-ccc-team-na-2019-giant-tcr-advanced-sl/

Niby ładne, ale jakieś takie smutne, całe czarne :(

Kolorystyka akurat wpisuje się w moje gusta ale jak na rower w wyścigowym peletonie troche za delikatny i za dostojny...miejmy nadzieję, że z pazurem

 

Swoją drogą po cichu liczyłem, że jako team z Polskimi korzeniami, kolarzami to i rowery będą rodzimej marki. Miałem nadzieję zobaczyć w peletonie Krossa a tu nici

Edytowane przez Antyszprycha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łabędź

Oj, World Tour to chyba jeszcze za dużo dla Venciaków. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Antyszprycha
1 godzinę temu, Łabędź napisał:

Oj, World Tour to chyba jeszcze za dużo dla Venciaków. ;)

Rozwiń myśl proszę bo jestem ciekaw czym odbiega najwyższy model Krossa od maszyn z WT ? Poza tym w takim wypadku chyba nie byłoby problemu aby na potrzeby WT Kross skomponował odpowiednio rowery czy też dodał jakieś drobne newsy technologiczne dla zawodników...coś na podstawie wersji limited for world tour :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łabędź

Nie zrozum mnie źle, ja bardzo kibicuję marce Kross i trzymam za nią kciuki, cieszę się, że tak mocno i dynamicznie się rozwija, sam chętnie kupiłbym kiedyś Krossa, MTB, ale rozmiarówka Leveli wykluczała wtedy w owym czasie kurdupli takich jak ja. Teraz odrobili lekcje i byłoby łatwiej coś wybrać. Ale nie o tym. Patrzę na geometrię Vento TE z 2018 roku (bo najnowszy najwyższy model - Kross Vento TE 2019 - jeszcze nie ma podanej geometrii, a na oko widać, że mogą być jakieś drobne różnice) i zasadniczo oczywiście dramatu nie ma, to nie jest rama endurance, jest naprawdę sportowo i całkiem lekko, do tego pełna Ultegra w elektryku - topowa półka. Nie uważam, że rowerom Krossa jakoś wiele brakuje do tych, które śmigają w WT. Bardziej mam na myśli to, że przebijanie się przez dość konserwatywną społeczność w świecie kolarskim i sztywne reguły UCI to dla Krossa, marki wciąż się uczącej rozdawania kart w kasynie tego biznesu, ciągle zbyt spore obciążenie. Kross od lat skupia się na dominacji w MTB - prowadzi swój fabryczny team, skupia najlepsze nazwiska i stara się wygrywać co się da w zawodach dla rowerów górskich, słusznie zresztą pamiętając, że rowery MTB bezsprzecznie lepiej się sprzedają w kraju nad Wisłą niż szosowe. Wejście Krossa do rywalizacji na szosie, i to od razu do najwyższej "ligi" rozgrywek, to spore obciążenie dla sponsora technicznego, a Kross doświadczenie w tym ma żadne. Nakłady więc i środki rzucone musiałyby być potężne, a przewidywane zyski z pokazania marki na trasach na przykład Tour de France - najwyżej średnie. W Polsce i tak szosowcy nie zaczęliby się z miejsca przesiadać na Venciaki, nawet jakby CCC zaczęło na tych Krossach wygrywać etapy. Ok, powiesz: ale klienci zagraniczni zainteresowaliby się tymi rowerami. No, może. Ale wątpię. Dlaczego? Bo CCC na tych rowerach musiałoby spektakularnie wygrywać, a nie tylko po prostu pojawiać się w peletonie. A o oszałamiające zwycięstwa teamu CCC - przepraszam, bo CCC też gorąco kibicuję - raczej będzie trudno, przynajmniej w pierwszym ich sezonie. Może później. Na ten moment rzadko kolarzy w pomarańczu będzie widać na podium. Więc i na Vento mało kto z klientów zagranicznych spojrzy. Udowodnić? Proszę bardzo: cały sezon 2018 zawodowa francuska grupa Ag2r La Mondiale dała szansę młodej firmie produkującej rowery - założonej w 2009 roku Factor Bikes. Jeździli na nich i jeździli. Nawet podobały mi się całkiem te ich rowery. Jak myślisz, zastanawiając się nad kupnem lepszej szosy - ile razy zerknąłem na ofertę Factor Bikes? A Ty? Ile razy brałeś ich rowery pod uwagę?  

Z Krossami zawojowanie wyobraźni miłośników kolarstwa szosowego wyglądałoby pewnie podobnie. Choć mam nadzieję, że się mylę.

Polecam też tę lekturę: https://hopcycling.pl/kross-vento/

Edytowane przez Łabędź
  • Pomógł 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Antyszprycha
26 minut temu, Łabędź napisał:

Nie zrozum mnie źle, ja bardzo kibicuję marce Kross i trzymam za nią kciuki, cieszę się, że tak mocno i dynamicznie się rozwija, sam chętnie kupiłbym kiedyś Krossa, MTB, ale rozmiarówka Leveli wykluczała wtedy w owym czasie kurdupli takich jak ja. Teraz odrobili lekcje i byłoby łatwiej coś wybrać. Ale nie o tym. Patrzę na geometrię Vento TE z 2018 roku (bo najnowszy najwyższy model - Kross Vento TE 2019 - jeszcze nie ma podanej geometrii, a na oko widać, że mogą być jakieś drobne różnice) i zasadniczo oczywiście dramatu nie ma, to nie jest rama endurance, jest naprawdę sportowo i całkiem lekko, do tego pełna Ultegra w elektryku - topowa półka. Nie uważam, że rowerom Krossa jakoś wiele brakuje do tych, które śmigają w WT. Bardziej mam na myśli to, że przebijanie się przez dość konserwatywną społeczność w świecie kolarskim i sztywne reguły UCI to dla Krossa, marki wciąż się uczącej rozdawania kart w kasynie tego biznesu, ciągle zbyt spore obciążenie. Kross od lat skupia się na dominacji w MTB - prowadzi swój fabryczny team, skupia najlepsze nazwiska i stara się wygrywać co się da w zawodach dla rowerów górskich, słusznie zresztą pamiętając, że rowery MTB bezsprzecznie lepiej się sprzedają w kraju nad Wisłą niż szosowe. Wejście Krossa do rywalizacji na szosie, i to od razu do najwyższej "ligi" rozgrywek, to spore obciążenie dla sponsora technicznego, a Kross doświadczenie w tym ma żadne. Nakłady więc i środki rzucone musiałyby być potężne, a przewidywane zyski z pokazania marki na trasach na przykład Tour de France - najwyżej średnie. W Polsce i tak szosowcy nie zaczęliby się z miejsca przesiadać na Venciaki, nawet jakby CCC zaczęło na tych Krossach wygrywać etapy. Ok, powiesz: ale klienci zagraniczni zainteresowaliby się tymi rowerami. No, może. Ale wątpię. Dlaczego? Bo CCC na tych rowerach musiałoby spektakularnie wygrywać, a nie tylko po prostu pojawiać się w peletonie. A o oszałamiające zwycięstwa teamu CCC - przepraszam, bo CCC też gorąco kibicuję - raczej będzie trudno, przynajmniej w pierwszym ich sezonie. Może później. Na ten moment rzadko kolarzy w pomarańczu będzie widać na podium. Więc i na Vento mało kto z klientów zagranicznych spojrzy. Udowodnić? Proszę bardzo: cały sezon 2018 zawodowa francuska grupa Ag2r La Mondiale dała szansę młodej firmie produkującej rowery - założonej w 2009 roku Factor Bikes. Jeździli na nich i jeździli. Nawet podobały mi się całkiem te ich rowery. Jak myślisz, zastanawiając się nad kupnem lepszej szosy - ile razy zerknąłem na ofertę Factor Bikes? A Ty? Ile razy brałeś ich rowery pod uwagę?  

Z Krossami zawojowanie wyobraźni miłośników kolarstwa szosowego wyglądałoby pewnie podobnie. Choć mam nadzieję, że się mylę.

Polecam też tę lekturę: https://hopcycling.pl/kross-vento/

Dzięki za wyczerpującą odpowiedz, wyjaśniłem mi swoje stanowisko, które teraz w pełni jestem w stanie zrozumieć i nawet się do niego przychylić. Przyznam, że nie spojrzałem na to z tej perspektywy.

  • Dziękuję! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
de Villars
6 godzin temu, Łabędź napisał:

Polecam też tę lekturę: https://hopcycling.pl/kross-vento/

Bardzo ciekawy tekst. Wynika z niego dość czytelnie, że szosy po prostu nie są priorytetem tej firmy.

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łabędź
28 minut temu, de Villars napisał:

szosy po prostu nie są priorytetem tej firmy

Też takie od zawsze odnosiłem co do Krossa wrażenie. Co z biznesowego punktu widzenia odbieram jako słuszną taktykę, biorąc pod uwagę specyfikę polskiego rynku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
de Villars

https://naszosie.pl/2018/12/15/greg-van-avermaet-mysle-ze-moja-druzyna-na-klasyki-bedzie-silna-wywiad/?fbclid=IwAR37L6fwL8PGXA7Cnlmrw2MT-gWXcvghYqwabNI4nfYpFFyYK_2PdrkG0jY

20 zwycięstw w sezonie - ambitnie, ale czy to realne? Osobiście ciężko mi w to uwierzyć. Może coś powygrywają w wyścigach niższej rangi, ale 20 zwycięstw to jest naprawdę bardzo dużo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
de Villars

Rotacje kadrowe - Stefan Denifl ubył ze składu CCC zanim na dobre w nim  zagościł. Nowym nabytkiem zespołu jest natomiast Riccardo Zoidl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
de Villars

Pierwsze zwycięstwo już na koncie "nowego" CCC - Bevin został mistrzem Nowej Zelandii w jeździe na czas ;)

  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
de Villars

Zaczyna się transferowa karuzela. O możliwym przejściu do CCC wygadał się Fausto Masnada: https://naszosie.pl/2019/06/12/fausto-masnada-po-slowie-z-ccc-team/?fbclid=IwAR1XvyyUHOBCpiaeIth97urXyzdYPeibvbwdc4Oh3p9co1KNp6U2oRACDTc

Wcześniej słyszałem plotki (przy okazji transmisji z Giro), jakoby do CCC przymierzany był Ilnur Zakarin.

  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.