modzel 3 Napisano 1 Lipiec 2018 (edytowane) Do sprzedania mój Giant Granite. Solidna rama stalowa CrMo w rozmiarze 18 cali, rocznik 1996 albo 1997- nie pamiętam już Z tego co było przyczepione seryjnie do ramy została tylko sztyca. Oryginalny rower kupiłem od kolegi z ławki ze szkoły w okolicach 2000 roku. Od tego czasu sporo się zmieniło w konfiguracji. Poniżej pełna aktualna specyfikacja: - rama Giant Gramite Sport Series CrMo 18 cali - stery FSA na (z tego co pamiętam) łożyskach maszynowych - koła 26 cali. Przód piasta Shimano STX HB-MC32, obręcz Mavic 221. Tył piasta Shimano Deore LX FH-M565, kaseta SHIMANO Alivio S-HG51-8 (11-30T) - korba Shimano Drore XT FC-M739 - przerzutka przód Shimano Deore XT (model chyba gdzieś z okolic roku 2000-2002) - przerzutka tył Shimano Deore XT RD-M739 - łańcuch Accent, nie pamiętam modelu, ma przejechane około 200-300km - klamkomanetki Shimano Deore XT ST-M739 - hamulce V-break Shimano BR-M739 - amortyzator RST 381EL - mostek FSA 110mm - opony Schwalbe Terra Cruiser 26x2.00 - licznik Sigma BC800 Numer ramy to prawdopodobnie GUAM9601. Prawdopodobnie, bo w miejscu gdzie nabity jest numer rama z racji swojego wieku jest poobijana i nie jestem do końca pewny czy numer nie jest np GU4M9601 lub coś podobnego. Chyba tyle z najważniejszych rzeczy. Generalnie rower zbudowany na legendarnej i niezniszczalnej grupie Shimano XT739. Chodzi jak złoto. Wszystko sprawne, działające idealnie. Osprzęt w bardzo dobrym stanie, największe ślady używania nosi rama i amortyzator. Przejechała ze mną dużo kilometrów w każdych warunkach i to niestety widać po zadrapaniach. Nie ma to jednak żadnego wpływy na działanie i wszystko w sumie pracuje ze sobą idealnie. Cały rower w aktualnej konfiguracji budowałem podczas ostatniej zimy i w sumie od momentu złożenia przejechałem na nim jakieś 400km. Skoro to takie fajne, to czemu sprzedaję? Bo mam dwa rowery a miejsce w mieszkaniu mam tylko na jeden. Na balkonie żal trzymać, a w piwnicy strach. Jeśli ktoś będzie zainteresowany to zapraszam. Możemy się umówić na jazdę testową, macanie i oglądanie na żywo. Z bólem serca ale muszę się z nim rozstać. Nie interesuje mnie zamiana, wolałbym odbiór osobisty, wtedy można wszystko samemu sprawdzić i upewnić się że to jest to czego się szuka. Rower na codzień do zobaczenia we Wrocławiu. Sam osprzęt tej klasy i w takim stanie warty jest około 700-750zł. Cena jaka interesuje mnie za cały rower to 900zł, ale jestem otwarty na sensowne propozycje. Jeśli ktoś będzie zainteresowany to proszę o wiadomość. Edytowane 25 Lipiec 2018 przez modzel zmiana ceny 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
SpiderMAN 1551 Napisano 1 Lipiec 2018 Regulamin działu Giełda wymaga podania numeru ramy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
modzel 3 Napisano 1 Lipiec 2018 Dopiszę numer jutro, tylko go odczytam- mój błąd. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
modzel 3 Napisano 25 Lipiec 2018 Nikt nie chce? No dajcie spokój.. warto Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
Heboket 162 Napisano 25 Lipiec 2018 2 minuty temu, modzel napisał: Nikt nie chce? No dajcie spokój.. warto Dokładnie, UP! 😉 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
modzel 3 Napisano 14 Wrzesień 2018 I ponownie up. Oddam za cenę osprzętu XT- 750zł. Ktoś coś? No dajcie spokój.. nie zmuszajcie do rozbierania go na części Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi