Lipton

Amortyzator Kross Level R3

Rekomendowane odpowiedzi

Lipton

Witam jestem "zielonym" w sprawach amortyzatorów, geometrii i ogólne w serwisie. Jeżdżę dość agresywnie czyli dropy z dość wysokich murków zjeżdżam z schodów i powoli odczuwam brak większego skoku. Ja mam rower wielkości m dokładniej 19 nie umiem dobrać odpowiedniego amor w nim jest Suntour XCM RL najlepiej żeby nowy zmieścił się w 1300zł najlepiej powietrzny z góry dzięki 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

PrzeLuka
Napisano (edytowane)

Twój rower do skakania z murków się nie nadaje i nie będzie nadawał choć byś Boxxera w ramę wcisną, wiec zaprzestań ów procederu póki zęby masz wszystkie i kości całe.

Serio nie żartuje. Zniszczysz rower to raz a dwa nie daj Bóg krzywdę sobie zrobisz.

Edytowane przez PrzeLuka
  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Lipton
1 godzinę temu, PrzeLuka napisał:

Twój rower do skakania z murków się nie nadaje i nie będzie nadawał choć byś Boxxera w ramę wcisną, wiec zaprzestań ów procederu póki zęby masz wszystkie i kości całe.

Serio nie żartuje. Zniszczysz rower to raz a dwa nie daj Bóg krzywdę sobie zrobisz.

szczerze nic mi nie jest jeździłem na dużo gorszym rowerze od tego gorzej bo dopiero się uczę ale nic mi nie jest bo "nie przeceniam swoich możliwości czyli nie skacze z metrowych murków (Ponieważ w moim mieście takich nawet nie ma) bo się zwyczajnie boje. Rower wiem że nie jest do tego ale innego nie mogę mieć jak na razie najpoważniejsze co mi się stało to przelecenie przez kierownice (w kasku ochraniaczach i butach za kostkę) i po obijanie sobie rąk i nóg  (ponieważ przeceniłem siebie i z prędkością ok. 30 km zrobiłem "bh" i za bardzo przechyliłem się w przód) zawsze jeżdżę po znanych mi trasach i zawsze zabezpieczony np apteczka i kask i ochraniacze 

1 minutę temu, Lipton napisał: