MQover Opublikowano 24 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 Witam, zastanawiam się nad sensem i możliwością zrobienia Tubeless w moim krossie 4.0. Mam obawy czy jest to w ogóle możliwe na obręczach Kross Disc i gumach Schwalbe Smart Sam które z tego co mi wiadomo nie są do tego dostosowane? Dać sobie spokój i dojezdzic obecne opony do końca i dopiero wtedy myśleć nad system do tego przeznaczonym czy próbować? Stosował ktoś z Was tego typu rozwiązanie w tym rowerze, modelu ? Pozdro Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 24 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 Witam. Pójście w bezdętki zależy od tego czy potrzebujesz jeździć na bardzo niskim ciśnieniu w oponach. Ja osobiście jeżdżę na dętkach i na średnio niskim ciśnieniu i niema problemu z przebiciami. Jeżeli opony nie są dostosowane do Tubeless to raczej bym ci odradzał. Z obręczami nie powinno być problemu. Wszystko zależy od tego gdzie jeździsz, jak często przebijasz dętkę i na jakim ciśnieniu. Wagą bym się nie sugerował ponieważ przy wlaniu odpowiedniej ilości mleka będzie ona podobna do systemu z dętką. Odnośnik do komentarza
MQover Opublikowano 24 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 Jeżdżę głównie w lasach, drogach szutrowych, rzadko po asfalcie. Ciśnienie mam po środku czyli 3 bary (2.0-4.0 bar na oponach pisze). Nie zdażyło mi się jeszcze przebić dętki (odpukać), ale czytając jak zachwalana jest ta „technologia” nakręciłem się trochę. Może w moim przypadku lepszym sposobem będzie póki co zalanie dętki mleczkiem, ponoć jest to też jakiś sposób przed kapciem? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 24 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 (edytowane) Nie odradzam tego systemu. Zalanie dętki mlekiem jest rozwiązaniem pośrednim ale najcięższym. Jak najbardziej uchroni ono przed mikro przebiciami. Musisz sam zdecydować co w twoim przypadku będzie najlepsze. Ja pozostał bym przy dętce, a przy zmianie opon spróbował Tubbless. Edytowane 24 Czerwca 2018 przez patryg4 Odnośnik do komentarza
MQover Opublikowano 24 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 Masz rację, narazie szkoda się na koszty narażać. Dojadę te opony i wtedy będę myślał nad zakupem takich do TR. A jeśli chodzi o obręcze to też lepiej będzie wymienić? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Obręcze to już większy koszt, moim zdaniem nie ponieważ dodatkowo zaplatanie koła co też jest kosztem. Obręcze dadzą radę. Odnośnik do komentarza
MQover Opublikowano 25 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Ok. Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 3 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 Ok. Dzięki za pomoc Po prawej stronie na dole masz przycisk do podziękowań. Wysłane z mojego G3121 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się