SzajBajk

30-dniowe Wyzwanie. Dzień 1 - CEL.

Rekomendowane odpowiedzi

Mattbike
Napisano (edytowane)

20180505_131333.thumb.jpg.30a2abf05327ac30882d8df482161c7c.jpgWitajcie .

20180423_155535-01.thumb.jpeg.aab82f983e8361a84204a61a11efd0a2.jpegOto ja i sprzet który mi w tym pomoże. Chce poprawić wydolność na długich podjazdach - MTB cel to w tym roku Turbacz na rowerze oraz zasięg na szosie cel: 200km z przewyzszeniami - ogólnie wytrzymałość oraz co za tym idzie nieuchronnie  zbicie wagi  z środkowej części ciała , z 97 kg do 92 kg moze nawet 87 co przy 192cm wzrostu będzie moim sukcesem.

Edytowane przez Mattbike
Dodanie zdjęć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pblacha
Napisano (edytowane)

Tłuszczu do zrzucenia -1,8% - Mam trochę za dużą oponkę :)
Dodatkowo - codziennie pracować nad rozciąganiem.

Edytowane przez pblacha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MarekBarek

Zrobić trasę liczącą 350 km w jeden dzień na szosie.

Istebna- Czestochowa- Istebna ☺ 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gadżet

Wywalam cukier z diety i lecę 5 kg w dół 

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Shater

Podczas studiów nie miałem do tego głowy. 

Cel: Dopracować umiejętności rysowania do tego stopnia aby narysować szkic pejzażu miejsca gdzie robię postój podczas wyprawy rowerowej. 

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
FreeRideJano
Napisano (edytowane)

Witam :)

Chciałbym się w końcu nauczyć robić Wheelie  :)  tak solidnie i ładnie  :P

 

Plan : Mogę trenować około 1 godziny dziennie , ale wiem z filmiku Szaja że trzeba robić co kilka dni wolne od roweru i nauki Wheelie , więc będę robił 3 dni trening i 1 dzień prezerwy 

Edytowane przez FreeRideJano
  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ania Spr
Napisano (edytowane)

Witam,

Moj cel to 10 cm mniej w pasie.

Nie jeżdżę super dużo, raczej turystycznie. Właśnie wróciłam z wyprawy rowerowej Gdańsk Suwałki, przejechane 650 km. I jest jeden problem. Pozycja na rowerze nie sprzyja zgubieniu sadełka na brzuchu. 

Lubię jazdę na rowerze, ale inne aktywności... no cóż😬

Czas: Na realizację celu mogę poświęcić 3 dni w tygodniu po 2-3 godziny.

Edytowane przez Ania Spr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DamJan

Ja chcę zacząć jeździć w zawodach cross country i móc przejechać 150 km (z niewielkimi przerwami) bez dużego zmęczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Batman
Napisano (edytowane)

Tak jak napisałem wczoraj na youtube. Mój cel to zrzucenie minimum 10 kg przez te 30 dni oraz dzięki temu zwiększenie wydolności organizmu. Start 113 kg.

Ale nie mogę przesadzać, ponieważ mam jeszcze nie do końca wyleczone kolano. Ale to nie wymówka.

Edytowane przez Batman
  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tommomas

Chcę wspiąć się w rankingu na maratonie z połowy stawki do 1/4. Po prostu do przodu. A jak się uda to zwiększyć dystans z "do 40km" na "do 70 km". A i super by było żeby nogi wytrzymały kiedyś trasę Warszawa-Gdańsk w jeden dzień (Zielona7). A za rok Rzeszów-Kołobrzeg było by super. Mam nadzieję w te 30 dni nauczyć się jak zwiększać stopniowo "parametry organizmu" a nie w jeden weekend Heh dzięki za wyzwanie. Do zabaczenia na różnych zawodach w najbliższy weekend. Powodzenia wszystkim życzę. Szimano :)

Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
patryg4
Napisano (edytowane)

Mój sprecyzowany cel: Zejście poniżej 30min na pętli testowej (aktualnie 34min) i pierwszy start w zawodach XC

Edytowane przez patryg4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
janullo789

Mam 17 lat wiec na wadzę mi nie zależy, zdrowie też mam dobre. Chcę rozwijać swoja kondycję aby zdobyć jak najlepsze lokaty na zawodach. Dodatkowo marzy mi się szosa, tylko nie mam pomysłu jak na nią zarobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mvpsiuto

Plan: Podczas 30 dniowego wyzwania będę trenował codziennie po 2h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JakubGos
Napisano (edytowane)

D1: Chcę być szybszy na zawodach (jestem na podium w swojej kategorii ale do drugiego miejsca brakuje mi 30 minut). 

D2: Usunąłem cukier z diety już miesiac temu wiec to nie problem.

 

Edytowane przez JakubGos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Domiś

Chcę nauczyć się robić bunnyhopa, przednie koło umiem podnieść, gorzej z tylnim :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Michał Matuska

Chciałbym przez 30 dni przygotować się do zawodów w dukli I zmieścić się w pierwszej 10 w mojej kategorii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Filip Chrzanowski

Napisałem wczoraj na yt ale zrobię to jeszcze raz tutaj dla pewności :

oto co chcę osiągnąć w kolejności od najważniejszego:

1.Schudnąć co najmniej 4 kg

2.przestać marnować czas np. przed komputerem i zacząć regularnie jeździć :)

3. Nauczyć się track stand'a gdyż moja technika pozostawia wiele do życzenia (nie wiem na ile to wyzwanie będzie miało wspólnego z nauką techniki ale to też jest mój cel )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kubabike
7 godzin temu, janullo789 napisał:

Mam 17 lat wiec na wadzę mi nie zależy, zdrowie też mam dobre. Chcę rozwijać swoja kondycję aby zdobyć jak najlepsze lokaty na zawodach. Dodatkowo marzy mi się szosa, tylko nie mam pomysłu jak na nią zarobić.

Sam jestem w twoim wieku i jestem przed zakupem szosy wiec poszedłem do pracy tobie to również polecam

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
olafk7

Mój cel na te 30 dni: dać radę przejechać 50 km na rowerze za jednym podejściem oraz nauczyć się jazdy w terenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Korabek

Celów mam trzy.

1. zostać KOMem po raz pierwszy

2. stanąć na podium podczas zawodów XC family cap w Przemyślu

3. przyjechac w 1 połowie swojej kategorii podczas maratony Cyklokarpaty w Pruchniku.

8 godzin temu, mvpsiuto napisał:

Plan: Podczas 30 dniowego wyzwania będę trenował codziennie po 2h

Nie znam twojego stażu kolarskiego ale czy 2h co dziennie to nie jest za dużo?

Uważaj na przetrenowanie!!!!

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Azghram

Witam,

Cel :

#1 - 35km za jednym podejściem

#2 - (może nawet ważniejszy) po tych 30 dniach być w stanie dojeżdżać do pracy (15km) rowerem (obecna kondycja 0-10 -> -3 :) )

 

Czas:

3h na tygodniu , 6h weekend (nie wszystko musi być wykorzystane)

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Człowiek Rowerowiec
Napisano (edytowane)

Ja przez całą długość wyzwania będę jeździł na rowerze około 3godziny lub więcej dziennie (w tym trening 1 godzina)

Edytowane przez Człowiek Rowerowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tommomas

1 godzinę znajdę w ciągu dnia plus długa jazda w weekendy

Brak cukru :) będzie ciężko bez słodkiej bułeczki w pracy

Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
GBike
W dniu 22.06.2018 o 12:17, Sziva napisał:

Tak. Miesiąc temu udało mi się tak przejechać 93km (przerwy trwały nie dłużej niż kilka minut - np. pociąg jechał i trzeba było poczekać lub też trzeba było na spokojnie sprawdzić jak trasa dalej biegnie), ale kuper mi odpadł, przez połowę trasy wiał wmordewind i zrobiłam błąd taktyczny, bo wzięłam ze sobą tylko picie, a nic do jedzenia (planowałam wtedy tylko 50km, a wyszło jak wyszło).

Teraz chcę się lepiej przygotować, zabrać jedzenie, pilnować się i co godzinę coś konsumować i powinno się udać.

Skoro udało się tobie przejechać 93 km to 100 km też zrobisz. Problemem może być tylko i wyłącznie czas w jakim to zrobisz. Tyłek bolał cię nie od kilometrów a od upływu czasu jaki Tobie przyszło spędzić na siodełku. Dla mnie osobiście po upływie dwóch godzin i trzydziestu minut przestaje być komfortowo. Więc musisz dokonać tego w miarę krótkim czasie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Csaga
Napisano (edytowane)

1# Zwiększyć dystans przejechany w dobe z 460km do min. 540km

2# 3-4 treningi w tygodniu w zależności od pogody - poprawa kadencji, interwały i tempówki plus jakaś dłuższa trasa.

3# Pożegnanie z lodami i przejście z soków kupnych na świeżo wyciskane w domu

Edytowane przez Csaga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się