Arek7488

Amortyzator przedni 600-700 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Arek7488

Witam.
Posiadam rower Kross Hexagon X3 2015. Chciałbym wymienić w nim amortyzator. Rower posiada hamulce V-brake i tu zaczyna się problem. Większość amortyzatorów mocowane jest na hamulce tarczowe. Nie wiem czy szukać amortyzator na v-brake, czy wymienić wszystko: koło, hamulce na tarczowe i kupić amortyzator montowany na tarczówki. Chciałbym przeznaczyć na amortyzator 600-700 zł, a jeżeli wymienić więcej rzeczy to 1500 na całość. Proszę o pomoc. Nie znam się zbytnio na tym! Z góry dziękuję!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
PrzeLuka

Amor ma być powietrzny?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Arek7488

Nie musi być. Chciałbym żeby był jak najlepszy w tym przedziale cenowym. Czy będzie sprężynowy czy powietrzny nie ma dla mnie, aż tak dużego znaczenia. Chciałbym żeby dobrze się uginał. SUNTOUR M3030, który obecnie posiadam jest zbyt sztywny.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Sziva

A może coś takiego:

http://allegro.pl/rock-shox-reba-wc-blackbox-dualair-v-brake-carbon-i7177365168.html

Mam identyczną Rebę i jestem z niej szalenie zadowolona. Zrobiłam jej we własnym zakresie pełen serwis, potem przejeździłam na niej rok na V-brake, a teraz zmieniłam hamulce na tarczowe i Reba dalej służy. Ustawień ma od groma, manetka bardzo przyjemnie chodzi, korona i rura sterowa są z karbonu i wygląda to zabójczo.

Nie wiem, w jakim stanie jest ta Reba z aukcji, ale może porozglądaj się za takim modelem.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
PrzeLuka
Napisano (edytowane)

Problem w tym, że amora pod koło 27,5 z piwotami i przyzwoitego trudno będzie znaleźć. 

Może zaproponuje taki zestaw skoro i tak bierzesz pod uwagę wymianę wszystkiego.

http://activia.sgl.pl/cena/amortyzatory/raidon/26-cali_amortyzator-suntour-raidon-xc-lo-r-26-air-czarny-poysk-2018/775

http://allegro.pl/kola-26-maszyny-fw-disc-tarcza-rodi-novatec-2k-i7115129349.html