SpiderMAN

Kraków jeździcie coś?

Rekomendowane odpowiedzi

SzpiceR

Jeżdżę igołomską w każdy poniedziałek autem i szczerze nie polecam na rower. Lepiej z wałów przejechać przez most wandy i do brzegów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eldo
2 minuty temu, SzpiceR napisał:

Jeżdżę igołomską w każdy poniedziałek autem i szczerze nie polecam na rower. Lepiej z wałów przejechać przez most wandy i do brzegów

I tak tez mam zamiar pojechac :) zrezygnowałem z Igołomskiej 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SzpiceR

Zaraz po przejeździe pod obwodnicą masz fajnego kom'a "nie szkoda mi roweru" xd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Eldo
2 godziny temu, IOO napisał:

Ja bym zamiast Kościuszki polecał podjazd pod zoo i kopiec Piłsudskiego. Pod Kościuszki jest strasznie marny asfalt.

Kolego a ktora droga tam mozna wjechac szosa ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IOO

Do zoo najpopularniejszy podjazd wiedzie ul. Leśną, można też podjechać aleja wedrownikow to od strony klasztoru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Eldo
Napisano (edytowane)

Czyli najlepiej pod Zoo ul. Lesna i zdalej al. Wedrownikow do al. Do Kopca ? 

Bez tytułu.jpg Edytowane przez Eldo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IOO

Też tak, bardziej mi chodziło że można podjechać z dwóch stron. Podjazd od klasztoru, czyli al. Wedrownikow jest hardy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Eldo

To sie moze kopne pod ZOO zobacze po drodze jaka bede miał wene :) Dzieki za info 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nctrns

Szosa, jutro (czwartek), 100 km, start koło 10, ktoś coś?

Edytowane przez nctrns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dfq
W dniu 18.09.2018 o 22:50, Eldo napisał:

To sie moze kopne pod ZOO zobacze po drodze jaka bede miał wene :) Dzieki za info 

Obecnie nie polecam tam szosę, zwłaszcza od strony al Wędrowników - na Ostrą (11%) i od Zoo do Kopca Piłsudskiego.  Masa całych i pokruszonych żołędzi na alejkach, tylko strzelają pod oponami.

No chyba że gumy dadzą radę.

Edytowane przez dfq
  • Pomógł 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Eldo

Pojechałem na Kopiec Kościuszki, trasa ogólnie spoko. Koło tego parku faktycznie wertepy ale na luzie 25C ogarneły temat. Bulwary Wislane na powrocie jak by kwarantanna były objete ! Pusto ze szok 😳 Trasa GIT ! Fajnie bylo przyjechać znów na Kraków  😏

7799FB2E-468B-4D0E-87E7-91A78C89E133.jpeg 2AEE52C4-3379-4BD6-BD19-293300497A5F.jpeg B9F99372-C65B-49EF-8BBD-7B8ECD1B6657.jpeg E58F935B-E6B4-4E47-AC30-24B759A177FA.jpeg
  • Lubię to! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nctrns

Wybiera się ktoś na tą ustawkę z Gustavem?

Tapatalk'd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SpiderMAN
46 minut temu, nctrns napisał:

Wybiera się ktoś na tą ustawkę z Gustavem?

Tapatalk'd
 

U mnie zależy z jaką gorączką obudzi się żona i córka.

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SzpiceR

Podjechałbym ale rozebrałem wczoraj klamkomanetkę i już jej nie złożę 🤣😂

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nctrns

Ja jestem mocno niewyspany i zmęczony ale w sumie mógłbym coś pokręcić. @de Villars @Łabędź @Puncu?

Tapatalk'd
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SzpiceR

@de Villars Pisałeś kiedyś w dziale o napędach, że wymieniasz klamki z sory 9s na coś tam...masz tę sorę na sprzedaż? Prawą, w dobrej cenie;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łabędź

Ja odpadam. Córeczka nam choruje i ciężko to znosi, a ja wczoraj na pół soboty zniknąłem na zawody. Nie mogę dzisiaj zrobić tego mojej żonie. Ponadto nogi wołają mi o regenerację.

  • Dziękuję! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Puncu
36 minut temu, nctrns napisał:

Ja jestem mocno niewyspany i zmęczony ale w sumie mógłbym coś pokręcić. @de Villars @Łabędź @Puncu?

Tapatalk'd
 

Na rynku na pewno będę. Co dalej to zdecyduje na miejscu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nctrns

Spoko, ja chyba też tak zrobię :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
de Villars
7 godzin temu, SzpiceR napisał:

@de Villars Pisałeś kiedyś w dziale o napędach, że wymieniasz klamki z sory 9s na coś tam...masz tę sorę na sprzedaż? Prawą, w dobrej cenie;P

Te klamki (antyczna Sora 3300) były w takim stanie, że najgorszemu wrogowi bym ich nie sprzedał. I akurat prawa była najbardziej zdezelowana - z funkiel nową przerzutką nie potrafiła prawidłowo zmieniać biegów, raz zmieniała, a innym razem za 2, 3, albo 5 kliknięciem. Ogólnie dramat. Rower już jest w serwisie i pewnie już ten złom zutylizowali.

A o ustawce z Gustawem nic nie wiem, co, gdzie , kiedy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SzpiceR
19 minut temu, de Villars napisał:

A o ustawce z Gustawem nic nie wiem, co, gdzie , kiedy?

dzisiaj, kilka godzin temu

Dzięki za info o klamkach. Zrobiłem sobie listę rzeczy, które muszę/chciałbym ogarnąć/wymienić przez zimę i zbliżyłem się do kupna kolejnego roweru.

 

Edytowane przez SzpiceR
  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się