LordVader

Fuji Aloha

Rekomendowane odpowiedzi

LordVader

Witam, Czy ktoś na tym forum orientuje się lub możepodzielic się swoją opinią czywarto kupić ten rowerek:

Fuji Aloha 1.0 Triathlon 2011 rok

Z góry dziękuję za pomoc

(Jestem początkujący jeśli chodzi o rowery szosowe) 

Cena to ok 1750zl

Pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
SzpiceR

1. Masz podwieszone tematy.

2. Rower triathlonowy/czasowy to nie synonim słowa "szosowy".

3. Rower z 2011 roku zapewne nie jest w fabrycznej konfiguracji więc skąd mamy wiedzieć czy warto?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
LordVader

Dziękuję za odpowiedź. Sorki za terminologię, nigdy wcześniej nie miałem styczności z tego typu rowerami. Raczej do tej pory jezdzilem na mtb. Niech będzie więc triathlonowy:) Wygląda że jest w fabrycznej konfiguracji. Porostu chce wiedzieć czy jest warty kupna i swojej ceny. Pozdrawiam 

Screenshot_20190908_211244.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
SzpiceR

Rower triathlonowy jest do triathlonu. Zamierzasz być triathlonistą na co dzień? 

Z tego zdjęcia nic nie wynika

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
nctrns

Może zrozumiesz z drugiej strony:

Cytat

Witam, Czy ktoś na tym forum orientuje się lub możepodzielic się swoją opinią czywarto kupić ten rowerek:

Specialized Demo 8 2011 rok

Z góry dziękuję za pomoc

(Jestem początkujący jeśli chodzi o rowery górskie

Cena to ok 4750zl

Cytat

Dziękuję za odpowiedź. Sorki za terminologię, nigdy wcześniej nie miałem styczności z tego typu rowerami. Raczej do tej pory jezdzilem na komunijnych. Niech będzie więc zjazdowy:) Wygląda że jest w fabrycznej konfiguracji. Porostu chce wiedzieć czy jest warty kupna i swojej ceny. Pozdrawiam

No chyba że na górskich znasz się tak bardzo jak na szosowych.