Adrian Kanecki

Hamulce deore m-6000

Rekomendowane odpowiedzi

Adrian Kanecki

Witam zastanawia mnie jedna rzecz odebrałem rower z przeglądu bo nie mogłem wyregulować dobrze tylniej przerzutki, jest taka sprawa że dobry serwis rzucili mi temat żebym założył większe tarcze i adaptery 180mm, aktualnie posiadam 160mm, ponieważ klocek w połowie łapie tarczę czy to bajka, czy może tak być posiadam rower Giant talon 2 ge 2018.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PrzeLuka

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Adrian Kanecki

 

Zastanawiam się co jest grane to nie hamulce wcześniej był napęd 3x9 ale to nie napęd bo kręcąc kołem sama piasta się kreci to też taki dźwięk dźwięk przez ten plastik? Bo przerzutki chodzą dobrze nie mam pojęcia , cofając rower też co jakiś czas zrzytnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kruk

Dla mnie to coś z piastą, albo jego bębenkiem. Nie mniej, ten plastik bym dawno wypier..niczył, to nic nie pomaga, od tego jest śruba do regulacji przerzutki by łańcuch nie wpadał między szprychy. a po kolejne to jakby kółeczka przerzutki miały kupę piachu w sobie. Niestety, shimano oszczędza i dopiero od modelów XT są maszyny uszczelniane, spróbuj przeczyścić i na nowo nasmarować kółeczka przy okazji wywalania tego plastiku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Adrian Kanecki
Napisano (edytowane)

Przejechałem 50 km w jednej sesji to może lekko bloto być na nim, po zdjęciu nasmarowaniu znów trzeba regulować przerzutkę ? Cały napęd jest nowy założony 2 dni temu

Piasta to zwykła giantowa wcześniej miała kasetkę na 9 rzędów.

Edytowane przez Adrian Kanecki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kruk

Nie po zdjęciu łańcucha nic nie trzeba regulować tak samo jako kółeczek :)

Noo właśnie, te piasty prendowane daną marką to no kiepskie są raczej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Adrian Kanecki

Ostatnia rzecz która zrobię w tym rowerze to będzie wymienić piasty bo z serii została rama kierownica mostek i sztyca, ale to też muszę policzyć 3/4 stówki dobre z przeplataniem, to na wolnym się zabiorę rozbiorę i przesmaruję kółeczka, jaki najlepszy smar do takich kółek użyć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kruk

Noo ale wierz mi, dobra piasta to prostota serwisu i dobre uszczelnienia oraz lepsza płynność działania. Jakby Ci się udało na starych szprychach to tak gdzieś by wyszło.

Ja używałem od zawsze shianowskiego smaru do łożysk ale może też być z innej firmy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Adrian Kanecki
Napisano (edytowane)

Rozebrałem wszystko łańcuch wyczyściłem z fabrycznego smaru kółeczka rozkręciłem, masakra tam nie było ani grama smaru nie dziwię się że to tak chrupalo. Piasta jest w porządku, bo po zdjęciu łańcucha była cisza czyli problem leży w kółkach.

Edytowane przez Adrian Kanecki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Adrian Kanecki
Napisano (edytowane)

Dobrze to złożyłem ? 

IMG_20190611_132143.jpg IMG_20190611_132156.jpg IMG_20190611_132251.jpg

 

Edytowane przez Adrian Kanecki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.