Adrian Kanecki 9 Napisano 7 Czerwiec Witam zastanawia mnie jedna rzecz odebrałem rower z przeglądu bo nie mogłem wyregulować dobrze tylniej przerzutki, jest taka sprawa że dobry serwis rzucili mi temat żebym założył większe tarcze i adaptery 180mm, aktualnie posiadam 160mm, ponieważ klocek w połowie łapie tarczę czy to bajka, czy może tak być posiadam rower Giant talon 2 ge 2018. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrzeLuka 1318 Napisano 7 Czerwiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adrian Kanecki 9 Napisano 8 Czerwiec Zastanawiam się co jest grane to nie hamulce wcześniej był napęd 3x9 ale to nie napęd bo kręcąc kołem sama piasta się kreci to też taki dźwięk dźwięk przez ten plastik? Bo przerzutki chodzą dobrze nie mam pojęcia , cofając rower też co jakiś czas zrzytnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kruk 1018 Napisano 8 Czerwiec Dla mnie to coś z piastą, albo jego bębenkiem. Nie mniej, ten plastik bym dawno wypier..niczył, to nic nie pomaga, od tego jest śruba do regulacji przerzutki by łańcuch nie wpadał między szprychy. a po kolejne to jakby kółeczka przerzutki miały kupę piachu w sobie. Niestety, shimano oszczędza i dopiero od modelów XT są maszyny uszczelniane, spróbuj przeczyścić i na nowo nasmarować kółeczka przy okazji wywalania tego plastiku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adrian Kanecki 9 Napisano 8 Czerwiec (edytowane) Przejechałem 50 km w jednej sesji to może lekko bloto być na nim, po zdjęciu nasmarowaniu znów trzeba regulować przerzutkę ? Cały napęd jest nowy założony 2 dni temu Piasta to zwykła giantowa wcześniej miała kasetkę na 9 rzędów. Edytowane 8 Czerwiec przez Adrian Kanecki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kruk 1018 Napisano 8 Czerwiec Nie po zdjęciu łańcucha nic nie trzeba regulować tak samo jako kółeczek Noo właśnie, te piasty prendowane daną marką to no kiepskie są raczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adrian Kanecki 9 Napisano 8 Czerwiec Ostatnia rzecz która zrobię w tym rowerze to będzie wymienić piasty bo z serii została rama kierownica mostek i sztyca, ale to też muszę policzyć 3/4 stówki dobre z przeplataniem, to na wolnym się zabiorę rozbiorę i przesmaruję kółeczka, jaki najlepszy smar do takich kółek użyć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kruk 1018 Napisano 8 Czerwiec Noo ale wierz mi, dobra piasta to prostota serwisu i dobre uszczelnienia oraz lepsza płynność działania. Jakby Ci się udało na starych szprychach to tak gdzieś by wyszło. Ja używałem od zawsze shianowskiego smaru do łożysk ale może też być z innej firmy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adrian Kanecki 9 Napisano 9 Czerwiec (edytowane) Rozebrałem wszystko łańcuch wyczyściłem z fabrycznego smaru kółeczka rozkręciłem, masakra tam nie było ani grama smaru nie dziwię się że to tak chrupalo. Piasta jest w porządku, bo po zdjęciu łańcucha była cisza czyli problem leży w kółkach. Edytowane 9 Czerwiec przez Adrian Kanecki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adrian Kanecki 9 Napisano 11 Czerwiec (edytowane) Dobrze to złożyłem ? Edytowane 11 Czerwiec przez Adrian Kanecki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach