Dh<3 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Mam problem z odkreceniem śruby od amortyzatora sr suntour epixon (śruba znajduje się w goleni gdzie się pompuje powietrze) próbując ją odkręcić kręci się ale nie odkreca Ma ktoś pomysł jak ją odkręcić?? Z góry dziękuję za odpowiedzi pordrawiam Odnośnik do komentarza
Kruk Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Jeśli chodzi Ci o dolną śrubkę od komory powietrznej to wystarczy napompować amor i wtedy spróbować odkręcać, powinno się dać odkręcić Oczywiście potem powietrze należy spuścić z komory. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Mi tak kiedyś serwis załatwił komorę z tlumnikiem że nie odkręcili śruby całkiem tylko trochę i cały tłok tłumika kręcił się wokól własnej osi Odnośnik do komentarza
Kruk Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Ja zawsze wpierw odkręcam śruby do końca by mieć pewność że się już wykręciła, a potem leciutko wkręcam i biję gumowym młotkiem. 1 Odnośnik do komentarza
ACTIVIA Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Jeśli wciąż będzie ci się kręcić to nic innego ci nie zostało jak uwalić śrubę kontówą Odnośnik do komentarza
Kruk Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 A nie wystarczyło by mocno napompować amora tak do granic możliwości, lekko opukać śrubę młoteczkiem jakimś i wtedy spróbować odkręcić? Odnośnik do komentarza
ACTIVIA Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Śruby są z warstwą kleju i czasami nawet przy max. cisnieniu się obraca Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Dlatego będę zawsze powtarzał by przed pierwszy serwisem śruby wykręcić całkowicie a potem ponownie wkręcić, po oczyszczeniu śrub z kleju Odnośnik do komentarza
User56sz Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 W dniu 3.05.2019 o 20:58, piter614 napisał: Dlatego będę zawsze powtarzał by przed pierwszy serwisem śruby wykręcić całkowicie a potem ponownie wkręcić, po oczyszczeniu śrub z kleju Czy należy to zrobić przed spuszczeniem powietrza? Odnośnik do komentarza
ACTIVIA Opublikowano 15 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2019 Też miałem te problemy na serwisie. Ja zawsze najpierw odkręcam śrubę, potem spuszczam powietrze i wkręcam lekko śrubę M6 10.8 bez łebka i odbijam popychacz.i po kłopocie. Jeśli potem nie udało by ci się odkręcić tej śruby dokręconej no to śruba jest bez łebka i spokojnie ci wyjdą dolne lagi 1 Odnośnik do komentarza
User56sz Opublikowano 15 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2019 Super rada. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się