Skocz do zawartości

RST Aerial - schodząca anoda.


Szymekk

Rekomendowane odpowiedzi

PedrosPosampas

Rozumiem, pytam bo nie wiedziałem czy nie uszkodziłem tego amora używając różnych ustawien tłumienia., ale z tego co widzę to wszystko robiłem dobrze bo pokrętło ma 4 stopnie regulacji tłumienia kompresji i na ostatnim ustawieniu jest całkiem zablokowany a na pierwszym tłumienie jest prawie niewyczuwalne, nie zmienia to jednak faktu, że tłucze się na wszystkich ustawieniach poza całkowitym zablokowaniem.

 

Odnośnik do odpowiedzi
W dniu 7.07.2019 o 23:12, PedrosPosampas napisał:

Witam, mój RST Aerial 27.5 TnL (100 mm) po przejechaniu 150km stuka z prawej goleni. Stuknięcia (metaliczne) wydobywają się przy szybkim powrocie, odbiciu a przy ugięciu nigdy, najbardziej jest to odczuwalne przy przejeżdżaniu przez korzenie albo przy szybkiej jeździe po nierównym, kamienistym terenie gdy amortyzator odbija. Ten metaliczny stukot przenosi się na cały widelec i kierownice, gość w sklepie powiedział, że ,,to przez otwartą kąpiel olejową tłumik obija się o wnętrze lagi i to może tak być" ale przy moim drugim rowerze starszym mam RST sprężynowego również jakiegoś tańszego i ma aktualnie 7 lat i przechodził serwis 1 raz 3 lata temu i chodzi idealnie- nawet nie ma luzu po przejechaniu 5000km oczywiście nic w nim nie stuka. Dodam, że w Aerialu w czasie jazdy blokada  zawsze otwarta do końca, chociaż oznaczenie producenta jest mylące, bo pokrętło nie jest ,,on/off" tylko posiada 4 pozycje ustawienia( 4 kliknięcia od otwarcia do zamknięcia) i są narysowane jakieś kwadraciki od małego do dużego co wskazuje na wyskalowanie pokrętła-czyli na logikę, że się reguluje.  Ktoś zaobserwował coś podobnego u siebie i czy odpowiedź sklepu nie wydaje się trochę nie profesjonalna?

Mam taki sam problem z tym amorem.Czy ten problem z biciem rozwiazales? Bo zastanawiam nie czy dawać amor do naprawy czy nie ma to sensu 

Odnośnik do odpowiedzi
W dniu 21.03.2019 o 17:53, dredi91 napisał:

Uważaj na śrubkę od strony tłumienia kompresji, jest z plasteliny

No właśnie, tutaj: 

 w 6:35 podają moment 60-70 kgf, ustawiłem z rozpędu 70 Nm i urwałem. @dredi91 - masz jakieś żródło gdzie dostać taką?  Czy dorobić u tokarza?

Odnośnik do odpowiedzi
No właśnie, tutaj: 
 w 6:35 podają moment 60-70 kgf, ustawiłem z rozpędu 70 Nm i urwałem. [mention=8747]dredi91[/mention] - masz jakieś żródło gdzie dostać taką?  Czy dorobić u tokarza?

Ja jej na szczęście nie urwałem, tylko objechałem, po czym przerobiłem na klucz płaski myśle że zostaje Ci tylko tokarz


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do odpowiedzi
12 godzin temu, Tomaszk napisał:

 w 6:35 podają moment 60-70 kgf, ustawiłem z rozpędu 70 Nm i urwałem.

I nie zastanowiłeś się, że te 70 to 10x za dużo?

Kręcić filmy każdy może i te jego "kgf" to 99% kgf na centymetr a nie na metr.

Odnośnik do odpowiedzi
6 godzin temu, Motke napisał:

I nie zastanowiłeś się, że te 70 to 10x za dużo?

Byłem zaaferowany prawie skończonym samodzielnym serwisem amorka i się nie zastanowiłem. Gdyby śruba była stalowa, nie alu to może dałaby radę. 

19 godzin temu, dredi91 napisał:

Ja jej na szczęście nie urwałem, tylko objechałem, po czym przerobiłem na klucz płaski emoji16.png myśle że zostaje Ci tylko tokarz

No to piszemy o innej śrubie.

Skontaktowałem się z Velo - mają jakieś części zamienne, nawet podzielili się dwoma rysunkami technicznymi. Mój cały wkład do lewej lagi kosztuje 89,90 zł w detalu. Jutro lokalny tokarz ma zrobić urwaną śrubkę - może bez sześciokątnego otworu, tylko rowek na śrubokręt. Jak nie zadziała to zamówię wkład.

20200316_174520.jpg
Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...