Skocz do zawartości

Kross Evado 2.0 - modyfikacje osprzętu.


Bartosz_

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy w dobrym miejscu zamieściłem mój temat. Chciałem prosić was o pomoc przy wyborze części do roweru Kross Evado 2.0. Jest to rower damski zakupiony jako nowy w lipcu 2015 r. w sklepie rowerowy Kross. Od tamtego czasu bardzo dużo kilometrów zostało na tym rowerze przejechanych jaki także służył do jazdy do pracy. Oczywiście co jakiś czas rower ten był oddawany do serwisu w celu na smarowania części i wykonania pełnego przeglądu. Wczoraj przebita dętka w tylnym kole 29 cali zmusiła mnie do oddania roweru do serwisu i ponownego jego na smarowania i wykonanie pełnego przeglądu po zimie. Pan w serwisie powiedział że jeszcze na tym rowerze będzie można pojeździć dwa - trzy miesiące góra 4 i będzie już łańcuch do wymiany. Chciałem zatem się was zapytać jaki łańcuch do tego roweru możecie mi polecić w miarę dobry ?  I czy Jeśli zajdzie potrzeba wymiany zębatek przednich lub tylnych to jakie możecie mi polecić w miarę dobre do tego roweru ? Zastanawiam się też czy można byłoby w tym rowerze wymienić wolnobieg na kasetę na przykład 9 rzędową ? Tak żeby miała 9 albo 10 biegów przy rowerze. Oczywiście wiem że w grę też wchodziła by wymiana manetek na kierownicy. I też pytanie czy taka wymiana jest opłacalna ? I co możecie mi dobrego polecić w tej sprawie zarówno jeśli chodzi o kasetę do tego roweru Evado 2.0 jak i o manetki na kierownicę ? Nie będę ukrywał że użytkowniczka tego roweru bardzo ten rower swój lubi i ten rower się jej podoba. Czy jeśli będę wymieniał łańcuch przy tym rowerze to jest też szansa, aby zrobić coś przy tym rowerze tak - aby wjazdy pod górkę na tym rowerze były dla tej użytkowniczki nieco lżejsze i lepiej się jeździło pod górę ? Proszę was o dobre sugestie i porady w tym temacie.  Bardzo proszę was o pomoc w tej sprawie.  

Jeśli chodzi o ramę tego roweru to jest to rozmiar " L " i jest to dokładnie ten rower: Rower Evado 2.0  Budżet na zmiany jest nie wielki tak do 500 złotych maks 1000 złotych jeśli wymieniał bym wolnobieg na kasetę razem z manetkami na kierownicy.  Czy na razie wymienić tylko sam łańcuch tak jak pan w serwisie rowerowym mi poradził ? Waga tej użytkowniczki to coś koło 90 kg. Zależy mi na nowych częściach - używane nie wchodzą w grę. Proszę Was o pomoc w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza

Ja wiem co mam do wymiany. Chdzi o to, żeby ktoś polecił mi jakieś konkretne częśći, które są dobre, mocne i będą służyć na lata. Dobrze by było jakby mi ktoś podał linka do takich części. Bo nie wiem jaki łańcuch kupić ani nic, żeby był dobry. Proszę Was o pomoc w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Bartosz_ napisał:

Chciałem zatem się was zapytać jaki łańcuch do tego roweru możecie mi polecić w miarę dobry ? 

Wytzrymałe łańcuchy w tanich seriach robi SRAM. Kupując zwróć tylko uwagę żeby wziąć łańcuch do 9 rzędowego napędu bo większość producentów te do 8rz robi chyba z plasteliny.

https://www.bikestacja.pl/pl/lancuch-sram-pc-971-powerchain-ii-9speed-3964.html

7 godzin temu, Bartosz_ napisał:

Zastanawiam się też czy można byłoby w tym rowerze wymienić wolnobieg na kasetę na przykład 9 rzędową ? Tak żeby miała 9 albo 10 biegów przy rowerze.

Pytanie tylko po co? Czytam ten Twój post i jeśli kobieta waży 90kg a tani łańcuch wytrzymał 4 lata (chyba, że był wymieniony wcześniej ale o tym nie wspominasz) to wyobrażam sobie, że jest to typowa jazda kobiety "amatora", coś jak moja dziewczyna xd

Nie ma ekonomicznego sensu ładowanie kasy w ten rower a poza tym idę o zakład, że jeśli założysz tam np. 10rz deore to i tak korzystać będzie z 5-6 zębatek. A w portfelu kilka stów mniej, manetka jakieś 120, przerzutka 120-150, do tego linki/pancerze no i koło. Przydałoby się też wymienić wtedy korbę np. na 2rz bo 3rz nie wyregulujesz tak żeby na każdej zębatce korzystać z całej kasety.

8 godzin temu, Bartosz_ napisał:

Czy jeśli będę wymieniał łańcuch przy tym rowerze to jest też szansa, aby zrobić coś przy tym rowerze tak - aby wjazdy pod górkę na tym rowerze były dla tej użytkowniczki nieco lżejsze i lepiej się jeździło pod górę ?

W sumie to jest kilka opcji.

1. Najprostsza, najtańsza, najzdrowsza - odchudzić siebie.

2. Odchudzić rower - np. przez zastąpienie tego ciężkiego amora sztywnym widelcem.

3. Skonfigurować napęd tak, żeby miał lżejsze przełożenia. Abo wymiana wolnobiegu na taki o większym zakresie - ale wtedy różnica pomiędzy sąsiednimi przełożeniami będzie bardziej odczuwalna. Ew. można wymienić korbę na taką z mniejszymi blatami. Jeśli dobrze znalazłem dane fabryczne to siedzi tam korba 48-38-28 i wolnobieg 14-28 czyli masz najlżejsze przełożenie "1". Przy wymianie korby, np na https://allegro.pl/oferta/korba-sr-suntour-xcc-kwadrat-42-32-22-oslona-7818638328 miałbyś najlżejsze przełożenie 22/28 czyli 0,78

4. Patrzę na specyfikację tego roweru i myślę też o wymianie opon. Generalnie masa rotująca, koła/opony/dętki najbardziej wpływa na "lekkość" jazdy a fabryczne opony ważą ponad 710g/sztuka (dla porównania moja, szosowa 230g). Gdybyś znalazł coś o wadze 400-500g to na pewno jeździłoby się o wiele lepiej

np. https://allegro.pl/oferta/opona-continental-ultra-sport-ii-700x32c-drut-7387923336

czy

https://allegro.pl/oferta/opona-przelajowa-gravel-cst-premium-pika-700x32c-7824046761

  • Pomógł 1
Odnośnik do komentarza

@SzpiceR proszę powiedz mi jeśli możesz odnośnie tego roweru Kross Evado 2.0 czy lepiej jest kupić osobno łańcuch taki jaki mi poleciłeś i osobno kasetę - tylko nie wiem jaką żeby była dobra i wytrzymała. Czy może lepiej jest kupić zestaw łańcuch plus kaseta np. taki: https://allegro.pl/oferta/zestaw-shimano-cs-hg400-9-kmc-x-9-73-spinka-7288547760 - chyba, że znasz jakiś o wiele lepszy zestaw.  Musiałbym też kupić zapewne nowe  klamkomanetki tylko nie wiem jak są dobre. Mi proponowali kupić takie: https://allegro.pl/oferta/klamko-manetki-shimano-deore-xt-m-760-7850438464 ale one mi się w ogóle nie podobają i są używane. Czy Ty możesz mi coś polecić dobrego i rozsądnego ? może dobrze by było gdyby klamkomanetka była z dźwignią hamulca od razu. I pewnie musiałbym też kupić koła nowe tylne i przednie ale też nie wiem jakie, ale żeby były nie rdzewne. Oponę widzę dobrą mi poleciłeś gravela przełajową. I pewnie jeszcze będą mi potrzebne pancerze na linki tak ? - ale też niewiem jakie są dobre byle były czarne i nie rdzewne. Czy możesz mi cos dobrego polecić i w punktach mi napisać co sobie kupić po kolei, że ten rower usprawnić żeby użytkowniczce tego roweru dobrze się na tym jeździło no i żeby miała lżej pod górkę. Możesz mi jakoś pomóc ? Czy przerzutkę i hamulce też musiałbym wtedy wymienić jeśli wymieniałbym wolnobieg na kasetę ? i jaką przerzutkę kupić i jakie hamulce mi polecasz wtedy ?

Edytowane przez Bartosz_
Odnośnik do komentarza

Widać po tych Twoich wpisach, że pojęcia nie masz o kwestiach technicznych więc może wytłumacz najpierw sens tych wymian?

Po co 90kg kobiecie, której wystarcza najtańszy kross evado napęd np. deore na którym chłopaki się ścigają na amatorskim poziomie?

Wymieńcie ten łańcuch jeśli jest zużyty, wymień opony na lżejsze, wymień korbę lub wolnobieg by mieć te lżejsze przełożenia. Osobiście włożyłbym sztywny widelec bo ten śmieszny amor jeśli w ogóle jeszcze działa to waży pewnie ze 2,5kg. No i po co komu więcej w tak tanim rowerze?

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza

@SzpiceR sens tych wymian jest taki, że chciałbym żeby mogła na swoim rowerze jeżdzić lżej pod górę, a nie tak się męczyć i zostawać za mną w tyle. Potem ja muszę czekać na nią chwile aż pokona wzniesienie jadąc po ulicy. Podobnie jest też jadąc po prostej ulicy, że zostawiam ją w tyle bo ona nie może pojechać szybciej na tym rowerze. Znowu co pare metrów muszę czekać, by nie zniknąć z jej pola widzenia. Dlatego wydaje mi się, że takie zmiany mogłyby wpłynąć na jej plus co przyczyniłoby się do jej komfortowej jazdy na tym rowerze na równi zemną. Przepraszam, że tak Ci głowę zawracam. Jeśli możesz, to proszę poleć mi coś sensownego.

Tak jak pisałem byłem w serwisie rowerowym z tym rowerem i tam taki pan powiedział, że jeszcze miesiąc czy dwa pojeździ na tym łańcuchu i będzie do wymiany. Tak więc pomyślałem sobie, że skoro łańcuch jest do wymiany to przy okazji może w jakiś sposób dałoby się ten rowet usprawnić wymieniając w nim części na lepsze. Bo skoro lubi ten rower to chciałbym, żeby była jeszcze bardziej zadowolona. Dlatego też pierwsze co przyszedł mi na myśl, to napęd deore taki jak jest przy moim rowerze. Wiem, że się nie znam i nie ukrywam tego.  Dlatego fajnie by było jeśli masz chwilke czasu oczywiście, żebyś mi coś polecił dobrego do tego roweru jeśli możesz. Napewno się znasz to proszę byś mi pomógł w mojej sprawie i nawet podał linki do zakupu takich części - czy to będzie kaseta by miała lżejsze przełozenia, łańcuch, korba czy co kolwiek innego pasujące do tego roweru kross evado 2.0 . Proszę Cię o pomoc w tej sprawie. 

 

Edytowane przez Bartosz_
Odnośnik do komentarza

Trzeba było to od razu napisać a nie kombinować.

6 minut temu, Bartosz_ napisał:

sens tych wymian jest taki, że chciałbym żeby mogła na swoim rowerze jeżdzić lżej pod górę, a nie tak się męczyć i zostawać za mną w tyle.

Wymiana napędu nic tu nie da (tzn pośrednio da w kwestii redukcji masy ale za każdy gram zapłacisz sporo kasy). To, że wstawisz tam inną korbę, kasetę czy założysz 10 rzędowy napęd nie da tu zupełnie nic, na podjeździe liczy się moc w nodze. Żeby lżej pokonać wzniesienie to zestaw kolarz+rower musi być jak najlżejszy - zresztą sam sprawdź jak wyglądają kolarze uznawani za najlepszych "górali", bardziej zmasowani sprinterzy na górskich odcinkach nie powalczą za dużo. Rower możesz odchudzić ale zejście z wagi o 3 kg będzie kosztowało co najmniej tysiąc złotych. Naprawdę łatwiej, taniej i zdrowiej odchudzić siebie. Nie odbieraj tego za atak, po prostu taka prawda. Sam mam 186 cm i jakieś 93 kg i doskonale zdaję sobie sprawę, że w kwestii podjazdów rower ma tu bardzo niewielkie znaczenie.

10 minut temu, Bartosz_ napisał:

Podobnie jest też jadąc po prostej ulicy, że zostawiam ją w tyle bo ona nie może pojechać szybciej na tym rowerze.

Dla większości osób optymalną kadencją jest wartość ok. 90. Przy najcięższym, fabrycznym przełożeniu, fabrycznych oponach w evado i takiej kadencji prędkość rowerzysty wynosi 41 kmh. To za wolno?

18 minut temu, Bartosz_ napisał:

Bo skoro lubi ten rower to chciałbym, żeby była jeszcze bardziej zadowolona.

Wymień ten łańcuch i przede wszystkim te ciężkie opony. Duża masa rotująca to wróg przyjemności z jazdy - przy lżejszych powinno się o wiele lepiej przyspieszać. Jeśli nie jeździcie w ciężkim terenie to kup jakieś typowo szosowe o szerokości 32c.

Nie ma sensu kupować kół i deore bo znacznie przekroczy to wartość roweru. Już lepiej odłożyć tę kasę i pomyśleć za jakiś czas o czymś nowym.

 

  • Pomógł 1
Odnośnik do komentarza

@SzpiceR rozumiem Cię. Może pomyślisz, że kombinuje troche nie co. Ale jeśli odradzasz mi wymiane wolnobiegu na kasetę, to może bym chociaż wymienił jej ten wolnobieg na jakiś nowszy wolnobieg ? Gdzieś wyczytałem na internecie, że teraz w nowym wolnobiegu największa  koronka ma 28 zębów, a w megarange jest chyba nawet 34. Tylna przerzutka przy tym rowerze tyle zmieści. A ten wolnobieg co ma teraz pewnie jest w trakcie zużycia albo coś i trzeba będzie wymienić kiedyś bo np. może mieć pod szlifowane zęby. Wtedy nowy łańcuch może na nim dobrze nie pracować w sensie, że będzie przeskakiwał. Co o tym sądzisz ? Jeśli uważasz, że jest to dobry pomysł to proszę podaj mi jakiś link do takiego nowego wolnobiegu. No chyba że mi od radzisz, to wtedy zostanę tylko przy zakupie nowego łańcucha i nowej opony do tego roweru. Albo może jeszcze coś mi doradzić w tej kwestii rozsądnego. 

W dniu 22.02.2019 o 18:32, SzpiceR napisał:

wymień korbę lub wolnobieg by mieć te lżejsze przełożenia.

Czy podałbyś mi link do tych rzeczy, żeby były dobre i służyły na lata ?

W dniu 22.02.2019 o 18:32, SzpiceR napisał:

Osobiście włożyłbym sztywny widelec bo ten śmieszny amor jeśli w ogóle jeszcze działa to waży pewnie ze 2,5kg

Czy podałbyś mi link do takiego dobrego sztywnego widelca ? - może Sr Suntour. 

 

 

Edytowane przez Bartosz_
Odnośnik do komentarza
W dniu 23.02.2019 o 06:37, Bartosz_ napisał:

Czy podałbyś mi link do tych rzeczy, żeby były dobre i służyły na lata ?

Skoro fabryczne rzeczy służą już kilka lat to przy takim użytkowaniu każdy model będzie ok. Nie ma co ukrywać, że zarówno wolnobieg jak i korba na kwadrat to tematy z budżetowych rowerów toteż nie ma na rynku produktów o spektakularnej jakości.

Wcześniej już Ci wstawiłem link do korby, https://allegro.pl/oferta/korba-sr-suntour-xcc-kwadrat-42-32-22-oslona-7818638328 ale generalnie nadawać się będzie każde 3rz z supportem na kwadrat, kwestia doboru ilości zębów.

Jeśli wymienisz korbę to nie ma sensu wymiany wolnobiegu bo przełożenia będą wtedy już meeeega lekkie więc prędkość jazdy nie wzrośnie (zresztą po wymianie korby również spadnie bo dostanie lżejsze przełożenie, dzięki któremu wjedzie pod górkę mniej się męcząc ale wysoce prawdopodobne, że z mniejszą prędkością)

W dniu 23.02.2019 o 06:37, Bartosz_ napisał:

Czy podałbyś mi link do takiego dobrego sztywnego widelca ? - może Sr Suntour. 

Zmierz najpierw długość obecnego amora od osi do główki ramy. Wybierając nowy trzeba trzymać się ów długości by nie zmienić geometrii roweru co mogłoby skutkować np pęknięciem główki ramy

Z tego co wiem to suntour nie robi sztywnych widelców

  • Pomógł 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 24.02.2019 o 17:34, SzpiceR napisał:

Zmierz najpierw długość obecnego amora od osi do główki ramy. 

@SzpiceR zmierzyłem długość amora tak jak mi napisałeś i o ile dobrze wymierzyłem długość wynosi 71 cm. 

Jeśli chodzi o rodzaj widelca to jest to:  WIDELEC SR Suntour M3010 (skok 50mm). 

Co za tem proponujesz mi rozsądego ?

Edytowane przez Bartosz_
Odnośnik do komentarza
48 minut temu, Bartosz_ napisał:

Co za tem proponujesz mi rozsądego ? 

Nic, bo złą długość zmierzyłeś.

Może trochę źle się wyraziłem. Chodzi o długość od osi do dolnej części główki/dolnej bieżni sterów. Powinno być w granicach 50 cm

  • Pomógł 1
Odnośnik do komentarza

Dopiero teraz znalazłem czas od tamtej pory,  żeby zająć się tym rowerem Kross Evado 2.0 damski. Zamówiłem polecane przez Was części czyli to co jest w linkach poniżej. Zawiozłem dziś rower do serwisu rowerowego. I Pan w serwisie powiedział mi, że ten łańcuch sram 9 rzędowy do moich 7 przełożeń nie będzie pasował. Że może ocierać albo nie działać prawidłowo jak należy. Ale, że założy ten łańcuch na moją odpowiedzialność. I teraz szczerze mówiąc się waham - czy dobrze zrobiłem kupując ten łańcuch przez Was polecany :((

1) https://allegro.pl/oferta/opona-przelajowa-gravel-cst-premium-pika-700x32c-7824046761

2) https://www.bikestacja.pl/pl/lancuch-sram-pc-971-powerchain-ii-9speed-3964.html

Wieczorem mam rower dziś do odbioru. I teraz nie wiem co zrobić, bo założy mi ten łańcuch i jak faktycznie nie będzie działał ? i jak będzie ocierał albo spadał co chwile ? A do sklepu internetowego takiego łańcucha pewnie już założonego i nasmarowanego nie przyjmą jeśli go ściągnę. Mam teraz obawy. Chciałem kupić dobry łańcuch, o czym pisałem tutaj w moim postach to wychodzi na to, że kupiłem coś nie zgodnego z moim sprzętem. W serwisie powiedział mi Pan, że mogłem kupić łańcuch do 7 rzędowych przełożeń i wtedy by mi zrobił tak, żeby działało dobrze. A przy tym łańcuchu 9 rzędowym to on mi tego nie wyreguluje. - Tak powiedział.  I co teraz mi radzicie w tej sprawie jeśli ten Pan w serwisie rowerowym ma racje ? - Czy ktoś z Was może mi pomóc ? Jaki ewentualnie powinienem kupić dobry łańcuch przystosowany do moich 7 rzędowych przełożeń ? może być też firma "Sram" jeśli to jest dobra firma. Proszę Was o pomoc w tej sprawie. 

@SzpiceR - Co mi radzisz ?

Odnośnik do komentarza
W dniu 22.02.2019 o 20:30, Bartosz_ napisał:

@SzpiceR sens tych wymian jest taki, że chciałbym żeby mogła na swoim rowerze jeżdzić lżej pod górę, a nie tak się męczyć i zostawać za mną w tyle. Potem ja muszę czekać na nią chwile aż pokona wzniesienie jadąc po ulicy. Podobnie jest też jadąc po prostej ulicy, że zostawiam ją w tyle bo ona nie może pojechać szybciej na tym rowerze. Znowu co pare metrów muszę czekać, by nie zniknąć z jej pola widzenia. Dlatego wydaje mi się, że takie zmiany mogłyby wpłynąć na jej plus co przyczyniłoby się do jej komfortowej jazdy na tym rowerze na równi zemną. Przepraszam, że tak Ci głowę zawracam. Jeśli możesz, to proszę poleć mi coś sensownego.

Tak jak pisałem byłem w serwisie rowerowym z tym rowerem i tam taki pan powiedział, że jeszcze miesiąc czy dwa pojeździ na tym łańcuchu i będzie do wymiany. Tak więc pomyślałem sobie, że skoro łańcuch jest do wymiany to przy okazji może w jakiś sposób dałoby się ten rowet usprawnić wymieniając w nim części na lepsze. Bo skoro lubi ten rower to chciałbym, żeby była jeszcze bardziej zadowolona. Dlatego też pierwsze co przyszedł mi na myśl, to napęd deore taki jak jest przy moim rowerze. Wiem, że się nie znam i nie ukrywam tego.  Dlatego fajnie by było jeśli masz chwilke czasu oczywiście, żebyś mi coś polecił dobrego do tego roweru jeśli możesz. Napewno się znasz to proszę byś mi pomógł w mojej sprawie i nawet podał linki do zakupu takich części - czy to będzie kaseta by miała lżejsze przełozenia, łańcuch, korba czy co kolwiek innego pasujące do tego roweru kross evado 2.0 . Proszę Cię o pomoc w tej sprawie. 

 

Ten rower to jest po prostu wyciskacz energii.

Przejrzyj moje wpisy. Ostatnio moja kobieta podobny rower zamieniła na gravelówkę i od razu zwiększyła zasięg, tępo i ma frajdę z jazdy.

Szczerze, nie wiem czy coś da się tu zrobić. ten rower to rower na działkę. Na krótkie dystanse. Do powolnego przemieszczania się. Masz tam szereg rozwiązać sprawiających, że jest jak jest. Nie wiem czy da się coś z tym zrobić. Przede wszystkim waga roweru, przedni amortyzator, koła, napęd sprawiają, że wszędzie, w każdym elemencie tracisz niepotrzebnie energię. Zmiana łańcucha, zębatki nie wiele wniesie.

Odnośnik do komentarza

W końcu kupiliśmy do tego roweru nowy wolnobieg Shimano Megarange MF-TZ500-7, nowy łańcuch sram pc 971 powerchain 9 speed oraz nowe opony CST PIKA EPS 32 - 622 (700 X 32C).  Wszystko to zamontowaliśmy przy tym rowerze Kross Evado 2.0. 

Rower ten ma 7 biegów i 3 zębatki z przodu. 

Minął już rok czasu od tych zmian i nadal rower jest użytkowany. Ale kobieta jeżdżąc  na tym rowerze zaczęła narzekać, że podczas zmiany przerzutek przeskakuje jej łańcuch. Biegi tak jakby wchodzą jej z lekkim opóźnieniem. I przez to nie za dobrze się jej jeżdzi na tym rowerze.
Chyba nie był to dobry pomysł kupować do tego roweru z 7 przełożeniami łańcuch 9 rzędowy. Codź też polecano mi łańcuch typu:
1) Shimano CN HG-71
2) kmc x 8.93 lub x8.99
3) kmc x 9.73 lub x9.93

Dlatego teraz zastanawiam się nad wymianą tego łańcucha na nowy. I nie wiem który wybrać, żeby był dobry do tego roweru.
 Czy możecie coś dobrego i sensownego mi polecić ? 

Tydzień temu też okazało się, że powietrze z koła samo uchodzi. Opona nie jest przebita ale dętka jest przedziurawiona lekko i wymieniłem dętke na nową. Zauważyłem, że od opony, które wymieniłem rok temu w tym rowerze już się starły na bieżniku po środku. Najbardziej to widać przy oponie tylnej. 
Zatem chcę też wymienić w tym rowerze opony na nowe. Za bardzo też nie wiem jakie, ale polecono mi opony Schwalbe Land Cruiser Plus.  Nie wiem czy są to dobre opony i czy te opony spowolnią jazdę na tym rowerze. 

Może ktoś z Was poleci mi coś dobrego i sensownego z opon do tego roweru?

Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże w tym temacie. Liczę na Waszą pomoc w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
18 minut temu, Bartosz_ napisał:

Chyba nie był to dobry pomysł kupować do tego roweru z 7 przełożeniami łańcuch 9 rzędowy.

Obecnie w 2-ch rowerach z napędami 7s mam łańcuchy Ultegry 11s i wszystko działa idealnie.

 

18 minut temu, Bartosz_ napisał:

Nie wiem czy są to dobre opony i czy te opony spowolnią jazdę na tym rowerze. 

 

:)

Rozwaliłeś system .

Jeżeli chodzi o to, to CST, Schwalbe będzie miało podobne parametry aczkolwiek zwykły Land Cruser wystarczy.

18 minut temu, Bartosz_ napisał:

Ale kobieta jeżdżąc  na tym rowerze zaczęła narzekać, że podczas zmiany przerzutek przeskakuje jej łańcuch. Biegi tak jakby wchodzą jej z lekkim opóźnieniem.

Do sprawdzenia  pancerze zwłaszcza przy tylnej przerzutce, bo może być zaje.., i linka przy manetce, bo może być już poprzerywana. Jeżeli ok, to kwestia samej regulacji.

Edytowane przez kaido2
Odnośnik do komentarza
Napisano (edytowane)

Dziś uszkodziła się w czasie jazdy w tym rowerze Kross Evado 2.0 tylna przerzutka Acera. Widać na zdjęciach poniżej. Czy można kupić taką samą lub troszkę lepszą do wolnobiegu ? - Jeśli tak to bardzo proszę o link.

Jeśli ta przerzutka jest w takiej pozycji jak na 3 zdjęciu to konieczna jest jej wymiana na nową ? - Proszę o pomoc w tej sprawie.

 

20210724_182016.jpg 20210724_182023.jpg

20210724_182544.jpg Edytowane przez Bartosz_
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...