Adam->

Kross Esker 6.0

Rekomendowane odpowiedzi

Zigfir
6 godzin temu, Kawasaki napisał:

Jesteś pewien, że dotyczy Eskerów?

W regulaminie tej gwarancji jeden punkt kiedy gwarancja nie obowiązuje mówi wszystko co to za gwarancja:

11.4. Uszkodzenia mechanicznego roweru do którego przyczynił się klient, osoba trzecia bądź siła wyższa;

Niby gwarancja ma obowiązywać jesli udzielisz zgody na marketing i przechodzi w bezterminową po dniu kiedy skończy się obowiązująca aktualnie gwarancja.

Na stronie przy eskerach znaczki gwarancji dożywotniej są. Zapytałem przez messengera co z zakupionymi przed ogłoszeniem tej nowiny ale niestety jak to zwykle bywa od ręki raczej nie udzielą odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Robert S.
3 godziny temu, murk_wolf napisał:

i już porysował w krzakach :P

No coś Ty. Delikatne listki a nie krzaczory 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kawasaki

Na lakier Eskera listki wystarczą :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stryjek

Mój esker poszalał dziś w lesie, pod górę i po płaskim fajnie, na zjazdach było ciężko, ręce bolą;)
09a07aa35d28ff930d990f40c14a5fa8.jpg1723fdfe8cb8331d4e8f6f5281691636.jpgdf548b379b0788f42ef6efd63dc35120.jpg

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kawasaki

Mostek zmieniony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stryjek
Mostek zmieniony?
Tak od razu wrzuciłem 100mm.
Przednie koło już na mleku i ładnie trzyma, jutro zrobię tył:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Robert S.

Ja wczoraj zrobiłem 50 km na swoim. Inne wrażenia z jazdy niż przed nim 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zigfir
32 minuty temu, Robert S. napisał:

Ja wczoraj zrobiłem 50 km na swoim. Inne wrażenia z jazdy niż przed nim 😁

Mi się udało trochę więcej... a całość przebiegu 666km 😈.
Trochę kiepska średnia bo bawiłem się w turystę - po zamkach jeździłem :)a i potem miałem mordewind ale generalnie rower spokojnie może po asfalcie jeździć. Hample tez się przydały jak trzeba było z mocno nachylonego stoczku zjechać :).

20190616_141057.thumb.jpg.edbe82ceb5017547591b1f72b6f48298.jpg

@Stryjek Przedwczoraj wybrałem się na leśną ścieżkę z duża ilością kamieni i faktycznie trochę telepie. Ale że w praktyce testowałem moją teorię z innego posta dotycząca prędkości  much przy jakiej uda się je urwać (20-22km) i wyszło że absolutnie nie mogę się zatrzymać aby upuszczać powietrze o pompowaniu nie wspominając. Może ktoś wpadnie na jakieś genialne rozwiązanie na miarę sztycy automatycznej i wymyśli system automatycznej regulacji ciśnienia w oponie ;).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kawasaki

To jest słaba średnia? No to szacun...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zigfir
Napisano (edytowane)
4 godziny temu, Kawasaki napisał:

To jest słaba średnia? No to szacun...

Brak 3-ki z przodu więc dla mnie słaba 😈.  Rower ma potencjał. Niezbędny jest tylko silnik ;).

Może trochę OT ale... Tak zupełnie serio to akurat ta trasa była dość wymagająca. Sporo podjazdów a i wiatr i temperatura nie ułatwiały, ale gdyby się skupić na szybkim przejeździe to na pewno dało by się co-nieco podciągnąć. O 30+ mi byłoby ciężko ale na zbliżenie się do 29 szanse by były.  Przy czym dla mnie to też rekordowy dystans bo z reguły latam dsytanse 50 do 80km a i to od stosunkowo niedawna. Tutaj zdawałem sobie sprawę z potrzeby powrotu pod wiatr więc wolałem trochę sił oszczędzić. Ale na krótszych trasach można zawsze trochę poszaleć. Przykładowo Eskerem: https://www.strava.com/activities/2442211100 i https://www.strava.com/activities/2428928611 i jeszcze Meridą  https://www.strava.com/activities/2359437734

 

Godzinę temu, Eddek napisał:

W ZG jest podobno kozak, który w 4h na MTB po lasach i pagórkach zrobił 100km. Z pauzami. Więc może to my jesteśmy cieniasy :P

Ktoś te KOM-y na popularnych odcinakach robi. Czasem peleton ale czasem solo.
Proponuje filmik dla nabrania dystansu. Co prawda nie mtb ale i tak warto.

 

Edytowane przez Zigfir

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kawasaki
Napisano (edytowane)

Ja póki co nie jestem w stanie zrobić średniej z 3 z przodu na solo odcinkach rzędu 50 i więcej km, nawet jeśli byłby to sam asfalt.

Zawsze będzie gdzieś wiało w mordę, żeby była taka średnia trzeba wtedy miejscami grzać 40. Oczywiście nie neguję, że się nie da, bo to pewnie żaden wyczyn dla konkretnego zawodnika, ale dla mnie nie do osiągnięcia.

Oczywiście mówię o osiągach na eskerze, wcześniej na Divergu, gdzie jednak byly slicki 30mm, średnią 30kmh udawało mi się uzyskać.

Teraz temperatura nie sprzyja biciom rekordów, ale nabiję oponki na 4,5 i wypuszczę się na jakiś asfaltowy odcinek, żeby sprawdzić jaką prędkość utrzymam dłużej. Do tej pory moje trasy zawsze zawierały szutry itp. a tam prędkość mocno spada w stosunku do nawet kiepskiego, ale asfaltu.

Edytowane przez Kawasaki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zigfir
20 minut temu, Kawasaki napisał:

Ja póki co nie jestem w stanie zrobić średniej z 3 z przodu na solo odcinkach rzędu 50 i więcej km, nawet jeśli byłby to sam asfalt.

Zawsze będzie gdzieś wiało w mordę, żeby była taka średnia trzeba wtedy miejscami grzać 40. Oczywiście nie neguję, że się nie da, bo to pewnie żaden wyczyn dla konkretnego zawodnika, ale dla mnie nie do osiągnięcia.

Teraz temperatura nie sprzyja biciom rekordów, ale nabiję oponki na 4,5 i wypuszczę się na jakiś asfaltowy odcinek, żeby sprawdzić jaką prędkość utrzymam dłużej. Do tej pory moje trasy zawsze zawierały szutry itp. a tam prędkość mocno spada w stosunku do nawet kiepskiego, ale asfaltu. 

Tu (przy chęci uzyskania okolic 30-tu) wbrew pozorom nie chodzi o to by szaleć aż tak szybko (choć mi to akurat daje radochę) a raczej by utrzymać w miarę sensowne tempo dłużej. Łatwiej będzie utrzymać 33-35km na dłuższych odcinakach niż nadganiać zrywami do 40km/h. W ogólnym rozrachunku to mniej męczące.

A oponki nabij nawet do 5-tki. Wytrzymają a ciśnienie ma ogromny wpływ na opory toczenia na gładkim. Gdyby tak jeszcze założyć szosową gumę...  wróć to ma być gravel ;). A z wiatrem powalcz w dolny, chwycie. Do tego zrób sobie lotny start i koniec trasy po 10 minutowej rozgrzewce, dobież trasę bez przeszkadzajek a sam będziesz zaskoczony wynikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kawasaki
Napisano (edytowane)

Jakieś zakręty, zatrzymania są nie do uniknięcia, dlatego to chwilowe 40 myślę musi być. Z resztą, nie ścigam się, gravel też nie do tego służy, zależy mi tylko na porównaniu z własną formą z jakiegoś okresu - żeby obserwować progres. Lotny start/meta zatrze mi tę możliwość bo wcześniej tak nie robiłem, ale ok spróbujemy z 5 barami ;)

A tu panowie wykazali jak duże są różnice potrzebnych Watów względem ciśnienia w oponach:

 

Edytowane przez Kawasaki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zigfir
Napisano (edytowane)
W dniu 17.06.2019 o 12:11, Kawasaki napisał:

Jakieś zakręty, zatrzymania są nie do uniknięcia, dlatego to chwilowe 40 myślę musi być. Z resztą, nie ścigam się, gravel też nie do tego służy, zależy mi tylko na porównaniu z własną formą z jakiegoś okresu - żeby obserwować progres. Lotny start/meta zatrze mi tę możliwość bo wcześniej tak nie robiłem, ale ok spróbujemy z 5 barami ;)

A tu panowie wykazali jak duże są różnice potrzebnych Watów względem ciśnienia w oponach:

 

Właśnie miałem ten filmik wrzucać tylko nie miałem linku pod ręka :). Fajnie że się zajęli tematem ale mam wrażenie, że te wypustki na rolkach o małej średnicy dawały dodatkowe opory, które na asfalcie aż takie by nie były - szczególnie przy typie opon takich jak nasze. Natomiast widać, że warto opony jednak pompować.

Edytowane przez Zigfir

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kawasaki

Czy mi się wydaje, czy Kross zmienił długości mostków dla Eskerów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blamek

hmmm a na stronce dalej posucha, dopytywał się ktoś kiedy coś drgnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kawasaki

Rowery są dostępne w sklepach stacjonarnych, przed chwilą byłem bo oddawałem Eskera na przegląd gwarancyjny i stały 4 sztuki. 2.0 i 6.0.

Na OLX też dostępne rozmiary M i L i wszystkie modele. 

Niedawno wklejałem link do 2.0 - Są w promocji

https://www.bestbikestore.pl/kross-esker-20-wisniowysrebrny-mat-2019-p-1107.html

Dodatkowo teraz z gwarancją dożywotnią na ramę!

Edytowane przez Kawasaki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mooncoff

witam wszystkich. Prosze o pomoc tych którzy już maja eskera. czy przy wzroscie 177cm lepsza bedzie M czy L?

cięzko mi pzrymierzyć rowery, od krocza do podłoża mam 80cm, ale w doborze ramy, na stronie kross nie ma podanego tego parametru. Czym się kierować?

 

Edytowane przez mooncoff

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kawasaki

Kwestia preferencji i budowy, jesteś dokładnie na środku... Stryjek przy 180 wziął M, jak przy jednakowym wzroście wziąłem L, on wydłużył mostek, ja skróciłem. Obaj zadowoleni ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mooncoff
1 minutę temu, Kawasaki napisał:

Kwestia preferencji i budowy, jesteś dokładnie na środku... Stryjek przy 180 wziął M, jak przy jednakowym wzroście wziąłem L, on wydłużył mostek, ja skróciłem. Obaj zadowoleni ;)

dzieki wielkie za rade. jestem dość cięzki 95kg. raczej atletycznej budowy ale niezbyt wysoki 177 to dokładnie posrodku, stąd dylemat. nastawiam się raczej na bikepacking i średnie wojaże niż szalenie po lesie :)

Kawasaki, dzieki Tobie właśnie zamówiłem eskera. 😀 dzięki za linka. Tam była cena obniżona o równy tysiak..niestety nie mieli L i wziąłem M więc dylemat rozwiązany na ten moment.  Ale obawy zostały bo obawiam się że jak rower będzie za mały to moje plecy odczują. Obym się mylił..\

W każdym razie za zaoszczedzoną kasę, kupiłbym Ci Kawasaki porządny sześciopak 👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mooncoff
10 minut temu, Kawasaki napisał:

Nie ma sprawy! Czyli wziąłeś 2.0? Zapraszamy do grupy na fb:

https://m.facebook.com/groups/455319035236319/?ref=group_browse

Co do rozmiaru, to kawał chłopa z Ciebie, ale teoretycznie w zakresie rozmiaru M więc najwyżej wydłużysz sobie mostek.

 

wziąłem 6.0

facebooka nie posiadam :)

z tym mostkiem tak zrobię pewnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.