Zenio

Rower argon 18

Rekomendowane odpowiedzi

Zenio

Czy ktoś miał styczność z rowerem marki argon 18 gdyż mam dylemat czy wybrać giant propel advanced pro 2 vs argon 18 nitrogen 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łabędź

Tak, te świetne rowery kanadyjskiej marki są dostępne w krakowskim  Wertykalu.

6 godzin temu, Zenio napisał:

mam dylemat czy wybrać giant propel advanced pro 2 vs argon 18 nitrogen

To trochę taki dylemat jak ten, czy kupować Lamborgini czy Ferrari... Na obu będzie Ci się jeździło wybitnie dobrze. Kup ten, który Ci się bardziej podoba.

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zenio

A co sądzicie o kołach team vision 35

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
burglur

Mam styczność z Argonem, posiadam Kryptona, którego zbudowali mi od podstaw w Wertykalu. Nitrogen to bardzo dobra rama aero. Jeśli masz jakieś konkretne pytania to pisz.

 

2 minuty temu, Zenio napisał:

A co sądzicie o kołach team vision 35

Visiony wyglądają ładnie przez pierwsze kilka jazd. Później czarna anoda znajdująca się na powierzchni hamowania wyciera się i wygląda już to zdecydowanie gorzej. Odpowiednikiem jeśli chodzi o wysokość stożka będzie Fulcrum Racing Quattro, o których mówi się, że są pancerne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SzpiceR
2 godziny temu, Zenio napisał:

A co sądzicie o kołach team vision 35

Tylko nie mów, że chcesz takie coś ładować do któregoś z tych rowerów 😂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zenio

Czyli rozumiem że nie ma sensu pakowanie team vision 35 do argon 18 nitrogen bo w takiej konfiguracji dostałem propozycję 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
burglur
3 godziny temu, Zenio napisał:

Czyli rozumiem że nie ma sensu pakowanie team vision 35 do argon 18 nitrogen bo w takiej konfiguracji dostałem propozycję 

Dystrybutorem Argona jest Wertykal ale oni nie mają w ofercie kół Vision więc pewnie ofertę dostałeś z Velo7 bo widziałem, że mają teraz na stanie ramy Nitrogen, trafiłem?

Szosa aero prosi się o karbonowe koła na wyższym stożku, ale z drugiej strony koła zawsze można zmienić w przyszłości jeśli masz na to budżet. 

Jeśli podoba Ci się ta rama (a to chyba rzecz najważniejsza w kupowaniu roweru ;-)) to bierz Argona, nie zawiedziesz się na nim.

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zenio

Zgadłeś że z velo7 na 105 jest w dobrej cenie tylko koła słabe więc nie wiem czy jest sens 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stryjek
W dniu 10.02.2019 o 22:15, Zenio napisał:

Czy ktoś miał styczność z rowerem marki argon 18 gdyż mam dylemat czy wybrać giant propel advanced pro 2 vs argon 18 nitrogen 

U mnie na wiosce kilka osób ma te ramy i bardzo sobie chwalą, rowery były odkupione po sezonie z gruby Bora Hansgrohe.

Rozmawiałem o tych rowerach z Bartkiem Huzarskim który ścigał się na niech i twierdził że rowery są genialne, więc coś musi w tym być  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
burglur
10 godzin temu, Zenio napisał:

Zgadłeś że z velo7 na 105 jest w dobrej cenie tylko koła słabe więc nie wiem czy jest sens 

Namieszam, ale widzę, że ramy do Velo trafiły najprawdopodobniej z Merlina, który je wyprzedaje (Nitrogen w malowaniu Astany za 4500 zł co jest rewelacyjną opcją). Jeśli dorzucisz do tego grupę 105 R7000 za 2000 zł plus kierownica/mostek/owijka/siodło/opony ~1000 zł, koła na wyprzedaży 2018 w noLimited masz karbonowe stożki pod oponę za 2500 zł. Całość zamyka się w 10 tys. Jest to sporo mieszania ale jak masz czas i chęci to naprawdę można złożyć coś świetnego.

Z drugiej strony kupując z sklepie, złożą i dostarczą Ci gotową maszynę przez co dopłacisz do tego (w tym konkretnym przypadku). Vision 35 to są po prostu podstawowe koła, które spełnią swoje zadanie i dadzą już minimalna korzyść z wysokości stożka. Jeśli się wkręcisz to wymiana kół na model wyżej jest banalna.

U mnie kolejna zmiana to właśnie będą koła 😉

Na Argonach jeździ Team Astana i w klasyfikacji są spokojnie w połowie stawki producentów, ich ramy zwyciężają również w triathlonie i na torze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tadzikpl
13 minut temu, burglur napisał:

Na Argonach jeździ Team Astana i w klasyfikacji są spokojnie w połowie stawki producentów, ich ramy zwyciężają również w triathlonie i na torze.

Rama sama to jeszcze niczego nie zwyciężyła. Prosi jeżdżą na tym, co sponsor daje, a jak drużyna dobrze przygotowana i poukładana, taktycznie, to na dowolnym rowerze będzie wygrywać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
burglur
29 minut temu, tadzikpl napisał:

Rama sama to jeszcze niczego nie zwyciężyła. Prosi jeżdżą na tym, co sponsor daje, a jak drużyna dobrze przygotowana i poukładana, taktycznie, to na dowolnym rowerze będzie wygrywać.

Zgadzam się, że rama sama nie zwycięża. Po to są klasyfikacje producentów by urzeczywistnić wyniki osiągane przez zespół jeżdżący na danym sprzęcie. Z tego powodu można mówić, że S-Works czy Pinarello to najlepsze rowery bo dwa najmocniejsze zespoły właśnie z nich korzystają, ale prawdopodobnie poradziliby sobie również na Treku/Bianchi/Canyonie itd. W tym kontekście "zwycięstwa ramy/roweru" należy rozumieć jako przenośnie, to w końcu teamy podpisują kontrakty na współpracę z konkretnymi producentami. Co do drugiej części Twojej wypowiedzi to nie mogę się do końca zgodzić ponieważ w zeszłym sezonie rower 3T Strada obrywał ostro bo napęd 1x12 wcale nie jest złotym środkiem. Jakbyś na niego wsadził Sagana i Froome'a to nie oznaczałoby to z automatu zwycięstwa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zenio
Napisano (edytowane)

odwieczne pytanie koła kupować na szytkę czy oponę ? stożek 38mm czy 50mm do szosy

 

 

Edytowane przez Zenio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stryjek
8 godzin temu, Zenio napisał:

odwieczne pytanie koła kupować na szytkę czy oponę ? stożek 38mm czy 50mm do szosy

 

 

Wszystko zależy do czego, ja mam 40 bo u mnie często wieje i do tego teren jest mocno pofałdowany. Testowałem 55 i dla mnie były za wysokie i za bardzo czuć było podmuchy wiatru. 

Przy dylemacie szytka czy opona raczej nikt Ci nie pomoże, wszystko zależy czego oczekujesz. Mnie znajomy były zawodowiec namawiał na szytki, aż w końcu namówił, albo była to kwestia promocji na koła szytkowe ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zenio

W kołach karbonwych po opona boję się że jak złapie kapcia to opona spadnie i koło będzie zniszczone 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SzpiceR

Przecież żeby spadła podczas jazdy musiałbyś zrobić taką dziurę żeby pozbyć się całkowicie powietrza w ciągu kilku sekund. 

Wybuchła Ci kiedyś opona? Myślę, że nie. Podobnie jak 99,9% osób jeżdżących po asfalcie 

Koła pod oponę będą prawdopodobnie trochę droższe ale za to prostsze i zdecydowanie tańsze w serwisie, czyt. klejenie szytek + koszt dobrej szytki w porównaniu do dobrej opony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się