akduj

Konkretnie jaki gravel lub endurance?

Rekomendowane odpowiedzi

akduj

Same konkrety. Rower z barankiem, wazne min 440 szer kierownica, wyprostowana raczej pozycja, korba 48 32 lub 46 30, z tylu 11 34, opony 32 max 35, rozmiar 179 86 nogi noga. Koszt, nawet 6 tys. Pomóżcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PrzeLuka
Napisano (edytowane)

A po co dwa watki z tym samym zapytaniem? Poproś któregoś z moderatorów żeby usunoł zbędny.

Edytowane przez PrzeLuka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SzpiceR
40 minut temu, akduj napisał:

Rower z barankiem

spoko

44 minuty temu, akduj napisał:

wazne min 440 szer kierownica

Szerokość kierownicy w rowerze zmienia się wraz z rozmiarem, im większy rozmiar tym kierownica szersza. Z Twoimi wymiarami będziesz miał mały rozmiar więc z tym >440 będzie ciężko. Swoją drogą zmierz jeszcze raz przekrok, nie "nogę" bo jeśli to rzeczywiście 86cm to przy tym wzroście siodełko będziesz miał w kosmosie więc "wyprostowana raczej pozycja" będzie nieosiągalna (długie nogi, krótki tułów)

49 minut temu, akduj napisał:

korba 48 32 lub 46 30

W żadnej szosie takiego czegoś nie znajdziesz (a przynajmniej nie w totalnie nieznanych wynalazkach). Ile jest na rynku modeli takich korb? 2? 3? 4? Bardzo mało popularna sprawa.  W gravelu też będzie ciężko bo albo stosuje się napędy szosowe wraz z szosowymi korbami albo 1x. Także w takim przypadku czeka Cię wymiana albo zweryfikowanie wymagań

54 minuty temu, akduj napisał:

Koszt, nawet 6 tys.

Jeśli ma być gravel to wcale nie tak dużo.

 

Popatrz sobie na tribana 520rc - wejdzie do sprzedaży wiosną ale info znajdziesz

giant anyroad jeśli Ci się spodoba

A tak w ogóle to poszukaj jakiś zimowych wyprzedaży, można trafić coś fajnego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jarosław Okonkowski

Wchodzisz na allegro, wchodzisz na strony producentów rowerów, zawężasz do graveli i przełajów, zaznaczasz przedział ceny. Oglądasz, które modele mają w tej cenie wyróżniający się osprzęt (jakieś wyższe grupy napędów, czy sztywne ośki, karbonowy widelec...). Teraz spośród kilku dosłownie modeli, które Ci zostanie wybierasz ten, który najbardziej Ci się podoba. Szukasz tego modelu w rozmiarze pod Ciebie.

Tadaaaaaam

Masz wymarzony rower.

  • Dziękuję! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
akduj
31 minut temu, Jarosław Okonkowski napisał:

Wchodzisz na allegro, wchodzisz na strony producentów rowerów, zawężasz do graveli i przełajów, zaznaczasz przedział ceny. Oglądasz, które modele mają w tej cenie wyróżniający się osprzęt (jakieś wyższe grupy napędów, czy sztywne ośki, karbonowy widelec...). Teraz spośród kilku dosłownie modeli, które Ci zostanie wybierasz ten, który najbardziej Ci się podoba. Szukasz tego modelu w rozmiarze pod Ciebie.

Tadaaaaaam

Masz wymarzony rower.

Niestety, chyba masz racje.((((

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PrzeLuka

Jak już wybierzesz to możesz zapytać o opinie o konkretnym rowerze.

  • Dziękuję! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
svoboda
11 godzin temu, nctrns napisał:

Tak a propos czy ktoś jest w stanie powiedzieć coś o tej marce? Pamiętam ją z miejskiego roweru ojca czy matki kupionego kilka lat temu i właśnie w wydaniu miejskim/trekkingowym widywałem tą nazwę. Idzie za tym jakaś jakość?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nctrns

Amerykański Romet, z krótszą tradycją - kiedyś mieli markę, potem nic, zmiany właścicieli etc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nctrns

Zawsze można kupić Soota z korbą 50/34 albo napędem 1/X ;) nikt nie mówił że będzie łatwo przy takich kryteriach. 

Przy Soot 50 do 6 tysięcy zostanie jeszcze trochę kasy na wymianę korby.

 

  • Lubię to! 1
  • Dziękuję! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
akduj

Zwracam sie do producentow. (Wiem, skromnie) Troche mnie dziwi, ze gravel, z takimi parametrami mie istnieje. Jest wprost uformowany dla tych co nie sa Amstrongami, chca szynbo jezdzic. po przesiadce z crossa szosa, vzasami zachaczyc o chodnik czy szuter

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Csaga

Z reguły jest tak że coś jest dawane kosztem czegoś. Trzeba przekopać internet potem np. allegro i wybrać rower na ramie i osprzęcie który będzie nam najbardziej odpowiadać. Tak jak już kolega wspomniał. Geometria aby była najbardziej zbliżona do pozycji jaką potrzebujesz i materiał ramy czy widelca, który preferujesz. Popatrzeć na ceny wybranych modeli - zawsze można zaoszczędzić trochę np. na części, które trzeba będzie wymienić: mostek, kierownice czy korbę.


Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Andrzej Sawicki

Producentom nie opłaca się montować nietypowej kierownicy (innej niż zwykły baranek) i nietypowej korby (innej niż 50-34 lub 46-36), bo to są zupełnie inne koszty. Prawie na pewno kokpit musiałbyś wymienić samodzielnie. Znajdziesz natomiast rowery z napędami MTB, o które tak naprawdę Ci chodzi. Obejrzyj ofertę Kona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bbc
Tak a propos czy ktoś jest w stanie powiedzieć coś o tej marce? Pamiętam ją z miejskiego roweru ojca czy matki kupionego kilka lat temu i właśnie w wydaniu miejskim/trekkingowym widywałem tą nazwę. Idzie za tym jakaś jakość?
Kupilem takiego tylko w nizszej wersji (guide sport). Fajna geometria (dobrze sie na nim czuje), ale kierownice musialem poprawic (klamkomanetki podniesc). Kilkanascie km przejechalem wiec nie powiem Ci jak z trwaloscia. Ale za te pieniadze (ponizej 3tys) wydaje mi sie dobra opcja. Ten comp tez mi sie wydaje spoko, ale w tym przedziale cenowym wybor wiekszy.

Wysłane z mojego LG-K100 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rosebikes

https://www.rosebikes.pl/rose-pro-cross-105-mb-2671636  tutaj rower w tym budżecie na mechanicznych tarczówkach. Przełożenia i szerokość kierownicy dobiera się samemu. Podobnie jak opony i całą resztę. Opony najlepiej zamienić na szersze G-One 38, kierownicę na evomax. Rama przystosowana do montażu błotników oraz bagażników. Komfortową pozycję ustawiamy większą ilością podkładek i krótszym mostkiem. 

 

  • Lubię to! 1
  • Dziękuję! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
akduj

I to jest podej$cie do klienta. Bo ludzie są różni, jeden Amstrong gra na trąbce, drugi. Amstrong zdobywa Tour de France a trzeci księżyc. Oni muszą miec rozne rowery. 

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się