Skocz do zawartości

Specialized Allez - Warto ?


Misterrajt

Rekomendowane odpowiedzi

Specialized Allez. Przymierzałem się do tej szosy - wygląda, że jest endurance. Ściągnięta kiedyś z Londynu. Ale ma pewnie z 10 lat i nie wiadomo w jakich warunkach była przechowywana. Manetka zmiany biegów na korbie zrzuca na "półbieg" ? a dopiero następne kliknięcie przerzuca na 2 tarczę. Chyba że coś źle robiłem. I powstaje pytanie - czy ta manetka jest na 3 biegi ? Nie mam doświadczenia z takimi rowerami a ten mi pasuje. Mam 180 cm. Co myślicie ?

201811063107.jpg
Odnośnik do komentarza

Manetka jest sprawna i dwubiegowa - ma opcję trymowania, czyli tak jakby "półbieg" żeby można było z obydwu zębatek obsłużyć całą kasetę bez obcierania łańcucha.

A za ile? Jak Ci odpowiada to bierz. To używka to przecież nikt Ci nie każe innego modelu szukać.

Edytowane przez seraph
Odnośnik do komentarza

Brałbym. Sam jeżdżę Specem Allezem (choć mój jest młodszy) i uważam, że to wymarzony rower na pierwszą szosę. Sprzęt nie do zdarcia, dużo wybacza, jeszcze więcej zniesie. Na zdjęciu nie wygląda źle, myślę, że warto zaryzykować.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz wygody to nie kupuj szosy, żadnej. Cała gadka endurance vs sportowa geometria to "szczegóły" na jakie zwrócą uwagę ludzie mający o tym pojęcie.

I tak po pierwszych jazdach będą Cię bolały plecy/ręce, po jakimś czasie Twoje mięśnie się do tego przyzwyczają i będziesz czuł się komfortowo w każdej pozycji

Odnośnik do komentarza

1500 to troszke za dużo według mnie. Ale może ma przejechane łącznie 1000km :P

Ja kupiłem za 1400 zł tak samo starego  treka na shimano 105.

 

Jeśli jesteś przed 40, a w życiu robisz więcej niż siedzenie przed kanapą, to sportowa geometria nie powinna być problemem. Poza tym, wg mnie to nie jest jeszcze tak bardzo sportowe :P

 

Ten rower chyba jeszcze ma hamulce odwrotnie podpięte (jak to u Angoli)

Odnośnik do komentarza

Nie prawy

14 minut temu, SzpiceR napisał: