Skocz do zawartości

Dirt/street/stunt do około 2999 zł.


Sgro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów ;)
Jest to mój pierwszy post na forum i chciałbym w nim poruszyć temat jaki rower wybrać. Poszukiwałem roweru ,który nadawał by się do jazdy po mieście jak i nie równych terenach zachowując standardy mtb/dirt/dual ważna jest też wygoda gdy jeżdze po mieście. Jestem kompletnie początkującym mam 15 lat i 165 cm wzrostu. Chciałbym móc na rowerze wykonywać podstawowe triki chociaż wiem ,że nie znajdzie się rower do "wszystkiego". Znalazłem mnóstwo propozycji ale aktualnie zastanawiam się nad dwiema interesuję odpowiedź ,który będzie nadawał się najlepiej pod względem części,wygody,wagi i trudności wykonywania trików oraz dlaczego? Potrzebuję rowerku do trików ale również nie chciał bym by był on nie wygodny. Również przydała by się blokada skoku by móc jakoś podjechać pod górkę.Liczę na porady oraz może inne propozycje Serdecznie Dziękuje

1) Kellys Whip 10 znalazłem używkę na olx 

2) Giant brass 1/2 tutaj w zmienionej konfiguracji https://www.olx.pl/oferta/giant-brass-2-CID767-IDnyhMu.html#beafc1902d (na olx czy allegro tych akurat jest pełno)

 

Edytowane przez gadzina720
Odnośnik do komentarza

Witam serdecznie, wszystkich szajbajków :).

Chciałem Was poprosić o sugestie, opinie i podpowiedzi dotyczące zakupu roweru.

W 2018 roku zamierzam zmienić rower, który obecnie używam i serwisuje (nic specjalnego X Tract 3781). Służy mi on głownie jako środek dojazdu do pracy oraz "maszynę", na której wykonuję treningi uzupełniające treningi biegowe.

Mój codzienny dojazd do pracy to ok 15 km, a łączny roczny kilometraż za 2017 r to ok 4500 km.

Chciałbym kupić rower, który łączył by w sobie cechy roweru szosowego i rowery terenowego, co w sumie wskazuje mi na typ gravelowy.

Mój budżet obecnie jest ograniczone do max. 2900zł i w tej cenie znalazłem kilka rowerów: